awt Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Om man skal gi presang for alt mulig slikt har jeg litt å ta igjen ser jeg. Fruen fikk en slik til jul (og kun en slik, absolutt ingenting annet): Haukefer, -Roger- og Julianv reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Er ikke snakk om store gaven, awt.. Men en liten gave for anledningen føler jeg er kjekt. awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 (endret) James "Captain Slow" May prøvekjører den nye Ferrari 488 GTB... Endret Juni 11, 2015 av Fredrik Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 La krigen begynne [emoji28][emoji14][emoji14] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Begge er flotte! Liker fronten på BMW bedre da MB sin blir litt voldsom. Kunne hatt begge. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Syns MB har fått til "sidelinjene" veeldig bra med den S-Klassen, fra siden ser S-klassen utrolig bra ut mens jeg syns BMWn ser litt klumpete ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Synes begge to er pene Men tar heller en E32/E38 eller W126/W140 adne95 og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 E38 står fortsatt høyt på lista ja! Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Om man skal gi presang for alt mulig slikt har jeg litt å ta igjen ser jeg. Fruen fikk en slik til jul (og kun en slik, absolutt ingenting annet): Det der må være noe av det gnitneste eg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Den er jo genial. Jeg aner ikke hva jeg skal gi, og hun ønsker seg egentlig ikke noe, så da ser jeg ingen grunn til å kjøpe noe bare for å kjøpe. Jeg vil forøvrig ikke klassifisere meg som godt voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Den er jo genial. Jeg aner ikke hva jeg skal gi, og hun ønsker seg egentlig ikke noe, så da ser jeg ingen grunn til å kjøpe noe bare for å kjøpe. Jeg vil forøvrig ikke klassifisere meg som godt voksen. Kunne tenkt meg en sånn selv.. Hehe [emoji14] awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Prøver her! Kjøpte en slik z4 elektrisk bil for unger på Gs-treffet i helga. På en i butikken så jeg at en knapp i dashbordet på denne kunne switche mellom RC og vanlig. Stod ikke noe om at den kunne fjernstyres i anvisningen, men kjøpte en uansett. Har søkt på nett og finner flere som selger disse, men virker som samtlige er radiostyrt og kontroll følger med. Hvorfor er ikke de på Gs også radiostyrt? Og er det mulig å få den radiostyrt? Om man finner en kontroll med rett frekvens tenker jeg? Prøvde med en på 27mhz, men det funket ikke. Må vel være rett kanal etc... Tenkte kanskje bilen er tilrettelagt for fjernstyring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 (endret) Alle z4ene jeg har sett har mulighet for både fjernstyring og "ungestyring"... Ring GS og etterlys fjernkontrollen... Ålreit svære disse bilene.... Endret Juni 11, 2015 av Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Bra størrelse ja [emoji6] Skal ta en telefon i morgen, men det som var rart var at det står ingen plass hos Gs at de er fjernstyrt. Det er heller ikke klistrelapp med Rc på den knappen man skal slå over på dashbordet, men det var det på den i utstillingen i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Hva man kan lære på bimmers/youtube. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg