Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fredrik, du bor i Danmark, sant? Har danske bilopphuggeri en felles nettside med oversikt over deler/biler sånn som her til lands? :-) en kamerat fikk havari (diesel runaway) på sin e39 520d, og jeg har hørt at det er mye billigere deler i dk :D

Endret av Ådne95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik, du bor i Danmark, sant? Har danske bilopphuggeri en felles nettside med oversikt over deler/biler sånn som her til lands? :smile: en kamerat fikk havari (diesel runaway) på sin e39 520d, og jeg har hørt at det er mye billigere deler i dk :D

 

Jeg vet ikke om denne siden dekker alle høggerne i DK, men 27 stk. er iallefall med. Begrepet "nemdele" betyr noe i retningen av deler som er enkle å kjøpe/skaffe... :)

 

http://www.nemdele.dk/forside/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk det er bedre at de ikke er i lag jeg. Top Gear har blitt veldig mye tull i det siste, så det er litt godt å se på videoene til Chris for å få ett litt mer seriøst bilde av ting om du skjønner. ;) 

 

Top Gear Challenge har jeg ikke orket å se de siste sesongene, da alt virker å være håpløst skuespill, så det blir litt for mye av det gode. 

Var bedre før da det var troverdig at de forskjellige tingene som skjedde på de turene faktisk skjedde. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsinnj: Jeg tror at de ulike spesialepisodene av Top Gear alltid har vært relativt scripted/planlagt, men at gutta har endret seg med tiden, erfaringen og populariteten. Jeremy Clarkson er selv et veldig godt eksempel på dette. Han er slik jeg forstår ham egentlig en ganske sympatisk og likandes kar, men med suksess og kjendisstatus på verdensbasis følger dessverre hovmot, overlegenhesfølelse og generell arroganse. Det som var artig og morsomt med Clarkson's generelt lett ironiske og spydige kommentarer ble til slutt bare arrogant og dumt. Han ble dessverre et offer for egen suksess. Når dette er nevnt er han egentlig en utmerket journalist... dette er et godt eksempel... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den filmen et par ganger faktisk. Han er en dyktig journalist, ingen tvil om det. 

 

Synes det er veldig stor forskjell på f.eks denne, der det meste er troverdig, og later til at det faktisk er uscriptet (selv om de går etter manus), i forhold til f.eks denne hvor alt er tydelig skuespill og alle tingene som skjer er nøye planlagt på forhånd. Top Gear var et av de aller beste programmene etter min smak, men ble på slutten, som du sier, et offer for sin egen suksess. Får bare håpe at karene ikke tar med seg samme stilen i det nye programmet, men jeg har ikke de helt store forhåpningene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tro om Chris Harris bli den nye "The Stig" på programmet til Clarkson og gjengen? :)

 

Tviler sterkt på det uten å gå innpå mange grunner til at det er lite sannsynlig.

 

Chris Harris kommer nok med egen Youtube video av hyperbil-trioen som han hintet til tidligere. For de som var i tvil, så oppklarte han litt mer i ettertid.

"For the avoidance of doubt, our film has nothing to do with a parcel delivery company. Well, we do use the Royal Mail occasionally."

 

Ser frem til 2 videoer jeg! Det beste fra 2 forskjellige verdener.  :)

 

Kanskje vi må si farvel til Richard Hammond...  ...til fordel for Jennifer Hammond.   :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de følger manus eller ikke spiller ikke så stor rolle for min del. Jeg er uansett glad (eller bortskjemt) for at de har hatt en viss utvikling da jeg syns de første sessongene er kjedelig å se om igjen. Så manus eller ikke, det er god underholdning uansett og synd at programmet ble lagt ned pga Jeremy sin idiotisk barnslige oppførsel.

Interessant video Fredrik. Jeremy har en god formidlingsevne, og med det man ser av han i bil sammenheng så er det klart at han mestrer et stort spekter som journalist!

Endret av Hawkon88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...