hermanoo90 Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 Var en syklist i fjor sommer som absolutt skulle sykle alene, midt i veibanen, istedenfor å legge seg ut på siden. Var endel svinger og motgående trafikk, så jeg ble irritert, da han sykklet endel under fartsgrensen. Endelig ble det et gap i motgående kjørefelt og jeg la meg ut og kjørte forbi, la meg inn igjen, og tømte 1/4 av spylervæsketanken på han, og gassa videre torbfer, Kvasi og Fredrik 90 reagerte på dette 3
Thundercoil Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 Tja, de fleste av oss liker jo bowling M|Fjeld, Shattered, adne95 og 3 andre reagerte på dette 6
Kvasi Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 En av tingene jeg savner med hiluxen jeg hadde med diesel og kompressor, etter at jeg kom forbi disse klyngene med syklister som nekta å flytte seg pleide jeg å gi full gass i 5. gear på lavt turtall og legge igjen så mye svartrøyk at de neppe så noe på flere minutter Freakshow og Skulebollen reagerte på dette 2
Kjennern Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 Var en syklist i fjor sommer som absolutt skulle sykle alene, midt i veibanen, istedenfor å legge seg ut på siden. Var endel svinger og motgående trafikk, så jeg ble irritert, da han sykklet endel under fartsgrensen. Endelig ble det et gap i motgående kjørefelt og jeg la meg ut og kjørte forbi, la meg inn igjen, og tømte 1/4 av spylervæsketanken på han, og gassa videre Voksent gjort det der ja... Freakshow reagerte på dette 1
hermanoo90 Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 Voksent gjort det der ja... Det var under tider med mye sykklist-diskusjoner og en "dum" ide smitta på meg, har kun gjort det den ene gangen. Han fortjente det, selvom jeg kanskje ikke fikk det så godt frem i teksten over, har ikke gjort det siden.
Haukefer Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 Var en syklist i fjor sommer som absolutt skulle sykle alene, midt i veibanen, istedenfor å legge seg ut på siden. Var endel svinger og motgående trafikk, så jeg ble irritert, da han sykklet endel under fartsgrensen. Endelig ble det et gap i motgående kjørefelt og jeg la meg ut og kjørte forbi, la meg inn igjen, og tømte 1/4 av spylervæsketanken på han, og gassa videre Haha, fikk meg til å tenke på denne flotte videoen "Kem sprøyta vindusviskar på meg, kan du melda deg te politiet, NÅ!" Sent from my iPhone using Tapatalk M|Fjeld og Nytern reagerte på dette 2
BMWE39turbo Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 Har en sort E39 535ia med varrstoen es6 hjul, med andre ord man ser caliptrene og slikt ganske tydelig, så tenkte å lakkere disse nå i påska. Ka tenker folk om sort nav og gule caliptere? Noken andre som har prøvd lignende fargekombo?
torbfer Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 For en deilig fotball dag! YNWA Kjennern og fish reagerte på dette 2
axept Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 For en deilig fotball dag! YNWA Gratulerer med seier! Synd Suarez har et tilbakefall på filmingen.. Var bra en stund, men di siste kampene har han desverre falt litt tilbake.
torbfer Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 Gratulerer med seier! Synd Suarez har et tilbakefall på filmingen.. Var bra en stund, men di siste kampene har han desverre falt litt tilbake. Det er eg ikkje enig i, det va kontakt. Surarez har ingen kort for filming denne sesongen! så det er langt flerre spillere som filmer mye meir.
axept Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 Det er eg ikkje enig i, det va kontakt. Surarez har ingen kort for filming denne sesongen! så det er langt flerre spillere som filmer mye meir. Deg om det! Kunne lett fått sitt andre gule i dag og utvisning. Tenk på hvor mange muligheter han kunne hatt viss han bare hadde holdt seg på beina? Selv om motspiller er borti så behøver man ikke dette som han blir skutt.. samma det, drite i det, så lenge united ikke vinner.. Sent from my LG-D802 using Tapatalk torbfer reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 Voksent gjort det der ja... Ja for slik syklisten oppførte seg var jo mye mer voksent.... Man svarer med samme mynt, og jeg har spylt vinduene selv når jeg har passert syklister som har gjort meg pisst... torbfer reagerte på dette 1
K-E Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 Det jeg ikke forstår er hva sykelister har i mot gang og sykkelveier?? Spesielt når de er rett ved siden av veien, med akuratt samme variasjoner i stigning, og gjerne med et bedre dekke. Nei da er det bedre å sykle 20 i 50-sonen og klage på farlige forbikjøringer..
majuz Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 Det jeg ikke forstår er hva sykelister har i mot gang og sykkelveier?? Spesielt når de er rett ved siden av veien, med akuratt samme variasjoner i stigning, og gjerne med et bedre dekke. Nei da er det bedre å sykle 20 i 50-sonen og klage på farlige forbikjøringer.. Hvis gangveien er full av grus kan jeg forstå at de kjører på veien, men må da kunne oppføre seg som folk og legge tilrette for forbikjøring. -Roger- reagerte på dette 1
Haukefer Skrevet April 13, 2014 Skrevet April 13, 2014 Verste er når dem ligger flere i bredden.. Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg