Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags fjærer hadde du før? Performance?

Før var org msport.

Veldig rart. Trodde du hadde performance siden du har alt annet. Performance er ihvertfall en 1.1,5cm lavere enn Msport. 

Skrevet (endret)

Hva tenkte du på? Kjedelig?

Bare spøker litt med deg. Siden du skal ut og spise med damen, og spør om andre vil komme :P  Kanskje du ikke hadde lyst til å være alene med henne. 

Eller har du en datter? Haha

Endret av Thundercoil
Skrevet

Bare spøker litt med deg. Siden du skal ut og spise med damen, og spør om andre vil komme :P  Kanskje du ikke hadde lyst til å være alene med henne. 

Eller har du en datter? Haha

Var vare at det er morsomt å møte på andre BMW eller bimmers folk på E6 :) 

Ånei , hun er ikke kjedelig ;)  ikke datter enda , eller sønn. Men værpesyk er ho..

Skrevet

En måke hadde jo selvfølgelig hatt diaré over hele min nyvaskede E34 på utsiden av jobb i dag, så når jeg ikke kommer hjem før det er mørkt så må jeg jo til å spyle bilen i mørket på utsiden hjemme. Naboene tror jo ikke det har klikka for meg da....

Skrevet

En måke hadde jo selvfølgelig hatt diaré over hele min nyvaskede E34 på utsiden av jobb i dag, så når jeg ikke kommer hjem før det er mørkt så må jeg jo til å spyle bilen i mørket på utsiden hjemme. Naboene tror jo ikke det har klikka for meg da....

De er vel vant med Originalpolizei-naboen som står og pusser bil til kl er midnatt hver natt? :P

Skrevet

Tenkte jeg skulle vaske motorrommet på 330d'n

Alltid vært litt skeptisk til sånt, men noe jeg må tenke på?

Har krangla litt med en kobling på kjølinga så er kjølevæske i hele motorrommet ca, så hadde virkelig trengt en skikkelig motorvask :P

eller er det bare å mate på med kraftig avfetting og høytrykk?

Skrevet

eller er det bare å mate på med kraftig avfetting og høytrykk?

Jah. Det går greit å spyle disel motor. Kanskje best når motoren er kald. Bare ikkje spyl for mye på komponenter som kan være evt utsatt. Avfetting og kjapp avspyling går fint. Tørke og

Skrevet

Har fått pristilbud på bytting av kledning og isolering (har ikke isolert hus p.d.d) i kveld, 312 000,- + MVA.

Huset er på 248 kvm (bruttoareal) 2 etasjer + loft. 

Er det en vanlig pris sånn ca. ?

Endelig begynt å minke på lånet så bygger det på seg igjen... Evig runddans... :P

Skrevet

Har fått pristilbud på bytting av kledning og isolering (har ikke isolert hus p.d.d) i kveld, 312 000,- + MVA.

Endelig begynt å minke på lånet så bygger det på seg igjen... Evig runddans... :P

Screenshotter denne som skrekk og advarsel mot huskjøp neste gang jeg får lyst til å flytte vekk fra praktisk talt vedlikeholdsfrie leiligheten...

Skrevet

Jeg for min del liker å ha muligheten til å kunne løpe rundt min egen bolig (uten å måtte løpe rundt andre sine i samme slengen). :)

Jeg savner ikke leilighet, men et nyere hus med mindre behov for vedlikehold/oppussing hadde ikke vært å forakte.

Skrevet

får snekre sjøl om du vil ha det billigere :P

Skrevet

får snekre sjøl om du vil ha det billigere [emoji14]

Hehe, er jo en mulighet, men da blir det ikke gjort dette århundret.. [emoji14]

Ja, nyere hus hadde egentlig gjort seg, alltid noe som må gjøres. :( Huset er fra 1936 så noe er det hele tiden.. Men jaggu er det godt med eget hus selv om. Kunne aldri tenkt meg leilighet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...