Fredrik 90 Skrevet April 26, 2015 Skrevet April 26, 2015 Kanskje han ville spørre om du kunne ordne no rabatter på flis? Ja da spør han feil person, jeg har ikke noe å gjøre med det
Julianv Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Hva synes dere om overskriften og ordlaget, generelt, i denne artikkelen? http://www.ba.no/_R_nebil__sj_f_r_fratatt_lappen_etter_krasj-5-8-61817.html Det var på tide denne bilen ble vraket Har sett vanvittig mye grisekjøring på han her de siste 2 årene (han holder til i Åsane hvor jeg bodde før). Den bilen er ikke forsvarlig å kjøre i det hele tatt og han som kjører den vet ikke helt hva han gjør på Jeg har observert flere nestenulykker med denne bilen..
Shattered Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Det var på tide denne bilen ble vraket Har sett vanvittig mye grisekjøring på han her de siste 2 årene (han holder til i Åsane hvor jeg bodde før). Den bilen er ikke forsvarlig å kjøre i det hele tatt og han som kjører den vet ikke helt hva han gjør på Jeg har observert flere nestenulykker med denne bilen.. Hvilken bil er det egentlig? Ser jo ikke ræva på den engang
FredrikE24 Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 200SX S14? Tror det Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk
Julianv Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Hvilken bil er det egentlig? Ser jo ikke ræva på den engang S14 ja
Daniel. Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Det var på tide denne bilen ble vraket Har sett vanvittig mye grisekjøring på han her de siste 2 årene (han holder til i Åsane hvor jeg bodde før). Den bilen er ikke forsvarlig å kjøre i det hele tatt og han som kjører den vet ikke helt hva han gjør på Jeg har observert flere nestenulykker med denne bilen.. Han holdt på å kjøre i ræven på en bil utenfor bystasjonen for en eller to uker siden.. Virket ikke akkurat som en oppgående sjåfør. Vet du noe mer om den bilen? Mener å huske den hadde Skyline motor? Eller så blander jeg den med en annen..
Haukefer Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Banken min sku overføre penger til megler idag, klarte dem det? Neida..... Passer veldig dårlig iogmed at jeg reiser på jobb otidlig på onsdag... Får bare håpe dem får gjort det imorgen tidlig.. Sent from my iPad using Tapatalk
Thundercoil Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Brom brom janerik171187 og Freakshow reagerte på dette 2
flonoen Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Sikkert effektiv bil rundt ringen det der. S50/S54 i den?
Thundercoil Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 Stemmer det. Sett den ofte der, men da uten vinge!
Anbefalte innlegg