Lifeasiknowit_bmw Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 7 minutter siden, StigJ skrev: Behold det sorte taket! det har et mye sportsligere uttrykk og passer utrolig godt med bilens detaljer. Du ser jo linjen i taket mye bedre med piano Black på taket 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Det er fint med rødt tak også, men den ser litt mer "topptung" ut da, enn med sort tak. Jeg ville beholdt det sorte taket StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Synes også folien var bedre, egentlig. F30'n ble veldig kjedelig med is-hjula! Meen: senksenksenk StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Den er kjempefin med både sort og rødt tak Jeg holder likevel en knapp på rødt tak StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 Jeg hadde beholdt sort tak Synes det passer bra på coupeer med lys farge. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 23, 2016 Share Skrevet November 23, 2016 22 timer siden, StigJ skrev: Shut it @Freakshow oh you love me! angående taket! så som jeg skrev på insta, rødt tak ^^ den ser veldig bra ut med sort tak misforstå meg rett! men jeg syns helt ærlig helheten av bilen blir penere med rødt tak ^^ Marius2002 og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 24, 2016 Forfatter Share Skrevet November 24, 2016 Får se hva jeg finner på. Meningen hopper frem og tilbake. Synes begge versjoner er veldig pene. Om jeg skulle rive det av og angre kan jeg jo prøve meg selv på litt foliering Blir mindre stress fremover når bilen kan stå demontert i lengre tid om det så er. Trenger liksom ikke stresse med ting å få de gjort samme ettermiddag/kveld. @Freakshow Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 Oh la la. Hadde aldri i livet stemt ja til sort tak på denne, før jeg fikk se det. Var meget snasent. Passer godt med linjene og fargen på rutene. Uansett hva du velger, er ingen av valgene feil. Kjør med det en stund og se hva du føler for senere. Freakshow og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 24, 2016 Forfatter Share Skrevet November 24, 2016 (endret) Har hatt sort tak nå siden våren 2014. Men får se om jeg tar ett år til eller hva det blir. Folien er ikke flawless lenger etter min standard Endret November 24, 2016 av StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 Haha. Jeg har faktisk aldri lagt merke til det før, tydeligvis. Ikke bevisst hvert fall. Men da likte jeg det før og liker det nå. Prøvd å polere på den? Har i det siste vurdert å foliere bilen, men er redd mtp holdbarhet og finish. Liker jo å ha det detailet og blankt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 Jeg stemmer også for å beholde folien på (etter å ha nistirret på bildene i en evighet). Jeg liker egentlig ikke trenden med sort tak, men Z4 coupé er absolutt et unntak her som jeg har nevnt tidligere. Freakshow, Lifeasiknowit_bmw og Thundercoil reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 Ta av folien! I hvert fall ta den av om den ikke lengre er 100% blank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 24, 2016 Forfatter Share Skrevet November 24, 2016 40 minutter siden, Thundercoil skrev: Haha. Jeg har faktisk aldri lagt merke til det før, tydeligvis. Ikke bevisst hvert fall. Men da likte jeg det før og liker det nå. Prøvd å polere på den? Har i det siste vurdert å foliere bilen, men er redd mtp holdbarhet og finish. Liker jo å ha det detailet og blankt. Hehe. Viser da kanskje at det hører til med sort tak og det passer som fot i sokk Polerer taket akkurat på samme måte som resten av bilen. Selvfølgelig ikke like hardt da det ikke tåler så godt varme. Det som irriterer meg med det er faktisk fra da det ble lagt. Men sånn er det når man får det billig 29 minutter siden, awt skrev: Jeg stemmer også for å beholde folien på (etter å ha nistirret på bildene i en evighet). Jeg liker egentlig ikke trenden med sort tak, men Z4 coupé er absolutt et unntak her som jeg har nevnt tidligere. En av de få som det passer godt på og kunne vært originalt. Men igjen så er det veldig fint med rødt og helheten det får. 28 minutter siden, danskiii skrev: Ta av folien! I hvert fall ta den av om den ikke lengre er 100% blank! Hehe. Folien er blank den Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 3 timer siden, awt skrev: Jeg stemmer også for å beholde folien på (etter å ha nistirret på bildene i en evighet). Jeg liker egentlig ikke trenden med sort tak, men Z4 coupé er absolutt et unntak her som jeg har nevnt tidligere. Ikke?? Synes F30'en min i glacier silver kunne kledd sort tak sammen med svart lakkert spoiler og Diffuser + shadow line exterior Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2016 Share Skrevet November 24, 2016 Nei jeg gjør nok ikke det. På Z4 coupé så glir bakvinduet perfekt i lag med linjene på taket, da den skråer ganske mye, og er mye mer en del av taket, enn det vil være på f.eks. F30 som du nevner. Alt bare harmonerer liksom. I tillegg samsvarer bredden på frontruten med bredden på taket på Z4, noe det ikke gjør på så mange andre biler. På f.eks. F30 er taket et lite hakk smalere enn frontruten, og da synes jeg ikke det blir pent: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå