Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Den er jo genial. :)

Jeg aner ikke hva jeg skal gi, og hun ønsker seg egentlig ikke noe, så da ser jeg ingen grunn til å kjøpe noe bare for å kjøpe.

Jeg vil forøvrig ikke klassifisere meg som godt voksen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo genial. :)

Jeg aner ikke hva jeg skal gi, og hun ønsker seg egentlig ikke noe, så da ser jeg ingen grunn til å kjøpe noe bare for å kjøpe.

Jeg vil forøvrig ikke klassifisere meg som godt voksen. :)

Kunne tenkt meg en sånn selv.. Hehe [emoji14]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver her!

Kjøpte en slik z4 elektrisk bil for unger på Gs-treffet i helga. På en i butikken så jeg at en knapp i dashbordet på denne kunne switche mellom RC og vanlig. Stod ikke noe om at den kunne fjernstyres i anvisningen, men kjøpte en uansett. Har søkt på nett og finner flere som selger disse, men virker som samtlige er radiostyrt og kontroll følger med. Hvorfor er ikke de på Gs også radiostyrt? Og er det mulig å få den radiostyrt? Om man finner en kontroll med rett frekvens tenker jeg? Prøvde med en på 27mhz, men det funket ikke. Må vel være rett kanal etc... Tenkte kanskje bilen er tilrettelagt for fjernstyring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-45801-1434032554784.jpg

Bra størrelse ja [emoji6]

Skal ta en telefon i morgen, men det som var rart var at det står ingen plass hos Gs at de er fjernstyrt. Det er heller ikke klistrelapp med Rc på den knappen man skal slå over på dashbordet, men det var det på den i utstillingen i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...