Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Får se hva jeg finner på. Meningen hopper frem og tilbake. Synes begge versjoner er veldig pene.

Om jeg skulle rive det av og angre kan jeg jo prøve meg selv på litt foliering :P Blir mindre stress fremover når bilen kan stå demontert i lengre tid om det så er. Trenger liksom ikke stresse med ting å få de gjort samme ettermiddag/kveld. 

 

@Freakshow :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt sort tak nå siden våren 2014. Men får se om jeg tar ett år til eller hva det blir. Folien er ikke flawless lenger etter min standard :?

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg har faktisk aldri lagt merke til det før, tydeligvis. Ikke bevisst hvert fall. Men da likte jeg det før og liker det nå. :)

Prøvd å polere på den? Har i det siste vurdert å foliere bilen, men er redd mtp holdbarhet og finish. Liker jo å ha det detailet og blankt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Thundercoil skrev:

Haha. Jeg har faktisk aldri lagt merke til det før, tydeligvis. Ikke bevisst hvert fall. Men da likte jeg det før og liker det nå. :)

Prøvd å polere på den? Har i det siste vurdert å foliere bilen, men er redd mtp holdbarhet og finish. Liker jo å ha det detailet og blankt. 

Hehe. Viser da kanskje at det hører til med sort tak og det passer som fot i sokk :lol:

Polerer taket akkurat på samme måte som resten av bilen. Selvfølgelig ikke like hardt da det ikke tåler så godt varme.

Det som irriterer meg med det er faktisk fra da det ble lagt. Men sånn er det når man får det billig :P

 

29 minutter siden, awt skrev:

Jeg stemmer også for å beholde folien på (etter å ha nistirret på bildene i en evighet).

Jeg liker egentlig ikke trenden med sort tak, men Z4 coupé er absolutt et unntak her som jeg har nevnt tidligere. :)

En av de få som det passer godt på og kunne vært originalt. Men igjen så er det veldig fint med rødt og helheten det får. 

 

28 minutter siden, danskiii skrev:

Ta av folien! I hvert fall ta den av om den ikke lengre er 100% blank! :D 

Hehe. Folien er blank den ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, awt skrev:

Jeg stemmer også for å beholde folien på (etter å ha nistirret på bildene i en evighet).

Jeg liker egentlig ikke trenden med sort tak, men Z4 coupé er absolutt et unntak her som jeg har nevnt tidligere. :)

Ikke?? Synes F30'en min i glacier silver kunne kledd sort tak sammen med svart lakkert spoiler og Diffuser + shadow line exterior

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gjør nok ikke det. :)

På Z4 coupé så glir bakvinduet perfekt i lag med linjene på taket, da den skråer ganske mye, og er mye mer en del av taket, enn det vil være på f.eks. F30 som du nevner. Alt bare harmonerer liksom. :)

I tillegg samsvarer bredden på frontruten med bredden på taket på Z4, noe det ikke gjør på så mange andre biler.

På f.eks. F30 er taket et lite hakk smalere enn frontruten, og da synes jeg ikke det blir pent:

vinylroofwrap2114.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...