hanzhe Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 kan tenke meg det er mange som følger med på reality-TV for å ha noe å prate med hverandre om. For all del, folk må få ha de interesser de ønsker, men for min del virker det utrolig uinteressant og ganske trist at dagens tema skal være tragedien som skjedde i bigbrother-huset eller hva det nå enn var som på dramatisk vis har preget livet til så mange nordmenn denne helga. Hvordan vi skal komme oss igjennom denne krisen er det ingen som vet, det er bare å erklære unntakstilstand først som sist. Hansh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 bytt frue! Hvis du klarer å finne en frue som bare krever at du må se Farmen med henne for å holde husfreden, så vil jeg gratulere deg og be deg om å aldri gi slipp på henne Nytern, 316, Julianv og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Tenk når farmen ikke sendes lenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Hvis du klarer å finne en frue som bare krever at du må se Farmen med henne for å holde husfreden, så vil jeg gratulere deg og be deg om å aldri gi slipp på henne Var nå vel ment som et litt humoristisk og ikke fullt så seriøst innlegg som de fleste av dere hele tida kommer med Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Hei! Lurte på om noen kunne forklart meg kjapt og enkelt om høydejustering på coils. Er supersport og mener de er godkjente fra 20-60mm. Også lurte jeg på hvor jeg må målet dette fra? Fra bunn av gjengene eller topp? Eller hvordan blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Ingenting er som å få mennesker på besøk hjem til seg som kan ansees å være litt Tv-slaver og MÅ følge med på stjerner i sikte, norske talener, hva nå enn alt sammen er, når de er på besøk. Man snakker om kapp med Tven og volumet blir stadig høyere, jeg går så fort middag, kaffe og kaker er fortært Hadde med noen på hytta en gang hvor ankomstkvelden, en Fredag ble ruinert i deres øyne fordi Tven hadde gått i stykker av kulde/kondens whatever(det er minusgrader inni hytta på vinterstid før det fyres opp) De reiste hjem dagen etter i god tid til å rekke reprisene Lørdags ettermiddag. Jeg ser at det er min foreldregenerasjon som er verst akkurat nå til dette fenomenet, og jeg finner det å snakke med besteforeldre om gamledager etc. Mye mer interessant. Så i en setting hvor mange slektninger er tilstede feks. så passer det meg best. De begynner å bli gamle de også så det er viktig å bruke den tiden man har til rådighet å snakke godt sammen. Jeg gleder meg derfor enormt til julefeiringen i år. Når jeg sier at min foreldregenerasjon er verst, så sier jeg det fordi jeg opplever ikke de på min egen alder som et fnugg av interessert i Fredags/Lørdagsunderholdning eller veldig mye reality-program. De jeg omgås på min egen alder strømmer serier, eller programmer de finner interessant når de finner rett tidspunkt til å se det. Jeg tror at Tv som vi kjenner i dag vil bli mer "On-Demand" i fremtiden, og lite avhengig av sendetider. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Merker også at foreldregenerasjonen sliter veldig rundt dette med tv, men det virker for meg mere som en uvane. Tar man turen til familie i 50-60 åra i sosiale sammenhenger som julebesøk o.l skal jo den stakkarslige idiotboksen stå på uansett om ingen har den ringe anelse om hva som faktisk blir sendt. Jeg er derimot mere i stuss på vår egen generasjon generelt og sosiale medier, overaskende mange klarer jo bokstavelig talt ikke ti minutter uten å lete frem telefonen. Er man ute i helga er det jo ingen som rynker på nesa om 3/4 av bordet sitter langt inne i telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Hei! Lurte på om noen kunne forklart meg kjapt og enkelt om høydejustering på coils. Er supersport og mener de er godkjente fra 20-60mm. Også lurte jeg på hvor jeg må målet dette fra? Fra bunn av gjengene eller topp? Eller hvordan blir det? Det skal stå i TUV papirene hvordan du måler dette.. Noen kit er fra senter på felg til skjermbue, noen er på gjengene til coiloversene osv. Christian Haugerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Hei! Lurte på om noen kunne forklart meg kjapt og enkelt om høydejustering på coils. Er supersport og mener de er godkjente fra 20-60mm. Også lurte jeg på hvor jeg må målet dette fra? Fra bunn av gjengene eller topp? Eller hvordan blir det? Alt står i TUV papirene du fikk med. På mine supersport var det senter hjul til hjulbue og bolt på coilover til bunn fjær elns. Husker ikke helt. Christian Haugerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 (endret) Jeg er derimot mere i stuss på vår egen generasjon generelt og sosiale medier, overaskende mange klarer jo bokstavelig talt ikke ti minutter uten å lete frem telefonen. Er man ute i helga er det jo ingen som rynker på nesa om 3/4 av bordet sitter langt inne i telefonen. Dette irriterer meg noe enormt. Jeg tar aldri fram telefonen når jeg sitter ved et bord med andre mennesker når en samtale føres. Merkelig nok går praten og det er "min tur" til å komme med et utspill. Når jeg forventer et entusiastisk svar/motsvar, så er det total stillhet. Jeg kikker på personen og ser til min store forundring at personen sitter med nesegrevet i telefonen sin. Helt uten forvarsel. Jeg spør hva han driver med, og istedefor å skjønne den at han kanskje burde legge fra seg mobilen, eller å skjønne at han gjorde noe jeg syntes var ganske så uhøflig, så svarer han/hun:"Måtte svare på en mail/facebook/melding/status, har du forresten sett nye *** til han/hun på Facebook?" En biltur ekke det samme som da jeg var 18 år heller. Kamerater er stadig mer opphengt i telefonen enn å prate i bilen på lengre turer, det går i å besvare mail og andre ikke-sosiale ting. Lese en bok er det få som takler å drive med når de kjører bil, men mobil skal de fingre på. Bør kanskje innføre "mobilkurv" i Benzen Jeg forventer ikke at alle skal være parat til å svare meg/diskutere med meg i bilen til enhver tid, men jeg tolererer ikke plutselig fravær på grunn av en eller annen ubetydelig ting på en mobiltelefon Endret November 17, 2014 av FredrikE24 majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Ja det er en forferdelig verden vi lever i, foreldre som er avhengig av TVen og venner som sitter med nesa i telefonen... Det er så bra at det er ingen som sulter her i verden, ingen som går vinteren i møte uten tak over hode eller absolutt ingen barn som gruer seg til jul for da skal foreldrene ikke drikke seg fulle og banke hverandre opp... sveigis og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Var uten facebook i noen uker for å teste hvordan det var, noe jeg ikke angrer på! Det var ingen forskjell i mitt sosiale liv, annet enn at jeg hadde en mindre ting å bry meg om Nå i ettertid står den på som en slags meldingstjeneste, ganske likestilt med SMS. Hele opplegget med å være tilgjengelig 24\7 er ikke annet enn en stor uting, og det er noe som har tatt seg opp så til de grader de siste få årene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 (endret) Ja det er en forferdelig verden vi lever i, foreldre som er avhengig av TVen og venner som sitter med nesa i telefonen... Det er så bra at det er ingen som sulter her i verden, ingen som går vinteren i møte uten tak over hode eller absolutt ingen barn som gruer seg til jul for da skal foreldrene ikke drikke seg fulle og banke hverandre opp... Dersom du har den formeningen om at det eneste som skal kunne diskuteres er verdensproblem synest jeg synd i deg, og skjønner egentlig ikke hvordan du har virra deg inn på ett bilforum. Det at du ikke ser problemet med ett av vår generasjons større kulturproblem blir det samme som at mange brukere ikke ser poenget med at du lovpriser din din egen e34 som verdens beste bil. Hele konseptet, og argumentet med at ingen kan irritere seg så lenge noen i en eller annen utkant har det værre har jeg heller aldri hatt sansen for. Snur man det på hodet og formulerer det om til ett litt mere bimmers.no retta argument blir det jo som å si at man aldri kan være fornøyd med bilen sin, for det er en person som har noe sværere. Endret November 17, 2014 av Håskjold Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Lurer på å fjerne facebook appen og bare ha "messenger", for det er jo via melding på facebook nesten all kommunikasjon foregår for tida... Får ofte ett stikk av dårlig samvittighet når jeg innser hvor jævli mye tid som går te å kuke rundt på facebook :S Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 (endret) Ja det er en forferdelig verden vi lever i, foreldre som er avhengig av TVen og venner som sitter med nesa i telefonen... Det er så bra at det er ingen som sulter her i verden, ingen som går vinteren i møte uten tak over hode eller absolutt ingen barn som gruer seg til jul for da skal foreldrene ikke drikke seg fulle og banke hverandre opp... Du forstår kanskje bedre hva FredrikE24 vil frem til hvis du ser på denne videoen. Endret November 17, 2014 av Marius_ Shattered, BMWE39turbo og Robkill reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg