Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jess! Det er knallbra :) Liker at det er mye oldschool og ghetto/gangster, istedefor nymoderne som Future, Meek Mill og alle "de der".. Synd Straight Outta Compton-filmen ikke vises i Molde. Men jeg får nøye meg med musikken på spotify :) N.W.A. samt WUTANG er noe som spilles ofte her i hus(i tillegg til de andre sjangrene jeg hører på).

Da bør du sannsynligvis høre nye albumet til Public Enemy også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringer med understellsbehandling noen ? Jeg har tatt ut hele bakstillingen på E36en. Denne blir pusset ned helt ned med nye bolter og foringer.

Men i hjulbuen under (og diverse andre plasser i understell) var det noen plasser som har subbet set til metall og rustet litt. Ikke graverende rust.

Er vel bare gå løs med stålrondell og pusse ned ? Hva anbefaler folk til å sprøyte under ? Både under med boltene og hjulbuene bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du ikke vil høre på forslag, kan du vel bare ta et og et hjul om gangen. Tiden du bruker på å jekke bilen opp og ned vil ikke gjøre det rare utslaget. 

Et hjul om gangen kan være litt vrient på enkelte biler, mest fordi stabilisatoren stadig spennes opp fra motsatt side. Bytter man fjærer/dempere bør alltid hele akselen heises opp.

Når det gjelder jekking, så er det viktigste å la jekken rulle på underlaget om man ikke vil ha bilen til å flytte seg(men er uansett snakk om få centimeter bare)

Jeg bruker å jekke opp på traværsen, sette bukker under, senke nedpå. Jekke bak og sette bukker under.. Dette bruker jeg maks 3 minutter på etter at jeg kjøpte inn en skikkelig jekk! :)

Noen som har erfaring med overhaling av dieseldyser, evt. som vet hvor en bør skaffe nye spisser til dysene på bilen min? Tror ting begynner å bli skifteklart nå :P Sitter tross alt de samme der enda, og er jo noen kilometer siden den rulla av samlebåndet i Bremen. Har lekkasje på to av de, mulig det er returslangene bare(som jeg har bestilt). Motoren går ellers veldig pent, men har jo begynt å trekke litt dårligere siden jeg kjøpte den for typ 60 000km siden, den oser litt på tomgang merker jeg, forbrenner nok ikke skikkelig. Har forhørt meg litt rundt om Sørensen og Balchen sier de skal ha 1000kr dysa kun for å sjekke sprøytebilde, samt shimse de for korrekt åpningstrykk.. Med andre ord, virker det som at nye spisser ikke er inkludert.. En i Tr.Heim forhandler nye dyser, for 6 nye skal forhandleren ha 5000kr, bare å sette rett på bilen.

Tok en film hvor jeg lytter på hver og en dyse med en skrutrekker, er en og annen dyse som utmerker seg!

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser seiern Ballers her?

Ser det ikke er komt ny episode nå etter episode 10, noe som nå går meg inni granskauen på nervene..! Er så mange show som i det siste har for få episoder per sesong.. 

Ja jeg ser kanskje litt mye på tv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser seiern Ballers her?

Ser det ikke er komt ny episode nå etter episode 10, noe som nå går meg inni granskauen på nervene..! Er så mange show som i det siste har for få episoder per sesong..

Ser IMDB lister 10 episoder for sesong 1. Synes du den var bra?

Ja jeg ser kanskje litt mye på tv..

Edit, ser svaret mitt kom inni qouten din. Endret av E.H.D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...