Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var en syklist i fjor sommer som absolutt skulle sykle alene, midt i veibanen, istedenfor å legge seg ut på siden. Var endel svinger og motgående trafikk, så jeg ble irritert, da han sykklet endel under fartsgrensen. Endelig ble det et gap i motgående kjørefelt og jeg la meg ut og kjørte forbi, la meg inn igjen, og tømte 1/4 av spylervæsketanken på han, og gassa videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en syklist i fjor sommer som absolutt skulle sykle alene, midt i veibanen, istedenfor å legge seg ut på siden. Var endel svinger og motgående trafikk, så jeg ble irritert, da han sykklet endel under fartsgrensen. Endelig ble det et gap i motgående kjørefelt og jeg la meg ut og kjørte forbi, la meg inn igjen, og tømte 1/4 av spylervæsketanken på han, og gassa videre :D

Voksent gjort det der ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en syklist i fjor sommer som absolutt skulle sykle alene, midt i veibanen, istedenfor å legge seg ut på siden. Var endel svinger og motgående trafikk, så jeg ble irritert, da han sykklet endel under fartsgrensen. Endelig ble det et gap i motgående kjørefelt og jeg la meg ut og kjørte forbi, la meg inn igjen, og tømte 1/4 av spylervæsketanken på han, og gassa videre :D

Haha, fikk meg til å tenke på denne flotte videoen

"Kem sprøyta vindusviskar på meg, kan du melda deg te politiet, NÅ!"

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig fotball dag! YNWA  \:D/

 

Gratulerer med seier!

 

Synd Suarez har et tilbakefall på filmingen.. Var bra en stund, men di siste kampene har han desverre falt litt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med seier!

 

Synd Suarez har et tilbakefall på filmingen.. Var bra en stund, men di siste kampene har han desverre falt litt tilbake.

Det er eg ikkje enig i, det va kontakt. Surarez har ingen kort for filming denne sesongen! så det er langt flerre spillere som filmer mye meir.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eg ikkje enig i, det va kontakt. Surarez har ingen kort for filming denne sesongen! så det er langt flerre spillere som filmer mye meir.

Deg om det! :P

Kunne lett fått sitt andre gule i dag og utvisning. Tenk på hvor mange muligheter han kunne hatt viss han bare hadde holdt seg på beina? Selv om motspiller er borti så behøver man ikke dette som han blir skutt.. samma det, drite i det, så lenge united ikke vinner.. ;)

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke forstår er hva sykelister har i mot gang og sykkelveier?? Spesielt når de er rett ved siden av veien, med akuratt samme variasjoner i stigning, og gjerne med et bedre dekke. Nei da er det bedre å sykle 20 i 50-sonen og klage på farlige forbikjøringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke forstår er hva sykelister har i mot gang og sykkelveier?? Spesielt når de er rett ved siden av veien, med akuratt samme variasjoner i stigning, og gjerne med et bedre dekke. Nei da er det bedre å sykle 20 i 50-sonen og klage på farlige forbikjøringer..

Hvis gangveien er full av grus kan jeg forstå at de kjører på veien, men må da kunne oppføre seg som folk og legge tilrette for forbikjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...