Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg hadde min første e39 med et sinnsykt dårlig batteri visste jeg ikke at det var poler i motorrommet

 

 

99% av alle biler kan man kople på startkabler/lader i  motorrommet, da starteren står jo der, og den er koplet rett på batteriet, så kan ivaffall henge de der. men mange biler med batteriet et annet sted har en eller annen starthjelp mulighet i motorrrommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy F### nye pc'n har en irriterendes funksjon, går an å swipe elns på touchpad'n for å bytte "app" men trokke pc'n skjønner at jeg er keivhendt så driver å hopper mellom sider hele tia. hakke finne ut åssen jeg bruker funksjonen, men irriterende er det ivaffall

 

prøvd litt med høyre hånd nå, da fungerer det fint,

 

noen som vet åssen man skrur av den funksjonen på win 8.1?

 

slik pc

 

http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/HP15R068NO/hp-15-r068no-15-6-barbar-pc-hvit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan endre innstillingene til touchpaden. Har du et touchpad-ikon blandt ikonene dine nede til høyre på oppgavelinjen? Prøv å gå inn der og lek litt.

Edit: Det kan være du kan høyreklikke på oppgavelinjen og endre det i innstillingene der inne. En stund siden jeg gjorde dette på laptop.

Endret av Rublings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike funksjoner er så irriterende at det er til å spy av.

 

Hva synes du om PC-en ellers? er på jakt etter en billig-billig til koding og litt slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik; det selges m5 stoler i samme farge på forumet as we speak for 500 + frakt. De er overlegne å sitte i om du allikevel skal oppgradere e34en din. Til info :) Om du ikke har elektrisk fra før av så vil ikke minne virke sånn uten videre, men alt annet vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike funksjoner er så irriterende at det er til å spy av.

 

Hva synes du om PC-en ellers? er på jakt etter en billig-billig til koding og litt slikt.

 

 

fikk skrudd den av :) kontrollpanel og touchpad instillinger :)

 

ellers så fungerer den bra. virker rask og grei, men nå hakke jeg installert noe annet enn firefox her :)

 

bedre enn gamle pc'n som tastaturet kødda på :P (blir degradert til titte på film pc med eksternt tastatur den nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme farge som det gamle interiøret?

  

Nei, har sort interiør så jeg flytter over trekkene :)

Fredrik; det selges m5 stoler i samme farge på forumet as we speak for 500 + frakt. De er overlegne å sitte i om du allikevel skal oppgradere e34en din. Til info :) Om du ikke har elektrisk fra før av så vil ikke minne virke sånn uten videre, men alt annet vil.

Tja, synes faktisk disse stolene er bedre å sitte i og M5 stoler har vel ikke så mye å gjøre i en 520I ;) Er ikke minne på disse stolene så jeg håper det bare er å plugge dem i, kontakten under setet og alt ser ut til å være likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike funksjoner er så irriterende at det er til å spy av.

Hva synes du om PC-en ellers? er på jakt etter en billig-billig til koding og litt slikt.

Kjøp en hvilken som helst pc med 2,5disk og skift til SSD så funker det flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har sort interiør så jeg flytter over trekkene :)

Tja, synes faktisk disse stolene er bedre å sitte i og M5 stoler har vel ikke så mye å gjøre i en 520I ;) Er ikke minne på disse stolene så jeg håper det bare er å plugge dem i, kontakten under setet og alt ser ut til å være likt.

?? Har du brukt tid i begge stolene? (Jeg har bare for å avklare det). Men alle er forskjellig bygd :)

De har vel like mye å gjøre i en 520 som i en m5 all den tid de også var tilgjengelige som sportstoler i andre modeller enn m5.

Det er ikke sikkert du har alle ledningene på plass i kontakten (spørs på modell og utstyrsnivå), men det er kjapt og enkelt å finne utav. Du trenger strøm, jord, og strøm til lys mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse stolene fikk han av meg.:).

Alt av koplinger ligger klart ,er like så her er det plug n play.(Dette er sjekket ut på bilen til Fredrik90:)).

Jeg byttet til m5 stoler og angrer ikke et sekund.Jeg angret første stund men ikke nå.

Bare knall å sitte i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...