Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

åssen lekte dere da? Du tok han igjen og han kjørte fra deg? :P

 

Hadde en sånn "leking" en gang....det var nedtur :(

 

 

hadde sånn leking em dag på e6 i fjor,

 

når jeg kjørte den treigeste e30'n noensinne produsert, 316 automat :P

 

angra mye på at jeg ikke kjørte turbo e30'n da gitt ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde sånn leking em dag på e6 i fjor,

 

når jeg kjørte den treigeste e30'n noensinne produsert, 316 automat :P

 

angra mye på at jeg ikke kjørte turbo e30'n da gitt ](*,)

Husker da jeg dro på treff med E28 518i-en. ALLE kjørte fra meg. Den hadde ingen krefter whatsoever over 100 km/t. Alltid morsomt før kolonnekjøringa "Ja gutta nå tar vi det rolig ikke sant" og etter avkjørelsen går alle "VRÆÆÆÆ FARTSGRENSA + MOMS" og blir borte. Følte meg kastrert med den bilen blant alle andre med gode motorer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i 110 sonen så ryker ikke lappen før 151 og man får ikke prikker før man blir tatt i 126 :)

Setter bare cruisecontrollen på 130 km/t og lener meg tilbake og slapper av da jeg, da vet jeg at jeg er godt innafor :)

Husker da jeg dro på treff med E28 518i-en. ALLE kjørte fra meg. Den hadde ingen krefter whatsoever over 100 km/t. Alltid morsomt før kolonnekjøringa "Ja gutta nå tar vi det rolig ikke sant" og etter avkjørelsen går alle "VRÆÆÆÆ FARTSGRENSA + MOMS" og blir borte. Følte meg kastrert med den bilen blant alle andre med gode motorer :P

Husker vi skulle en gjeng til E30Meet bestående av bla E92 M3, tre E36 M3 pluss noen andre BMWer med over snittet motor. Og jeg kjørte E34en med automat... Det var rolig de første 500 meterne så tok de helt av, måtte bruke alle de 150 hestene jeg hadde for å ikke miste dem. Heldigvis gjorde trafikk og "veistandard" at de ikke kom så langt før de måtte slakke av og jeg tok dem igjen :P

Samme når vi kjørte til Ringen sist med samme gjeng, vil ble enige om å ta det med ro av og til for å vente på dem i følge som ikke hadde så sprek bil (var vel egentelig kun en E46 323I og en MB E290 Turbodiesel som gikk under den kategorien). Men når 6 felt med Autobahn og fri fart åpner seg opp foran deg og andre biler suser forbi mens du ligger i 90 i trailerfila, har aldri slitt så fælt med fristelse noen gang tror jeg. Og det skulle ikke mer enn at en av oss bare "fuck this" og ga flatt bortover før alle andre bare heiv seg etter ;)

Husker jeg lekte meg litt med en belgier i en MB 212 E350 CDI på Autobahn, vi dreiv å gassa litt "sammen" mellom trafikken og jeg merka vel at 530en var bittelitt sprekere. Så kom det ett åpent stykke og han dro på og jeg etter for nå skulle jeg ta han skikkelig, joda jeg kom opp på siden hans og plutselig nådde jeg fartsperra på 250 ....og der nådde han sin fartsperre på 250 også så der lå vi og kom ingen vei :P Så ga han tommelen opp og bremset godt ned og la seg langt bak før han forsvant i trafikken, det var artig :)

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i 110 sonen så ryker ikke lappen før 151 og man får ikke prikker før man blir tatt i 126 :)

Er det blitt fastsatt regler for 110sone nå ? Sist jeg leste en sak om en som ble tatt på den strekka så var det fortsatt ingen klare retningslinjer, altså i den grad at antall km/t over 110 gir direkte førerkortbeslag. Men at det er et spesielt tilfelle som krever mer vurderinger ut i fra forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg dro på treff med E28 518i-en. ALLE kjørte fra meg. Den hadde ingen krefter whatsoever over 100 km/t. Alltid morsomt før kolonnekjøringa "Ja gutta nå tar vi det rolig ikke sant" og etter avkjørelsen går alle "VRÆÆÆÆ FARTSGRENSA + MOMS" og blir borte. Følte meg kastrert med den bilen blant alle andre med gode motorer :P

Jeg husker jeg påsto i forkant av Cars & Coffee i Tønsberg at jeg skulle ta det med ro sammen med deg nedover, men ble i overkant ivrig selv.. Husker jeg hadde litt for hardt driv forbi deg i bunn av Lierbakkene blant annet.. 

 

 

Den følelsen av å gi fullt øs ut fra den utkjørselen der savner jeg noe voldsomt.. Savner den BMWn noe så enormt :P

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg påsto i forkant av Cars & Coffee i Tønsberg at jeg skulle ta det med ro sammen med deg nedover, men ble i overkant ivrig selv.. Husker jeg hadde litt for hardt driv forbi deg i bunn av Lierbakkene blant annet.. 

 

 

Den følelsen av å gi fullt øs ut fra den utkjørselen der savner jeg noe voldsomt.. Savner den BMWn noe så enormt :P

Dæven, minner! Kompisen min som stod ved Stop-skiltet og filma, haha, glemte det... Men der ser du hva jeg mener, alle sier alltid at de skal ta det rolig, men rett etterpå gir folk bånn :P

PS. Det er meg i den gråe E28en, for de som lurer.

Endret av noekult
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sivilen lov til å kjøre så fort som de føler for? F.eks. 177 km/t i 80-sone? :P

Hvertfall ikke uten blålys såvidt jeg vet :-P ellers heter det vel at det skal være "forsvalig" Endret av eriksen76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...