Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Flåsete av deg Fredrik. Det finnes MANGE kule japsebiler som ikke trenger styling for å se bra ut.

Er det flåsete å ha ulik smak? Hva kan jeg for at jeg ikke liker japanske biler?

Sikkert mange fine av dem, men de gir ikke meg noe "må ha" begjær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig greit det... Men, du fremstår enkelte ganger som om DU har fasiten, og sånn er det. Jeg er heldigvis ikke sånn skrudd sammen at jeg hater alt som ikke har BMW logo, og synes heller ikke at alt fra BMW er vakkert. Original E39 for eksempel er til å spy av.

Endret av 316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye hardt vær rundt F90 for tiden.. Det forstår jeg godt :D

Noen som har vert på Isle of man og sett på TT løpet? Har utrooolig lyst ned neste år.

Kan vel ikke sammenlignes med noe annet :P Nurburgring blir jo barnemat i forhold

Banen er 60 km. lang og di kjører 6 runder. Med en gjennomsnittshastighet per runde på rundt 215 km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig greit det... Men, du fremstår enkelte ganger som om DU har fasiten, og sånn er det. Jeg er heldigvis ikke sånn skrudd sammen at jeg hater alt som ikke har BMW logo, og synes heller ikke at alt fra BMW er vakkert. Original E39 for eksempel er til å spy av.

Jeg kan kun tale for meg selv og da sitter jeg med fasiten, men hva andre liker skal ikke jeg legge meg opp i. Men man får tåle å høre kritikk når man legger ut i det offentlige rom at man liker det og det, det må jeg tåle når det gjelder original biler blandt annet og det er greit. Jeg vet ikke hvem som har sagt at jeg hater alt som ikke har BMW logo, det er ren løgn i så fall. Er utrolig mye flotte biler der ut jeg gleder meg over at finnes som ikke har noe med BMW å gjøre, men nå er nå enn BMW mitt favoritt merke og det er helt utrolig at man blir kritisert for det på ett BMW forum...

Slutt å tolke mine innlegg slik det passer dere best, min interesse for andre bilmerker er ikke så sort hvitt som mange av dere liker å mane frem gang på gang. Hva er vitsen med det egentelig?

Mye hardt vær rundt F90 for tiden.. Det forstår jeg godt :D

Det får man tåle når man sier ting slik man mener, jeg gidder ikke å tie hvis jeg mener noe. Jeg liker det, jeg liker også reaksjonene man får så lenge de ikke er tatt ut av sin sammenheng. Skal vi alle sitte å være enige så blir det ikke mye til diskusjonsforum, skjønner man ikke det så har man misforstått litt... Jeg har lært mye ved å starte diskusjoner om ulike temaer, er iallfall derfor jeg er aktiv på ett forum som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns min gamle Honda til 35.000 kr gav langt mer kjøreglede enn min BMW til 730.000 kr. har klart hittil...

Ja og det kan ingen kritisere deg for, det mener du og det er din erfaring :) Jeg synes min 21 år gamle BMW til 18 000,- gir langt mer kjøreglede enn hva jeg har klart å finne i nyere biler, ikke er den sprek, ikke er den rask i svingene men jeg har likevel en uforklarlig kjemi med den bilen som gjør at jeg koser meg glugg ihjel bak rattet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gamle rustne krigeren legger snart ut på nok en langtur i mitt eie. Destinasjon ukjent, noen dager i/ved Berlin samt Moseldalen og det grønne helvetet er det eneste vi har planlagt. Den er ikke fin i tradisjonell forstand, men jeg snur meg alltid for å sende den beundrende blikk i det den nok en gang har bragt oss trygt, effektivt og komfortabelt til dagens destinasjon. Tross rust og fjas parkeres den alltid så trygt som overhodet mulig, den er min trofaste ganger, dens eksteriør kull, dens hjerte edlere enn den edleste diamant. Min venn!

post-42402-0-81484600-1433887116_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og det kan ingen kritisere deg for, det mener du og det er din erfaring :) Jeg synes min 21 år gamle BMW til 18 000,- gir langt mer kjøreglede enn hva jeg har klart å finne i nyere biler, ikke er den sprek, ikke er den rask i svingene men jeg har likevel en uforklarlig kjemi med den bilen som gjør at jeg koser meg glugg ihjel bak rattet :)

Det er akkurat det. Liker enkle, gamle biler med personlighet, ofte så mye bedre å kjøre enn moderne biler når det er sol og søndag...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes MANGE kule japsebiler som ikke trenger styling for å se bra ut.

Riktig det men det er langt mellom de i Norge. En jeg gikk i klasse med for mange år siden hadde en 76 modell Toyota Celica. Det var en tøff bil. Husker instrumentpanelet i den gjorde et stort inntrykk. Det var instrumenter fra hanskerommet til førerdøra.

En Datsun 240Z fra 1973 er heller ikke og forakte.

På en klubbtur med BMWccn for noen år siden kjørte vi innom en kar i Indre Østfold med en litt sær hobby. Han samlet på Toyota rallybiler. Når vi var der så hadde han akkurat kommet hjem fra Ungarn men en rallybil han hadde funnet stuet bort der. Han hadde mye rart i garasjen sin. Husker spesielt en kupemodell fra sent 60 tall med en 2 sylindret boksermotor. Det var litt vanskelig og finne deler til den i Europa sa han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...