Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjørt det gjennom noen gamle volvo penta diesler og det har blitt forbedring, men om det er en langvaring løsning vet jeg ikke

Skrevet

Hva er Qmi? Skal man prøve å kjøre noe lurium gjennom en diesel, så er det Liqui Moly, Diesel Purge som gjelder. Du kjører dette luriumet gjennom systemet ved å lage deg en flaske med tur og retur til motoren i og kjører dette direkte gjennom. Da skal jeg si man får renset godt opp :)

Skrevet (endret)

Jævlig fint å nye innvendige dørhåndtak fra en e38 for å sette dørhåndtak med lys inn i min 5 serie, for så når de kommer så følger ikke ledpæra eller ledninger med. Ser gjennom etk å finner ut at dette er umulig å få tak i da dette ikke lages lengre....

Så noen hær som vet hvor jeg får tak i dette

Endret av Xavi0n
Skrevet

Det er nytt delenummer (63316975019) for lysdioden. Det er imidlertid galskap at en slik diode skal ha en veiledende (villedende) pris på 180 kroner per stykk.

Skrevet

blir sjokkert over kor vansklig det skal vere å få ut blinklys pæra på passasjersiden på E39'n, hvilken løk var det som fann ut det var smart å putte en tjukk kveil med ledninger trykt inntil pæra?..... 

Skrevet

hva er enklest mulig måte og demontere gitter i fremfanger på en e36 m3?

På 325n min tok jeg av dekselet over radiator, og derfra vippet vinklene som holder den :-P

Hvis jeg husker rett...

Skrevet (endret)

Regna for morro skyld hvor mange hk som er hjemme i form av biler og hele motorer.

Over 2000hk.

Hadde alt vært i en og samme bil såe

Jeg lånte 3 M3'er av SSP sist sommer i forbindelse med ett motorarrangement. Jeg regnet ut at de tre bilene hadde tilsammen 1725 HK   :smile:

post-47960-0-74399100-1425764594_thumb.j

Endret av fish
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...