Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle sammen!!

Koble ut/av km tellern på en 08/09 E91 - hvordan er det?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Høres ut som svindel, spør du meg...
Skrevet

Finnes det noen datamennesker i rena/Elverum/ hedmarksområdet? Har kjøpt meg en data (bærbar) som jeg skulle hatt win7 pro på (lovlig registrert versjon etc). Har dårlig tid og finner ingen som har dette tilgjengelig av de forskjellige leverandørene i området. Betaler gjerne noen for å kjøre en formatering av dataen og sette opp med win7 pro om det kan gjøres fort.

Har du ikke tilgang til annen pc? Bare å laste ned en iso og lage til.. tar ikke noe lenger tid enn å spør her og vente på svar..
Skrevet

Høres ut som svindel, spør du meg...

Spurte ikke om det var svindel eller ikke. Spurte om hvordan det funker!

Skrevet

Hallo alle sammen!!

Koble ut/av km tellern på en 08/09 E91 - hvordan er det?

Tror det går, men da får du feilmeldinger i hu og ræva. Pluss bilen går i nødmodus. har du kjørt for langt nå? :P

Skrevet

Vil tro/håpe at 0-100 på 4,3 sekund er feil. De er jo oppgitt til 4,4 originalt.

Ellers ser den jo ikke ut, som det meste fra den kanten. :D

Skrevet

Vil tro/håpe at 0-100 på 4,3 sekund er feil. De er jo oppgitt til 4,4 originalt.

Ellers ser den jo ikke ut, som det meste fra den kanten. :D

Jeg stusset også over det. Den oppgitte 0-100-tiden er tross alt ikke så uvanlig lenger.

Det er en riking fra UAE som eier bilen og har betalt for ombyggingen. Der nede krever det nok litt ekstra å skille seg ut i trafikken... ;-)

Skrevet

For noen som ikke _hater_ å drive med slikt så er det sikkert enklest ja. Mangler cd key, må liksom kjøpe hele greia. Komplett har, men da på dvd, så da må jeg jo vente på postgang.

Skrevet

For noen som ikke _hater_ å drive med slikt så er det sikkert enklest ja. Mangler cd key, må liksom kjøpe hele greia. Komplett har, men da på dvd, så da må jeg jo vente på postgang.

Kan tenkes at de har det på Elkjøp e.l.

Skrevet

Kan man ikke kjøpe en key på Microsoft sine sider?

Skrevet

Ikke som jeg greide å finne. Elkiøp / expert etc påstår de ikke har win 7, men tenkte meg innom i morgen. Nekter å tro at det ikke finnes win 7 tilgjengelig lengre.

Skrevet (endret)

Nettopp... Jeg liker slikt enkelt. Det er et verktøy for min del, og skal dermed bare fungere, kan ikke fordra å bruke tid på ting jeg ikke er flink på.

edit: (sånn for sikkerhetsskyld, om noen ikke helt tok det, så lider jeg av et alvorlig tilfelle av vondt i vlja her i kveld etter at jeg kjøpte en data som skulle ha win7 installert, men hadde win8. Det er ikke slik at det er umulig for meg å få på win7, men som sagt, vondt i vilja ;)  )

Endret av TRF-Racing
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...