flobben Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 @Fredrik90- den gamle e90lci min hadde elektriskvarmeapperat på kupeviften. Det vil si at den begynte å blåse varmt med engang. Ganske sikker på at f11 har det også. Vet ikke om dette ligger i vinterpakka alle norske biler har, eller om det er standard utstyr på Bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 @Fredrik90- den gamle e90lci min hadde elektriskvarmeapperat på kupeviften. Det vil si at den begynte å blåse varmt med engang. Ganske sikker på at f11 har det også. Vet ikke om dette ligger i vinterpakka alle norske biler har, eller om det er standard utstyr på Bmw. Tror e46n min hadde noe slikt, 04 318d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 @Fredrik90- den gamle e90lci min hadde elektriskvarmeapperat på kupeviften. Det vil si at den begynte å blåse varmt med engang. Ganske sikker på at f11 har det også. Vet ikke om dette ligger i vinterpakka alle norske biler har, eller om det er standard utstyr på Bmw. Da er vel dine biler Norsk solgte tenker jeg og har Cold Clima versjon i utstyrslista, hverken E90en eller F10en min er Norkse og mangler derfor dette i utstyrslista. Nå skal det sies at så fort varmen kom så var det ingenting å si på effekten i varmeapperatet i E90en, hadde også oppvarmede spylerdyser og varme i speilene. Regner med F10en har det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Kjøpte no hifi anlegg av gubben til søstra mi, noe jeg fikk billig siden det bare sto i kjellerstua og tok opp plass er 2 stk "Proson Stratego Top 10 SAH" høyttalere med 2×10" og 2×(6,5"?) I hver... sammen med en harmon/kardon avr7500 forsterker og en h/k dvd av no slag. noen som har noe å si om dette? Har egentlig ikke gått testa det no særlig enda Fikk du det billig er det jo greit! H/K er jo et annerkjent merke Proson er det litt verre med, det finnes vel ting som er bedre, men jeg mener man skal kose seg med det man har om man er fornøyd Skal sies at hører man noe bedre og blir litt bitt av basillen så kommer straks oppgraderingsspøkelset på besøk! Da blir det dyrt! Man skal også huske det at man skal ha minst 7 par høytalere i husholdningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Vurderer å kjøpe meg bil i Tyskland, dvs delebil, men eier svarer ikke på mail, det står ikke navn, telefonnr eller noe annet.... Gaaaaaad frustrerende!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Vurderer å kjøpe meg bil i Tyskland, dvs delebil, men eier svarer ikke på mail, det står ikke navn, telefonnr eller noe annet.... Gaaaaaad frustrerende!! Det er jo bra signal til deg om å ikke kjøpe. Gidder ikke å ha med selgere som er vanskelig å få tak i å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Leif Harald er i Tyskland nå, og dette er en BMW 333i. Relativt tøft!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Det er en "335i", laget av en eller annen tuner. 333i ble kun laget med rattet på høyre siden, og kun solgt i Sør-Afrika. Håper dashbordet mitt har kommet frem, slik at han kan ta det med hjem til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Se der ja, det var visst Kellerens 335 ja... Enda bedre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 […] Håper dashbordet mitt har kommet frem, slik at han kan ta det med hjem til meg. Skinntrukket dash på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 saltkjelen... hva vil du tippe et e39 alcantara taktrekk til touring er verdt? er for glasstakluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Skinntrukket dash på gang? Dessverre. Er bare 1-serie dashbord fra en bil med iDrive originalt. Jeg vil nesten påstå de er sjeldnere enn skinntrukket dashbord til e60, for det tok sin tid før jeg kom over et. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Nye S klasse er en svær jævel, F10 blir nesten liten i forhold adne95 og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Hva er det som skjer med reklame på Bimmers????? Dette gidder ikke jeg i lengden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Pest eller kolera. Alternativet er trolig brukerbetaling eller intet forum. Jeg synes ikke at det er så galt. Reklamene er såkalt Google Adsense annonsering som tilpasser seg brukerprofilene (cookies). Ergo får vi over tid reklamer som er nogenlunde relevante for brukerne her inne. Inntektene fra reklamene går såvidt jeg vet mer eller mindre direkte til bedre forumsoftware og innhold i forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg