Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

On ‎23‎.‎07‎.‎2016 at 1.17, Fredrik 90 skrev:

dEn ting er iallfall sikkert, antallet terrorangrep og spetakkel i Europa har økt i takt med tilstrømmingen av muslimer. Yttringsfriheten har i samme periode blitt meget begrenset, en utvikling jeg virkelig ikke liker.

Det har tatt seg opp betraktelig i Frankrike og Tyskland - på en uke har Nice blitt rævkjørt, en asylsøker angrep passasjerer med øks på toget i Bayern samt denne tysk-iraneren som gikk bananas i Mûnchen. En ting er at ytringsfriheten blir påvirket av aggressive muslimer, men den største trusselen mot ytringsfriheten er myndighetene som bruker terror som unnskyldning for å innskrenke ytringsfriheten til alle oss i Vesten. Dog er dette en ønsket utvikling helt etter planen - vestlige politikere har gått inn for dette, og vet nok hva de gjør. Husk også at Islam ikke er religion, men en politisk ideologi som har som mål å overta Vesten. De er sterkere enn oss og godt i gang nå, selv om både politikere og media dekker over for å ikke skape panikk. Leste at sjefen for fransk sikkerhetspoliti frykter borgerkrig, så det er ingen tvil om at fremtiden vil bli noe helt annet enn det vi har vært vandt med.

Merkel.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte forresten en tur over Stelvio-passet denne uka, som jo fikk popularitet etter at Top Gear filmet der for en del år siden. Det er ikke den beste strekningen i Alpene - veien på den italienske siden er smal (man bruker kun 1- og 2 gir....), og på toppen ligner det en turistfelle med bodsalg og veldig mange folk/bilister/motorsyklister.    Ønsker man å kjøre i fred uten mye trafikk anbefaler jeg heller en tur oppom Timmelsjoch Pass mellom Soelden i Østerrike og Italia. Det er bomvei som koster 16 Euro, men det var den faktisk verdt hvis man liker ensomheten. 

Kjørte også en lite trafikkert vei fra Bormio i Italia over til den sveitsiske nasjonalparken som også var veldig lite trafikkert, så det er nok av ensomme veier å kose seg på hvis man er i regionen.  (3 første bildene fra Timmelsjoch, siste 2 fra Stelvio....)

IMG_1591.JPG

IMG_1600.JPG

IMG_1610_____.jpg

IMG_1654.JPG

IMG_1655.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Werther skrev:

Det har tatt seg opp betraktelig i Frankrike og Tyskland - på en uke har Nice blitt rævkjørt, en asylsøker angrep passasjerer med øks på toget i Bayern samt denne tysk-iraneren som gikk bananas i Mûnchen.

Er jo skjedd enda et tilfelle nå i Tyskland.

Syrisk flyktning drepte gravid kvinne og skadet 2 andre personer med machete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass, det skjer daglig ja. Var et annet tilfelle i Frankrike tidligere i uka der en afrikaner angrep en hvit mor og 3 døtre med kniv fordi de ikke var muslimer, 8-åringen ligger på sykehus med punktert lunge i livsfare. Som jeg har nevnt før, så er målet å drepe hvite - og da er det dessverre naturlig å starte med gravide/mødre og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Werther skrev:

Såpass, det skjer daglig ja. Var et annet tilfelle i Frankrike tidligere i uka der en afrikaner angrep en hvit mor og 3 døtre med kniv fordi de ikke var muslimer, 8-åringen ligger på sykehus med punktert lunge i livsfare. Som jeg har nevnt før, så er målet å drepe hvite - og da er det dessverre naturlig å starte med gravide/mødre og barn.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/tyskland/tyske-medier-gravid-kvinne-drept-av-mann-med-machete/a/23747914/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja snikislamiseringen kommer krypende, på en måte politikerene og blåøyde AP velgere dessverre ikke ser. Problemet er nå at man begynner å føle seg utrygg når man er på ferie. Myndigheter går ut å sier at man ikke skal være redd for da "vinner" terroristene, men hva skal man gjøre da? De gjør jo tydeligvis ikke en god nok jobb med å holde borgerene trygge. Hva med å stenge dørene helt og holdent for folk ifra Midtøsten....uansett religion. Hva med å drive dem ut av Europa på samme måte som Hitler gjorde med jødene? En hver med sunn fornuft i behold skjønner at dette ikke lar seg gjennomføre, hverken i teori eller praksis. Men tanken er nok til stede for mange, som f eks en viss president kandidat i USA ;) 

Jeg synes at politikere som Listhaug gjør en kjempebra jobb, hun har fått til en solid innstramming som er ett lite skritt i riktig rettning. Det jeg finner skremmende er alle de ifra venstresiden som kritiserer og fordømmer disse tiltakene som kommer. Jeg vil gå så langt som å si at de rett og slett er litt dumme, de har tydeligvis ikke satt seg inn i den virkelige situasjonen og dens følger. Ja vi må hjelpe andre så godt vi kan, men litt kynisk sagt så vil jeg ikke hjelpe andre ved å ofre meg selv. Vi får hjelpe de andre der dem er, og ikke dra dem og religionen deres inn i vårt "trygge" samfunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

 Jeg vil gå så langt som å si at de rett og slett er litt dumme, de har tydeligvis ikke satt seg inn i den virkelige situasjonen og dens følger. Ja vi må hjelpe andre så godt vi kan, men litt kynisk sagt så vil jeg ikke hjelpe andre ved å ofre meg selv. Vi får hjelpe de andre der dem er, og ikke dra dem og religionen deres inn i vårt "trygge" samfunn. 

Problemet er at de oftest er selvutslettende kvinnfolk som ikke vet sitt eget beste for artens overlevelse, fordi de selv historisk sett ikke behøver å krige for sin overlevelse, men kan tilføye seg seierherrene for å si det litt enkelt.   Du kan ta dyret ut fra jungelen, men du kan ikke ta jungelen ut av dyret. - dette skjer med Europa og USA pr dags dato.

Selv ser jeg at Europa og alle de politisk korrekte, selvutslettende innbyggerne gjør sitt beste for å disse Donald Trump, men selv har jeg kjempestor respekt for Trump fordi han er en meget god leder, har levert gode resultater, og snakker fra levra. Herlig kar.

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til og få tak i skruvat? Di har sendt feil bildeler og jeg vil sende i retur og aldri bruke ett slikt drittselskap igjen. ( har vert mye styr hver gang )

På tlf når jeg frem til nr 2 i kø, og kommer ikke lengre. Uansett hvor lenge jeg venter.

Og epostadresse til firmaet klarer jeg ikke finne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er etterhvert mange som mener mye om tragediene i Tyskland og motivene for meningene varierer like mye. Breivik var ikke islamist, men det han gjorde var uten tvil ekstremt voldelig, terroriserende og politisk inspirert. Det er glidende overganger i relasjon til ulike begreper og definisjoner, men for de enkelte uskyldige involverte og samfunnet er resultatet katastrofalt. 

http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE8871197/massakren-i-munchen-var-planlangt/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Shattered skrev:

Snubla over denne: http://www.dagbladet.no/kultur/vold-terror-og-sinnsforvirring/60340119

Ifølge artikkelen har ikke islamfisering eller liknende noe med saken å gjøre, gutten var rett og slett lei livet og ville ende det mest mulig brutalt.  

Det er jo ikke noen overraskelse at det er Dagbladet som skriver dette da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, ALBUAK skrev:

Virker som rød E30. Noen her inne? haha 

Er 2 stykk røde coupeer her inne som er "aktive" her nå for tiden, men tviler det er noen av de siden begge er jenter. Og den ene har ikke grøftelys :P

Folk påstår jo at det bare er gutter som er "dum" nok til å gjøre sånne ting i trafikken :lol:

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...