Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ville kikket på en E87 116I eller noe, enkle og driftsikre biler som ser bedre ut enn A klassen :) Naboen her kom til meg da ho skulle bytte bil, ho hadde en A4 som var forferdelig upålitelig og ville ikke ha Audi lengere. Jeg foreslo en Golf men den var for kjeldelig, så 1 serien falt mer i smak da jeg foreslo den :) Nå er ho strålende fornøyd med en pen 116I :) Trygt og problemfritt bilhold.

Ser bedre ut enn A-klasse? Har du sett A-klassen eller? Syns den er kjempeflott jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kikket på en E87 116I eller noe, enkle og driftsikre biler som ser bedre ut enn A klassen :) Naboen her kom til meg da ho skulle bytte bil, ho hadde en A4 som var forferdelig upålitelig og ville ikke ha Audi lengere. Jeg foreslo en Golf men den var for kjeldelig, så 1 serien falt mer i smak da jeg foreslo den :) Nå er ho strålende fornøyd med en pen 116I :) Trygt og problemfritt bilhold.

Ser bedre ut enn A-klasse? Har du sett A-klassen eller? Syns den er kjempeflott jeg :P

Mercedes-Benz har uten tvil truffet en innertier med den nye A-klassen. Den er supersexy og veldig, veldig rask som A45 AMG... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg tenkte og, syns den ser råbra ut jeg. MB traff bedre enn BMW gjorde med den nye 1-serien, syns nå jeg i allefall.

EDIT: Det eneste jeg misliker med A-klassen, og ny MB generelt er den elendige løsningen på navien, hvorfor kunne de ikke integrert den bedre? Nåværende løsning ser jo ut som en ettermontert TomTom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kikket på en E87 116I eller noe, enkle og driftsikre biler som ser bedre ut enn A klassen :) Naboen her kom til meg da ho skulle bytte bil, ho hadde en A4 som var forferdelig upålitelig og ville ikke ha Audi lengere. Jeg foreslo en Golf men den var for kjeldelig, så 1 serien falt mer i smak da jeg foreslo den :) Nå er ho strålende fornøyd med en pen 116I :) Trygt og problemfritt bilhold.

Var dette siktet til meg? Ja det er den gamle A-klasse

Isåfall blir E87 for dyr, er snakk om en billig bybil som hun skal ha i et halvt års tid før hun skal ut å reise i verden. Den skal fungere som fremkostmiddel i by og være billig i drift, samt lettkjørt. Prisleie 20000-35000,-.

Vi så en A-klasse fra 1999, den er jo ikke direkte pen å se på, jeg tror det er mye bil for pengene innenfor kriteriene som blir stilt. :) Ser som nevnt også på VW Lupo 1,0, det som holder oss igjen er at den er så daukjørt(LES: 0-100 på 17,7sek), men det er kanskje nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en Toyota Yaris :mrgreen:

Yes, men så vil vi heller ikke kjøre Norge rundt for å finne bilen. Den som var aktuell ble dessverre akkurat solgt. Jeg tror Yaris er gode biler, for sitt bruk naturligvis. :)

Ser det ligger en 2002 Hyundai Atos 1.0 til salgs for ca 21000,- inkl omreg., men så er jo dette Hyundai også da.

Likevel, for ei som ikke eier bil-interesse er kanskje dette kurant også?

Edit:

Her er link til de vi har sett, så blir det kanskje lettere å uttale seg:

Lupo

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41987827

A-klasse

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42440955

Atos

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42501016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nybegynnerfeil og spesielt så "enkle" feil som rust bør ikke forekomme enten det dreier seg om en førsteutgave eller facelift. Spesielt ikke når bilen kostet halvannen million ny.

Høres ut som en sak for Auto-Skade på lørenskog. Bra at bilen har rust garanti da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært litt forelsket i Lupo, syns den er supersøt :lol:

Den er det :D Absolutt den som har best utseende, dessverre tror jeg at MBen er mer bil for pengene. Samtidig frykter jeg også at det blir mest småfiks med MBen, samt at den har fotbrekk, jeg elsker fotbrekk, min søster takler det ikke. Vi får se, vi er fortsatt åpen for innspill og erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...