wicky124 Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 tviler på at jobben fikser meg en vaskehall...holder med at min p-plass er halvmeter bredere enn alle andres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Haha du har vel kranglet deg til det kan jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 nei as...var her "tilfeldig" da de malte opp nye plasser...og siden jeg hadde E65 så fikk jeg smiska meg til en bredere plass evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Hahahaha Konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 status etter tannlegebesøk kostnadsoverslag 21500kr så vann og brød en stund framover nå hehe rotfylte 2 tenner idag, ikke vondt i det hele tatt (får se når bedøvelsen gir seg da hehe ;P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Takk for svar. Har du prøvd den i sollys ? Min gamle s3 sugde i sollys. Iphone 5 er sykt bra og den beste i sollys. Men liker alt bedre med Z1 egentlig. Foruten at det er mye bedre lud i AUX utgang og muligens display uten at jeg vet hvordan det er på Z1. Z1 har vel bedre skjerm på papiret. Men opplevd kvalitet så syns jeg Iphone er overlegen kontra Samsung ihvertfall. Sent from space using Tapatalk - Funker bra i sollys. Ikke noe man tenker over, men iPhone 5 har sikkert hakket skarpere skjerm i lys. Når jeg leste testene, virket det som skjermen var ubrukelig i lys og fra siden, men det er som sagt ikke noe man tenker over, så da kan det ikke være så gale Angående riper, så kommer de fort, ja! Men det er ikke noe man kjenner med fingrene, eller ser før skjermen er av og du har riktig innfallsvinkel. Aux utgangen virker solid. Koblet den rett på bilforsterker og det funket helt ypperlig. Iphone 4s, 5, ipod video, ipod mini derimot, ga ikke en lyd fra seg. (trodde forsterker var røket, helt til Z1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Frankert og postet masse inkassovarsler i dag. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Snakker om telefoner.. Jeg begynner å bli litt irritert på Samsung Galaxy S3 minien min nå. Jeg kjøpte den mellom jul og nyttår. I april ble hovedkortet byttet. Nå driver den å mister dekninga når jeg svarer på en samtale, og av og til når folk svarer meg. Jeg har en historie med antenneproblemer på telefoner, så spørs om det ikke er dette som begynner å manifestere seg i denne også.. Forrige telefonen min var ubrukelig og den tok tydligvis ikke imot samtaler store deler av tiden på slutten av livet sitt. Irriterende når den er såpass ny. Jeg er generelt lite fornøyd, men det er en billig telefon så det er vel sikkert begrenset hva man kan forvente. Jeg bruker den stort sett bare til å ringe, sende et par få sms'er og spotify. Så jeg er ikke kravstor Kunne vel på tidspunktet kjøpt en s2 for samme pris, men 1) har den på jobb og vi har hatt mye problemer 2) den er alt for stor for mine små hender... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Jeg går ofte mine egne veier... så også når det gjelder telefon. Min godt og vel 1,5 år gamle Nokia Lumia 710 med Windows Phone 7.8 er stadig helt genial. Det er ingen problemer med den... intet. Etter at Nokia solgte mobildivisjonen (smarttelefon delen) til Microsoft har det også tatt seg opp med fornuftige apper til Windows Phone OS´et. Jeg lurer litt på å kjøpe Lumia 1020 som har et 41 megapiksel kamera fra Carl Zeiss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Jeg går ofte mine egne veier... så også når det gjelder telefon. Min godt og vel 1,5 år gamle Nokia Lumia 710 med Windows Phone 7.8 er stadig helt genial. Det er ingen problemer med den... intet. Etter at Nokia solgte mobildivisjonen (smarttelefon delen) til Microsoft har det også tatt seg opp med fornuftige apper til Windows Phone OS´et. Jeg lurer litt på å kjøpe Lumia 1020 som har et 41 megapiksel kamera fra Carl Zeiss... Jeg kjøpte smarttelefon for 1 grunn: Spotify. Telefonen ble en lumia900 på billigsalg i fjord til 999,- done deal. Jeg har 2 apper, spotify og en som lar meg laste ned filmer fra youtube o.l. Som nevnt, 1 grunn: spotify. Ironisk nok er spotify appen til windows phone 7.8 det værste rælet jeg noen gang har vært borte i, og da mener jeg gud hjelpe meg for noe skraml. ord kan faktisk nesten ikke beskrive hvor dårlig både appen, og spotify sin holdning mot windowstelefoner. Telefonen er grei nok i seg selv, det er jo ikke windows sin feil. Det er derimot grunn nok til at jeg ikke kommer til å kjøpe windowstelefon igjen. Jeg synest også at Android virker som ett mye mere forsegjort operativsystem, det blir vell litt som bmw mot toyota. Har ivertfall komt fram til at nokian skal bort, men for meg er det uaktuelt å betale noe mere enn 1500,- for en telefon. Jeg ser rett og slett bare ikke nytteverdien i noe mere enn det. Hadde det vert for det ene nevnte problemet skulle jeg klart meg i ganske mange år til tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 status etter tannlegebesøk kostnadsoverslag 21500kr så vann og brød en stund framover nå hehe rotfylte 2 tenner idag, ikke vondt i det hele tatt (får se når bedøvelsen gir seg da hehe ;P) Føler med deg. Gjort det samme. Er greit vondt uten bedøvelse ivertfall og ufattelig dyrt. Ender opp med en krone i tillegg mest sannsynlig. Noen tusen der og gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-Replace-CD-Changer-AUX-Input-Cable-Ipod-Iphone-Iphone-5-3-5-mm-Jack-/321237898215?pt=Car_Audio_Video&hash=item4acb4553e7&vxp=mtr Vil denne her fungere på min cd spiller business ( står i en 2004 e46)? Står at jeg må ha en cd veksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Om du har en 2004-modell har du tilkobling for aux bak på spilleren originalt. Det med CD-veksler gjelder for biler produsert før 09/2002. Ellers står det meste her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Om du har en 2004-modell har du tilkobling for aux bak på spilleren originalt. Det med CD-veksler gjelder for biler produsert før 09/2002. Ellers står det meste her: http://bimmers.no/topic/708300-guide-auxipodusb-til-e38-e39-e46-e53-e85-osv/ Takk for svaret awt PS: synes det er greit med 120kr for en kabel, slik at man unngår å rote seg cd'r hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 29, 2013 Share Skrevet Oktober 29, 2013 Btw det finnes en gratis alternativ til spotify, men da uten mulighet for spillelister ol. Man kan spille av musikk selv uten internet, så lenge man er innlogget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg