Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Man får opprette et firma og registrere bilen på firma feks;"Fredriks ved og pellets-distribusjon". Cluet er da å kjøre med en sekk med bjørkeved sålenge det holder på :headbang:

Endret av FredrikE24
Skrevet

Håpe Wicky (og eventuelt dere andre) ikke bryr seg om dieselbilforbudet i Oslo da :P For noe tull!

Har planene klare.. "fuck bomringen" hahahaha :P Men ja....om det blir slik jeg tror. så blir E-klassen registrert som budbil...og da kan dem ikke stoppe meg...og bomringen blir ikke dyrere heller...

Aint no stopping me!!

Skrevet

Jeg fisker likes på den posten der. "Hverdagshelt.".

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Ser det :P Fått hele 18 stykk haha.

Skrevet (endret)

Dieselforbudet er ikke et endelig vedtak, oslo`s politikere må få godkjenning fra Statens Vegvesen først.

Forbudet vil pålegges kun når det har vært "for høye luftverdier" i over 2 dager.

I hele ifjor vinter var det ingen slik dag...

Mange av de forslagene de kommer med er "ønske-forslag" da veldig mange hvis ikke alle, er vanskelig å kontrollere i praksis.

Kilde:

http://www.osloby.no/nyheter/Oslo-har-vedtatt-dieselforbud-8027257.html

Endret av hermanoo90
Skrevet (endret)

En i E34 Norge gruppen på Facebook fikk 100kr av en for å ødelegge ett sett med Angel eyes til E34 :lol: :lol: :lol:

Neste steg er sota DE lykter...på bålet med dem :)

Endret av Fredrik 90
Skrevet

Det såkalte dieselforbudet gjelder ikke alle dieselbiler iom. at dieselbilene som tilfredstiller Euro 6 (og det gjør alle nye dieselbiler fom. september 2014) er unntatt fra forbudet. Dette forbudet korresponderer med de samme reglene som bl.a mange tyske byer har på fast basis. Jeg synes derfor at forbudet er på sin plass av hensyn til miljøet... :)

Skrevet

Har du røykt noe, eller?

Du skjønner, vår kjære Fredrik syns alt som ikke er originalt fra fabrikk ikke ser bra ut. Inkludert Hella DE.

Personlig syns jeg det er den eneste formen for repro lykter _noensinne_ som faktisk ser bedre ut enn originalen. Men det er nå bare meg.

AE derimot, jeg hadde lett sponsa en hundrings for å kverka alle AE lykter til E34...eller E30 for den saks skyld. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...