Mattae Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Noen som vet om plass som selger bra og billige gulvmatter? Stoffmatter ofc
Daniel. Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Jævla koselig med folk som skal ligge helt klistret opp i ræven på bilen når du øvekjører..
e30_joakim Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Jævla koselig med folk som skal ligge helt klistret opp i ræven på bilen når du øvekjører.. Bare å høgge inn bremsen da
Daniel. Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Bare å høgge inn bremsen da Jada Skade på F30 skolebil, OG F01 som lå helt oppi baken Høres billig ut.
noekult Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Det er offisielt: http://www.carthrottle.com/post/official-jeremy-clarkson-will-not-have-his-contract-renewed-by-the-bbc/ On that bomb shell, good night :'(
Robkill Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Snap? Robkill såklart x) e30_joakim reagerte på dette 1
316 Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Bare å høgge inn bremsen da Gjort det før. Var en som hadde tunnelsyn og ha faen i vikeplikt i sta, når jeg kom fra høyre. Har lyst til å kline rett i bakfangeren på sånne folk.
noekult Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Bare å bruke varseltrekanten, folk bremser ned av det og.
K-E Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Noen som vet om plass som selger bra og billige gulvmatter? Stoffmatter ofc Veldig fornøyd med BSBildeler sine AutoStyle PerfectFit stoffmatter
Shattered Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Bare å bruke varseltrekanten, folk bremser ned av det og. Altså parkere, sette fra seg bilen, sette ut trekanten og sette seg i bilen igjen, i stedet for å bremse? Daniel. reagerte på dette 1
316 Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Juhhu, fått meg ny jobb. Riktignok søkte jeg på en intern stilling så det blir ikke massive forandringer scoot reagerte på dette 1
Fredrik Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Det er offisielt: http://www.carthrottle.com/post/official-jeremy-clarkson-will-not-have-his-contract-renewed-by-the-bbc/ On that bomb shell, good night :'( Hmmm... trist. Han fortjener sikkert å bli sparket for sin oppførsel, men jeg liker ham som programleder for tidenes bilprogram på TV. Clarkson har gjort svært mye for oss bilentusiaster gjennom mer enn 10 år med Top Gear. Når Top Gear er som best er det virkelig stor underholdning for hele familien. Selv min bedre halvdel som er langt under middels interessert i biler har kost seg med Top Gear og ledd høyt av Clarksons vittigheter. Jeg håper at han (gjerne sammen med May og Hammond) dukker opp på skjermen igjen i et nytt bilprogram i regi av f.eks Sky eller Discovery... Shattered og Dweezil reagerte på dette 2
awt Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Får for all del ikke håpe det blir Discovery. Halve programmet handler om hva som skal skje etter reklamen og hva som har skjedd før reklamen. Nytern, Dweezil og thbrekke reagerte på dette 3
Fredrik Skrevet Mars 25, 2015 Skrevet Mars 25, 2015 Du sier noe... typisk amerikansk oppsett på et TV program. Jeg har lest at noen mener at Sky allerede har vært i forhandlinger med alle tre iom. at alle sto til å reforhandle kontraktene med BBC i løpet av denne måneden. Det skal bli interessant å se hva som skjer på den fronten.
Anbefalte innlegg