Dirty Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Skulebollen, HPVL og eriksen76 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Det der var merkelig, men jeg ser greia. Det ligger i 49 + 49 = 98 + din krone = 99 kr. Fortegnene blir feil. Man skal ikke plusse sammen "gjeld" som er minus og "formue" som er pluss. Hvis vi setter opp som sagt, så blir det: (-)49 + (-)49 + (+)1 = -98 + 1 = -97, det blir jo riktig (-) + (-) = + (-) + (+) = - (+) + (+) = + 97 kr for skjorta + (-)97 kr i gjeld = 0, det han i utgangspunktet hadde Denne var morsom, måtte gruble og friske opp videregåendematte for å løse! thbrekke, wicky124, Dirty og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Spørsmålet er "hvor ble det av den siste krona". Ikke "hvordan regner man dette ut med svar lik 0". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Ja, sier noe der. De er ikke så ekstremt kule. Også er det jo en Ringopel uansett åssen en vrenger på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Spørsmålet er "hvor ble det av den siste krona". Ikke "hvordan regner man dette ut med svar lik 0". Spørsmålet er laget for å forvirre. "HPVL" kommer med forklaringen som forklarer. "Du selger bilen din, du får 500 000,- Hvor mye er klokka?" HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Tror jeg hadde vært litt nervevrak om jeg hadde opplevd noe slik selv: > http://www.liveleak.com/view?i=9fe_1410177184 roarholt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Tror jeg hadde vært litt nervevrak om jeg hadde opplevd noe slik selv: > http://www.liveleak.com/view?i=9fe_1410177184 Fy faen, han har flaks ikke det der var i en sving! Utrolig å holde seg så rolig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 kjøpt meg ny subwoofer til anlegget i stua igjen^^ denne gangen ble det jl audio lever på makrell i tomat denne måneden. men fytti grisen for en bass tviler sterkt på at jeg bytter denne ut med det første. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Har sine negative sider å jobbe ute også, ble bitt av sandlopper i forrige uke mens jeg gravde :/ Klør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Det der var merkelig, men jeg ser greia. Det ligger i 49 + 49 = 98 + din krone = 99 kr. Fortegnene blir feil. Man skal ikke plusse sammen "gjeld" som er minus og "formue" som er pluss. Hvis vi setter opp som sagt, så blir det: (-)49 + (-)49 + (+)1 = -98 + 1 = -97, det blir jo riktig (-) + (-) = + (-) + (+) = - (+) + (+) = + 97 kr for skjorta + (-)97 kr i gjeld = 0, det han i utgangspunktet hadde Denne var morsom, måtte gruble og friske opp videregåendematte for å løse! Du skylder 100, men betaler 49 til far, 49 til mor og 1 til deg selv. 49 + 49 + 1 = 99. Altså om du beholder 1 kr, skylder du fortsatt 1 kr. Evt. -100 + (+49) + (+49) + (+1) = -1 Her må vi huske at det er 198 kr i sving. 100 lånt og 98 fra egen lomme. 98/2 = 49x2 fra egen lomme (altså en positiv verdi, og ikke gjeld) Kan jo ikke betale foreldre tilbake med penger vi allerede har betalt skjorten med. Sånn blir det hvert fall i mitt hode, men skal ikke påstå at det er fasiten. Haha Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 er ute etter BMW diesel , sedan eller stv under 25 000 som rep objekt . noen som veit om noe ? har en e36 stv 325 på hånda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 kjøpt meg ny subwoofer til anlegget i stua igjen^^ denne gangen ble det jl audio lever på makrell i tomat denne måneden. men fytti grisen for en bass tviler sterkt på at jeg bytter denne ut med det første. F113 ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Har kjørt E34 i jobbsammenheng de to siste dagene og det blir litt mindfuck av og til. I forhold til F10en så er alt manuelt føler jeg, setter meg inn i bilen og leter etter startknappen, øynene jakter febrilsk over panseret etter Head up displayet, ingenting bremser bilen hvis du kommer for nærme bilen foran på motorveien, ingen ryggekamera så du må fysisk se selv og når mobilen ringer må du selv dra den opp av lomma og svare Ja ting er mye lettere nå for tiden men likevel så digger jeg å kjøre bil på gamle måten, enkelt og greit Nå som dama får sin egen bil så kan jeg bytte litt oftere på bilene. Men pokker å god den er å kjøre og hvilken fantastisk oversikt man går igjennom store glassflater og tynne A og B stolper, der kommer aldri nyere biler til å slå eldre modeller. Men pokker hvor dau og glad i bensin den er, men det tilpasser man seg rask -Roger-, Fredrik og FredrikE24 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Fascinerende. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Har noen her kjørt Z3 Coupe 2.8? Hvor gøy er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg