Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kom opp i 30,2 nedi mini-dalen jeg bor i, i går. Og i dag er det yr og 15 grader. Haha. Bipolart. 

Vi skal liksom ha klimasystem på jobben, men i går var det 29 grader inne. Vanligvis må jeg varme opp vannprøvene til 20,8-24,2 grader, men i går måtte jeg kjøle dem ned. Sto noen timer ut på kvelden og bannet og steiket. Begynte i 6-tiden, som vanlig, skulle gå 14:00 og kose meg i fineværet. Den gang ei. Måtte kjøre alt på nytt. Setter gjerne 30 prøver på en robot og så er det 2 kontroller på hver 10. prøve. Tar ca. 3 min pr. prøve. Tar ikke mange minuttene før de da blir for varme igjen. Måtte sitte med termometer i en etter en og løpe frem og tilbake til vannbadet for nedkjøling :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med finn.no? Får bare den ubrukelige mobilversjonen, selv om jeg sitter på Mac. Noen tips?

Gå nederst på siden, se etter "se webversjonen". Pleier å ligge der. Enig i at mobilversjonen er ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilopplegget til finn.no er så talentløst at det ikke finnes ord. Går man innpå "vanlig" finn.no via mobil havner man ganske raskt på mobilversjonen, men prøver man det motsatte er det totalt umulig. Fjerner man "m." i adressefeltet kommer man bare til "siden kan ikke vises", og om man velger "webversjon" mens man er i en annonse havner man på forsiden.

Helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, fant ut av det til slutt, men den hoppet bare tilbake igjen så fort jeg gikk inn på en ny side.

Jeg liker egentlig oppdateringene finn.no har hatt på web-versjonen den siste tiden, spesielt etter litt tilvenning. Mobilversjonen derimot, den er heeeelt håpløs. Det finnes absolutt ingenting bra med den. Og når det i tillegg er som awt sier om at den bare hopper tilbake til mobilversjonen gidder jeg ikke bruke finn på mobilen. Talentløst, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilopplegget til finn.no er så talentløst at det ikke finnes ord. Går man innpå "vanlig" finn.no via mobil havner man ganske raskt på mobilversjonen, men prøver man det motsatte er det totalt umulig. Fjerner man "m." i adressefeltet kommer man bare til "siden kan ikke vises", og om man velger "webversjon" mens man er i en annonse havner man på forsiden.

Helt fantastisk.

Når det gjelder finn.no er jeg helt enig, men det jeg ikke forstår er deres totale mangel på evne til å forstå at sidene ikke er bra slik de er nå. Jeg har gått fra å bruke finn.no daglig til å knapt bruke det etter alt dette tullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder finn.no er jeg helt enig, men det jeg ikke forstår er deres totale mangel på evne til å forstå at sidene ikke er bra slik de er nå. Jeg har gått fra å bruke finn.no daglig til å knapt bruke det etter alt dette tullet.

Jeg har dessverre ikke helt klart å gått bort fra å bruke finn.no, men jeg bruker det nok på en litt annen måte enn det som er tiltenkt. Finn.no har jo gjort så mange flotte brukerundersøkelser, så det er nok bare vi som er vanskelige. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mobilløsningen til finn fungerer bra med et unntak, når jeg har gått inn på en annonse og ut igjen, så finner jeg ikke samme bilene som jeg gjorde da jeg søkte. Hopper tilbake til gamle biler, ikke de nyeste publiserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er dritt at hvis man ser på en bil som er linket fra finn.no-tråden også skal man sammenligne prisen med annen bil, så må man gå ut også inn på bmw og f.eks 5 serie. Og ikke bare inn fra annonsen der man kan trykke på 5 serie på nettversjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmt...

image.jpg

Yes, men er det ikke godt?

Nyter de varme dagene så godt som overhodet mulig! :)

Startet dagen med å vaske hus når madammen dro på jobb og det fortsatt var overskyet, så ble det sol og jeg tok en lengre rullebrettur med cruisebrettet. Siden dette har jeg bare sløvet på verandaen med noe iskaldt å drikke! Nedom bilen og rengjør den innvendig sånn innimellom, blitt noen turer opp og ned men. Nyt finværsdagene nå som vi har de! :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...