Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vakkert å se :)!

Så noen oppsiktsvekkende biler i Elverum i går... Garbage run sto det på de, googlet det og det viste seg at det var 250 (!!) startende fra Nederland, og bilen kan ikke koste mer enn ditt og datt, også videre. Artig konsept som ikke er for rikmannsfolk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert å se :)!

Så noen oppsiktsvekkende biler i Elverum i går... Garbage run sto det på de, googlet det og det viste seg at det var 250 (!!) startende fra Nederland, og bilen kan ikke koste mer enn ditt og datt, også videre. Artig konsept som ikke er for rikmannsfolk :)

Åh, FETT! Minner om 24 Hours of Lemons fra USA!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flere slike i Trondheim på vei til jobb i dag. En heltrukket i pels i alle regnbuens farger blant annet. 

Haha møtte tidenes Volvo 850 ved Tiller på vei ut av Trondheim i dag morges, den var ... oppjazza bra. 

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner bare en detailinguru på personlig nivå. Han sa han brukte 8 timer på S3en sin. Med litt grunding vask uten hastverk og ordentlig tørking av bilen så tar det fort nesten 2 timer bare det. Tiden flyr om man skal gjøre jobben ordentlig!

 

Syns det holder med skånsom hverdagsvask, polering får guruene ta seg av to ganger i året. Har verken plass, lyst eller ork til å gnikke på bilen i timesvis  :P

Endret av noekult
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender til detailing før vinter og før sommer. Da koster det 3K, og er uten bil i en helg.

Så er det skumkanon med super slick and suds, prickbort og Surfex HD (veldig utblandet) resten av året. Digg å bare kunne skylle av støvet. Og så er det en spray som reagerer med metaller og blir lilla, som lukter svovel-lignende. Husker ikke hva den het.

Det er i grunn alt jeg gjør. Går kjapt med berøringsfri vask.

Også autobahn felgvoks :) Ganske drøy voks, så det er egentlig ikke så dyrt. Smører på med fingrene og venter en dag, så mer, vente en dag og så buffe det av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte denne på Ler i går, 'pinkbenz' på Facebook. Artige folk! Hadde gleden av å møte så godt som hele bunten på tur fra Trondheim til Tynset. Ja, de trodde jeg var deltager, tror de prata nederlandsk til meg i etpar minutter før de godtok at jeg ikke var en av dem. Sier vel litt om E46en.

post-42402-0-55051600-1424964690_thumb.j

post-42402-0-43549000-1424964974_thumb.j

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her som har erfaring med Parts&Retards?

 

Sendte inn en hendvendelse fordi det er no krøll med Visa reservasjon ( beløpet er trekt to ganger fra min konto ). Svaret jeg fikk var mildt sagt uhøflig og spydig.  [-X

Endret av scoot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...