haybimmsen Skrevet April 27, 2015 Skrevet April 27, 2015 hei noen som vet hva denne deler er? den som er innringet?
Julianv Skrevet April 28, 2015 Skrevet April 28, 2015 (endret) Han holdt på å kjøre i ræven på en bil utenfor bystasjonen for en eller to uker siden.. Virket ikke akkurat som en oppgående sjåfør. Vet du noe mer om den bilen? Mener å huske den hadde Skyline motor? Eller så blander jeg den med en annen.. Høres ut som en normal dag for denne føreren Trooor ikke det er RB motor, men skal ikke si noe sikkert. Mye dump-lyd iallefall Det var en pen bil i alle fall da. Håper det gikk bra med fører/passasjer Endret April 28, 2015 av Julian
316 Skrevet April 28, 2015 Skrevet April 28, 2015 Banken min sku overføre penger til megler idag, klarte dem det? Neida..... Passer veldig dårlig iogmed at jeg reiser på jobb otidlig på onsdag... Får bare håpe dem får gjort det imorgen tidlig.. Sent from my iPad using Tapatalk Da jeg kjøpte min første leilighet skjedde det også en feil... Jeg trodde alle papirene var i orden og ventet på at de skulle føre over penger... Som ikke skjedde... Så jeg ringte og da manglet jeg plutselig å skrive under på masse papirer
ahj Skrevet April 28, 2015 Skrevet April 28, 2015 Solgte 7 serien i går :( Kondolerer, hva blir neste bil?
Saltkjelen Skrevet April 28, 2015 Skrevet April 28, 2015 Da jeg kjøpte min første leilighet skjedde det også en feil... Jeg trodde alle papirene var i orden og ventet på at de skulle føre over penger... Som ikke skjedde... Så jeg ringte og da manglet jeg plutselig å skrive under på masse papirer Ofte er det slik at boligkjøpere tror at banken og eiendomsmeglerforetaket ordner resten etter at kontraktsmøtet er avholdt og i tiden frem til overtagelsen. Tvert imot, så må faktisk boligkjøperen ordne med en rekke forhold, herunder å skrive under på de restrerende papirene i banken. En del banker foretrekker at man innbetaler egenkapitalen til dem, slik at de sender over et samlet oppgjør, mens andre banker overfører kun lånebeløpet der hvor kunden ordner med sin del. Det beste tipset er å være tidlig ute i prosessen, slik at overtagelsen kan avholdes som avtalt. Risikoen for eiendommen går uansett over på kjøper selv om overtagelsen ikke har vært avholdt grunnet kjøpers forhold.
Haukefer Skrevet April 28, 2015 Skrevet April 28, 2015 Her fikset vi alle papir i banken sånn at alt det ble rett. Nå er lånet utbetalt og jeg får nøkkelen om en halv time Sent from my iPad using Tapatalk
Shattered Skrevet April 28, 2015 Skrevet April 28, 2015 Våkna i dag, sjekka facebook og lo så jeg nesten grein. En bruker her inne skrev dette (velger å ikke bruke navn, men dere kan sikkert gjette dere til hvem ) Du vet hvordan en venner seg til fysikkens lover, hvordan verden er skrudd sammen? Hvordan enhver aksjon har en reaksjon, hvordan lys er raskere enn lyd. Vel, en av mine kroppsfunksjoner brøt nettopp med alt dette. Det tok meg årevis å indeksere denne funksjonens virkemåte, dens kurve fra 0 til full on in your face disgrace. Jeg snakker om flatulens. Her sitter jeg i sofaen og lar en snikesnok av en smyger forlate redet og BANG!!! Insta lukt! Wow, sjokkbølger sendes gjennom rommet før de tilslutt returnerer, litt som delfinens bruk av dens fysiologiske sonar. Her sitter jeg, med en oppdagelse helt på høyde med telekinese og spontan vektløshet. Alene. Ingen vil noensinne vite helt sikkert om dette anomaliet faktisk forekom. Litt som stakkaren bak intervall på vindusviskere er jeg herved dømt til en ensom tilværelse der kun jeg har visshet om eget potensial. Oh, how I walk this crooked path called life. God natt, uinnvidde tvilere. Xavi0n og Hansh reagerte på dette 2
Haukefer Skrevet April 28, 2015 Skrevet April 28, 2015 En viss nyter kanskje? Sent from my iPad using Tapatalk
Daniel. Skrevet April 28, 2015 Skrevet April 28, 2015 Høres ut som en normal dag for denne føreren Trooor ikke det er RB motor, men skal ikke si noe sikkert. Mye dump-lyd iallefall Det var en pen bil i alle fall da. Håper det gikk bra med fører/passasjer Såpass ja Tror ikke han hører hjemme bak rattet på sånne type biler, eller bak rattet i det hele tatt. Vet ikke jeg heller, men husker den var på finn en god stund tilbake, da mener jeg den hadde RB25 motor. Men kan godt være jeg blander den med en annen. Dumpventil lyd er jo nesten en selvfølge på 200SX hehe.. Men bilen var fin den ja. Håper i hvertfall sjåføren nå har forstått at han ikke er noe flink sjåfør. Våkna i dag, sjekka facebook og lo så jeg nesten grein. En bruker her inne skrev dette (velger å ikke bruke navn, men dere kan sikkert gjette dere til hvem ) Høres ut som noe Nytern kunne ha skrevet i hvertfall.
e30_joakim Skrevet April 28, 2015 Skrevet April 28, 2015 Vet ikke hva neste bil blir moped til og fra jobb et par dager før jeg finner ut hva jeg skal ha Værste er at han som kjøpte bilen kjørte å rådyr på vei hjem :( And-reas reagerte på dette 1
Shattered Skrevet April 28, 2015 Skrevet April 28, 2015 En viss nyter kanskje? Sent from my iPad using Tapatalk Ikke umulig, hahah! Xavi0n og Nytern reagerte på dette 2
And-reas Skrevet April 28, 2015 Skrevet April 28, 2015 Vet ikke hva neste bil blir moped til og fra jobb et par dager før jeg finner ut hva jeg skal ha Værste er at han som kjøpte bilen kjørte å rådyr på vei hjem :( Det fine med å kjøre moped (evt Polo 6N med innsprøytningsfeil) et par dager, er at nær sagt hvilken som helst bil blir en oppgradering Xavi0n reagerte på dette 1
hermanoo90 Skrevet April 28, 2015 Skrevet April 28, 2015 http://www.dinside.no/933573/snart-kan-veteranbileiere-og-bobilfolket-juble Liker de nye tiltakene som skal vurderes. US-look blir kanskje lovlig og lengere PKK intervall for veteranbiler. Håper det går gjennom. E30en min er jo veteran Freakshow og M|Fjeld reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg