Werther Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Var en frisk start på dagen for min del. Var 3 meter fra å karre meg opp på fylkesveien, men det var skøyteis i hele bakken og enda ikke strødd...Den følelsen når bilen sklir bakover på fire stive er guffen...Heldigvis skled jeg ned i grøfta og stoppet der, og ble stående å blomstre i 1,5t i påvente av traktorhjelp. Men var flaks i uflaksen - jeg var nære å skli 50m ned bakken og hoppe ut i skauen, og eventuelt touchet autovernet på vei ned... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Hvordan kan man få slik lyd på dieselbil!? Eksosen bør nok være temmelig fri for demping, rakrør er en slager. Er fryktelig mange harry mennesker som liker å kjøre slik med BMW-firererne sine og VAG-dieselen sin slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Var en frisk start på dagen for min del. Var 3 meter fra å karre meg opp på fylkesveien, men det var skøyteis i hele bakken og enda ikke strødd...Den følelsen når bilen sklir bakover på fire stive er guffen...Heldigvis skled jeg ned i grøfta og stoppet der, og ble stående å blomstre i 1,5t i påvente av traktorhjelp. Men var flaks i uflaksen - jeg var nære å skli 50m ned bakken og hoppe ut i skauen, og eventuelt touchet autovernet på vei ned... Den følelsen av å slik baklengs kjenner jeg godt sitter i kroppen. For en del år siden nå så skulle jeg opp en forholdsvis bratt bakke med bilen til hun jeg var sammen med på det tidspunktet. Bilen var en Golf mk4 og nesten på toppen av bakken så begynner jævelskapet miste feste å spinne, inn med bremsa og opp med brekket. Så begynner bilen å seile bakover, jeg prøver å spinne meg rundt så jeg kan få fronten riktig vei men det hjelper ikke på speilholka, bilen seiler videre og som bestilt så kommer det en traktor som brøyter. Jeg tuter og herjer men han klarer ikke å komme seg unna i tide og pang. Ny bakluke, fanger og lykt pluss ett stk sur kjæreste Shit happens tenkte jeg og var glad jeg ikke kjørte E39en min som jeg hadde da, det hadde jo vært kjedelig Men følelsen av å seile bakover uten kontroll er helt forferdelig ja, selv i dag så får jeg litt nerver om det skulle skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Jeg ble såpass "skremt" at jeg ikke kjørte ned bakken når jeg kom hjem nå. Bilen får overnatte oppe langs fylkesveien. Selv om det er strødd i dag vet jeg ikke hvordan det blir i morgen tidlig, så tar ingen sjanser. Hadde ikke vært noe særlig å krønsje en 2014-modell ned i skauen fordi man var eplekjekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Jeg kunne jo tuslet bort med kjettinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 (endret) Her er en som fikk en dårlig start på dagen... http://www.varden.no/nyheter/85-aring-endte-i-grofta-med-bilen-1.1370438 Endret Januar 26, 2015 av fish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 Haha. Svinglatt her også. Null grader og veien ser bare våt ut. Var nettopp på lokale Kiwien. Seilte et par ganger. Sakte fart, oppoverbakke og sving. Seilte rett mot knekken og snisset fortauet. Og det med piggdekk og 4WD. Folk i kassen sa de var redd for å kjøre ned igjen Bilene sneglet seg avgårde. Tror nok det er mange som har sklidd litt i dag. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 (endret) http://www.tb.no/S__mange_m_tte_opp_for_Pegida_i_T_nsberg-5-76-22242.html Fin demonstrasjon :P Endret Januar 26, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 fikk lappen i dag Skårholen, thbrekke, Kennethe34 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 fikk lappen i dag Hurra! Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 (endret) Leiebil i USA er bestilt, er spent på hvordan denne bilen er i bruk! 3.6 V6 turbo på 420hk og 583Nm Endret Januar 27, 2015 av Robkill adne95, hermanoo90, Julianv og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Eksosen bør nok være temmelig fri for demping, rakrør er en slager. Er fryktelig mange harry mennesker som liker å kjøre slik med BMW-firererne sine og VAG-dieselen sin slik Høres jo ut som en liten traktor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Noen som har erfaringer med Tuningservice? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 jeg ser i pst sine flytteråd at "Det er uforholdsmessig å sende Krekar til Nord-Norge da dette vil fremstå som en overreaksjon". Nå skjønner jeg hvorfor det er så mange innflyttere i Oslo fra Nord-Norge. Visste egentlig ikke at det var så ille å bo nord-over. Hansh reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Leiebil i USA er bestilt, er spent på hvordan denne bilen er i bruk! 3.6 V6 turbo på 420hk og 583Nm Hvor får du spesifisert at du skal ha med den motoren? Er det nye cts?Har selv booka nye Suburban til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg