Saltkjelen Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Du får alltid tilslag, ganske idiotisk system igrunn. Nja, faktisk ikke. Det har hendt ved et par anledninger at jeg ikke har fått tilslag på det laveste (skambud) på meget attraktive varer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 (endret) Skal frakte hit en relativt dyr uregistrert bil på henger om ett par uker. Hvordan er det mtp forsikring her? er snakk om bil til flere hundre tusen så er for meg ikke snakk om å satse på at det går bra. Er den beste måten å bare bestille full kasko på bilen som skal fraktest med en gang? eller er dette noe som går på bilen som tauer? Ser dem har tilhengerforsikring, men så vidt jeg forstår gjelder dette bare selve hengeren? Endret Juli 18, 2015 av Håskjold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Skal frakte hit en relativt dyr uregistrert bil på henger om ett par uker. Hvordan er det mtp forsikring her? er snakk om bil til flere hundre tusen så er for meg ikke snakk om å satse på at det går bra. Er den beste måten å bare bestille full kasko på bilen som skal fraktest med en gang? eller er dette noe som går på bilen som tauer? Ser dem har tilhengerforsikring, men så vidt jeg forstår gjelder dette bare selve hengeren? hørte med forsikringa en gang, må ha en egen spesifikk forsikring for den aktueller fraktingen såvidt jeg skjønte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Skal frakte hit en relativt dyr uregistrert bil på henger om ett par uker. Hvordan er det mtp forsikring her? er snakk om bil til flere hundre tusen så er for meg ikke snakk om å satse på at det går bra. Er den beste måten å bare bestille full kasko på bilen som skal fraktest med en gang? eller er dette noe som går på bilen som tauer? Ser dem har tilhengerforsikring, men så vidt jeg forstår gjelder dette bare selve hengeren? I utgangspunktet er det bilen som trekker hengeren som dekkes av forsikring, men her er det selvsagt begrensninger. De fleste forsikkrings-selskap har egne forsikringer for tilhenger, campingvogn (innbo) osv. Ta en tlf, du for og være på den sikkre siden. Her kan det være store avvik hos de forskjellige selskapene om hva som dekkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 (endret) Jeg spør en gang til, noen fra Trondheim her ? Kommet inn på NTNU og flytter dit innen 1 måned Hvis noen veit om en hybel eller slikt, så bare rop ut! Brodern begynner der også nå, ettersom han er på ferie så har man måttet skaffe han hybel Gikk som smurt hybel.no er en god start vær rask! Den hybelen som man fikk var litt flaks, var fire leiligheter av 27 igjen, og det var fler interesserte, så det var førstemann til å signere kontrakten og maile den oppover raskest.Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Juli 18, 2015 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Brodern begynner der også nå, ettersom han er på ferie så har man måttet skaffe han hybel Gikk som smurt hybel.no er en god start vær rask! Den hybelen som man fikk var litt flaks, var fire leiligheter av 27 igjen, og det var fler interesserte, så det var førstemann til å signere kontrakten og maile den oppover raskest. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Ja har overvåket hybel.no nå, har kontakt med en nå som skal ringe mer senere i dag. =) Har også sendt søknader til studentsamskipnaden . Hva skal han studere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Master i Elektronikk mener jeg på! Er vel Siv.Ing som man blir tilslutt. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Sweet! =D er hybelen i bofellesskap? Jeg tror ikke jeg takler det, vil helst bo helt alene, og ikke dele noe kjøkken eller bad med noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 (endret) Det er nok i alt fire eller fem bofellesskap i bygningen hvor 4 og 4 deler kjøkken og bad. Kjøkkenet er laget slik at hver person har sine skap, kjøleskap, servise etc. I tillegg er det et felles "kose"rom i kjelleren, så her er det nok ingen begrensning på det sosiale om man ønsker å menge seg! Alt kommer jo ann på pris, og er man heldig og finner noe man har råd til alene, så er jo det det beste, studentsamfunnet i Tr.Heim er det beste i landet og er kjempesosialt, så man skal alltids kunne være sosial allikevel selvom man bor alene Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Juli 18, 2015 av FredrikE24 hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Reklame for en Ford forhandler på Staten Island i New York er sikkert effektivt her på Bimmers Mye potensielle Ford kunder ifra New York her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 (endret) Reklame for en Ford forhandler på Staten Island i New York er sikkert effektivt her på Bimmers Mye potensielle Ford kunder ifra New York her inne image.jpg Bedre enn disse dating sidene iallefall. Åsse bør du lade iPaden snart Endret Juli 18, 2015 av Espen A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Bedre enn disse dating sidene iallefall. Åsse bør du lade iPaden snart 55% er godt for ei uke med moderat bruk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Reklame for en Ford forhandler på Staten Island i New York er sikkert effektivt her på Bimmers Mye potensielle Ford kunder ifra New York her inne image.jpg Siden jeg får reklame for jeep deler så går jeg utfra at reklamene baserer seg på cookies og hva du har surfet på tidligere.. Så Ford og dekk altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Siden jeg får reklame for jeep deler så går jeg utfra at reklamene baserer seg på cookies og hva du har surfet på tidligere.. Så Ford og dekk altså Har søkt litt på dekk men ikke Ford, rart jeg ikke får opp masse BMW reklame så ofte jeg søker på BMW relaterte ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Sweet! =D er hybelen i bofellesskap? Jeg tror ikke jeg takler det, vil helst bo helt alene, og ikke dele noe kjøkken eller bad med noen Hvis du ønsker å bo alene her oppe bør du ha en solid bunke ekstra spenn i lomma, da må du ut med ganske mye i leie Jeg solgte forøvrig nettopp kåken min i Trondheim ( flytter sørover - ny stilling i jobben! ), og la oss bare si at det var en hyggelig affære i Juli måned. Kjøpt for 1,6 Juni 2014 Solgt for 2,055 Juli 2015 Hurra! tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg