Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bare å høgge inn bremsen da :)

Gjort det før. Var en som hadde tunnelsyn og ha faen i vikeplikt i sta, når jeg kom fra høyre. Har lyst til å kline rett i bakfangeren på sånne folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hmmm... trist. Han fortjener sikkert å bli sparket for sin oppførsel, men jeg liker ham som programleder for tidenes bilprogram på TV. Clarkson har gjort svært mye for oss bilentusiaster gjennom mer enn 10 år med Top Gear. Når Top Gear er som best er det virkelig stor underholdning for hele familien. Selv min bedre halvdel som er langt under middels interessert i biler har kost seg med Top Gear og ledd høyt av Clarksons vittigheter. Jeg håper at han (gjerne sammen med May og Hammond) dukker opp på skjermen igjen i et nytt bilprogram i regi av f.eks Sky eller Discovery... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe... typisk amerikansk oppsett på et TV program. Jeg har lest at noen mener at Sky allerede har vært i forhandlinger med alle tre iom. at alle sto til å reforhandle kontraktene med BBC i løpet av denne måneden. Det skal bli interessant å se hva som skjer på den fronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...