fish Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Noen som her idé hva jeg kan bruke stemmestyringen til i bilen, noe morro eller praktisk? Kan ikke ett eneste ord tysk, så kommunikasjonen hittil har ikke fungert mellom oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Hva med å prøve "schnell", "grazatfahren", "sofort", "bitte... zweihundert kilometer pro stunde"... fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Prøvde meg på links og recht, for det er det eneste jeg kan. Da kom jeg inn på hastighetsvarslingen, og den ble satt til 30 km/t og lydvarslingen hylte hver gang jeg passerte 30... Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 mail greiene slutta funke nå eller? ikke fått en eneste mail om aktivitet på forumet her idag.... Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 mail greiene slutta funke nå eller? ikke fått en eneste mail om aktivitet på forumet her idag.... For meg lever det sitt eget liv, enten så kommer det veldig seint, eller så er det sånn at noen mailer kommer mens andre ikke kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Nye 7serien må man nok venne seg til med tiden. Uansett Mercedes s, eller Audi a8 av alle generasjoner kan ikke måle seg med en e38 facelift på utseende. De er bare bmw artcars på design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Igrunn enig.... E38 holder seg fremdeles meget bra...spess en viss alpina-look 740iL her på forumet...må være den vakreste sjuern jeg har sett... adne95, e30_joakim, Cbrooen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Fronten og rumpa på nye sjuern er stygg som faen!!!! Sorry as BMW....men carbonramme hjelper ikke når bilens design suger! Jeg elsker den. Ikke pga designet (syns bakdelen er fet dog), men endelig en 7er som gir ekte premiumfølelse. Hawkon88 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Synes den ser bra ut, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Var å forhåndsbetalte Forza 6 i går, så da blir det henting på fredag Værste er at jeg må kjøre flyttelass i helga for min mor .... .......................................... ..................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Hahaha jøss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 (endret) Haha dette må da vere en spøk? Faens religioner (generelt) åndsvake mennesker som trenger noe større enn seg selv. Endret September 16, 2015 av BMWE39turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Tror nok ikke det. Finner mye rart når man ser på andre steder enn det vanlige media. Nå handler det meste om at muslimene skal ta over her og der, og video på video av innvandrere som skaper kaos rundt om kring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Dagens arbeid unnagjort. Fjorten dager til så er denne ferdig vel D fish, Fredrik og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg