Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som her idé hva jeg kan bruke stemmestyringen til i bilen, noe morro eller praktisk? Kan ikke ett eneste ord tysk, så kommunikasjonen hittil har ikke fungert mellom oss. :smile:

Skrevet

Prøvde meg på links og recht, for det er det eneste jeg kan. Da kom jeg inn på hastighetsvarslingen, og den ble satt til 30 km/t og lydvarslingen hylte hver gang jeg passerte 30... :grin:

Skrevet

mail greiene slutta funke nå eller?

ikke fått en eneste mail om aktivitet på forumet her idag.... :P

For meg lever det sitt eget liv, enten så kommer det veldig seint, eller så er det sånn at noen mailer kommer mens andre ikke kommer. :P

Skrevet

Nye 7serien må man nok venne seg til med tiden. Uansett Mercedes s, eller Audi a8 av alle generasjoner kan ikke måle seg med en e38 facelift på utseende. De er bare bmw artcars på design

Skrevet

Fronten og rumpa på nye sjuern er stygg som faen!!!! Sorry as BMW....men carbonramme hjelper ikke når bilens design suger!

2016-bmw-7-series-wallpaper-1900x1200-01

bmw-7-series-sdfer-018.jpg?itok=tPhp2Tc_7_series_ad_7.jpg

Jeg elsker den. Ikke pga designet (syns bakdelen er fet dog), men endelig en 7er som gir ekte premiumfølelse.
Skrevet

Var å forhåndsbetalte Forza 6 i går, så da blir det henting på fredag :) 

Værste er at jeg må kjøre flyttelass i helga for min mor .... ..........................................     .....................

Skrevet

Tror nok ikke det. Finner mye rart når man ser på andre steder enn det vanlige media. :P

Nå handler det meste om at muslimene skal ta over her og der, og video på video av innvandrere som skaper kaos rundt om kring. :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...