Der Barockengel Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Når vet jeg at Fredrik er forkjemper for å pakke smart , men hadde vært greit å slippe å demontere en eventuelt barnevogn helt i molekyler og ikke måtte ha takboks bare for å dra på rema (veldig satt på spissen). Jeg kjørte en x1 for ett års tid tilbake, og synes den virker mindre en min e90. Så antagelig så er det bedre å handle en e91/f31 når bleiene skal fraktes rundt i ekspressfart. Veldig mange som synes en X1 blir for liten, tenker akkurat det samme om en 3-serie stasjonsvogn. Å pakke smart er uten tvil smart, men for mange ser det ut til å være mye lettere å kjøre Passat stasjonsvogn med takboks...
flobben Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Når vet jeg at Fredrik er forkjemper for å pakke smart , men hadde vært greit å slippe å demontere en eventuelt barnevogn helt i molekyler og ikke måtte ha takboks bare for å dra på rema (veldig satt på spissen). Jeg kjørte en x1 for ett års tid tilbake, og synes den virker mindre en min e90. Så antagelig så er det bedre å handle en e91/f31 når bleiene skal fraktes rundt i ekspressfart. Veldig mange som synes en X1 blir for liten, tenker akkurat det samme om en 3-serie stasjonsvogn. Å pakke smart er uten tvil smart, men for mange ser det ut til å være mye lettere å kjøre Passat stasjonsvogn med takboks... jeg kjenner en familie på fem som klaget over dårlig plass i en caravelle med boks på taket, så er vel ikke sikkert at Fredriks tankemåte er en dum utvei.
scoot Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Å fy fader så digg, endelig fått fiksa pixelfeilen i E34'n. Utrolig hvor forbanna irriterende det er med trip-teller og km-teller som blir mer og mer borte jo varmere bilen blir!!
awt Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Jeg er også veldig for å pakke smart, men det finnes grenser på hvor smart man skal pakke til enhver tid også. Koner/damer har også veldig liten interesse av å demontere/montere barnevogner i tusen biter hver gang de skal noe, og da har man veldig få argumenter som er verdt noe. En annen ting er barnesetene, et moderne barnesete i dag er jo større enn en normal stressless, og det tar sin plass. Vi har en ganske vanlig barnevogn, og valgte bevisst en av de minste og letteste modellene. Denne går fint inn på tvers ved å bare legge den sammen, men da er det veldig liten plass til overs bak. Skal jeg ha den inn på langs må jeg trikse og justere litt, og da går det såvidt.
BMW E30 325 Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 I was wondering... Om jeg senker bilen kun bak...vil den få negativ camber automatisk? Kommer ann på oppbygginga av understellet ditt det, på e30 - ja, på e28 særs lite, om jeg husker rett. Tipper det er jaggen du snakker om, å da har jeg ikke peiling..
evi Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Noen som har vært borti at setebelte på E34 låser seg? Altså, det går ikke ann å løse det ut. Ble noe heftig akrobatikk da en over normalt stor kamerat av meg skulle komme seg løs ista
Fredrik 90 Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Hehe, jaha! Da fikk jeg greie på hva slags privatbil Breivik hadde for en stund siden, en sort E60 Han hadde visst hatt diverse BMWer så han later til å være BMW mann iallfall, noe positivt ved fyren
flobben Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Hehe, jaha! Da fikk jeg greie på hva slags privatbil Breivik hadde for en stund siden, en sort E60 Han hadde visst hatt diverse BMWer så han later til å være BMW mann iallfall, noe positivt ved fyren like positivt som at b-gjengen og de andre gjeng gutta kjørte rundt i bmw på slutten av 90 tallet
FredrikE24 Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Hehe, jaha! Da fikk jeg greie på hva slags privatbil Breivik hadde for en stund siden, en sort E60 Han hadde visst hatt diverse BMWer så han later til å være BMW mann iallfall, noe positivt ved fyren
Dirty Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Folk er vel forskjellige, men kjenner at jeg ikke klarer å "spøke" om Breivik. den mannen fortjener ikke å bli snakket om
flonoen Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Enig. Og poenget med å trekke han inn i bmw-miljøet, i den grad det er et miljø, skjønner jeg heller ikke.
Ess Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Hehe, jaha! Da fikk jeg greie på hva slags privatbil Breivik hadde for en stund siden, en sort E60 Han hadde visst hatt diverse BMWer så han later til å være BMW mann iallfall, noe positivt ved fyren Hvordan er det mulig å bry seg om hvilken bil han kjørte?
ingard Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Folk er vel forskjellige, men kjenner at jeg ikke klarer å "spøke" om Breivik. den mannen fortjener ikke å bli snakket om Ja er bare ekkelt å tenke på igrunn!
Der Barockengel Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Hehe, jaha! Da fikk jeg greie på hva slags privatbil Breivik hadde for en stund siden, en sort E60 Han hadde visst hatt diverse BMWer så han later til å være BMW mann iallfall, noe positivt ved fyren Hallo?
Anbefalte innlegg