Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Om noen er kunnskapsrike på REW (Room EQ Wizard), eller har noen gode guider til å tolke resultater (fossefall og slikt) så del gjerne.

Har nylig gått til innkjøp av UMIK-1 ilag med en kompis + at jeg har kjøpt MiniDSP. Får først testet det senere i måneden. Da får jeg også prøvelånt en SVS rørsub og Emotiva XPA-2 til hjemmekinoen. Hjemmekinoen min består stort sett av Yamaha, med unntak av sub. Godt fornøyd med det. Yamaha er ikke så veldig gode på subwoofere etter min erfaring. Skal prøve å integrere SVS med min Energy S12.3 Subwoofer. :)

Da skal Mad Max Fury Road nytes i 3D med skikkelig husristende bass. :headbang:

SVS (subwoofere) er råe saker. :) Vurderer litt å gå til innkjøp av en eller 2. Leker også med tanken på å bygge noe heftigere selv. Gøy med bass som ikke ruller av før godt under 20Hz.

Håhå! Jeg nyter SVS på stua, skal godt gjøres å få mer bang for the bucks. Det hender jeg ser filmer som fysisk forflytter stuebordet bortover gulvet. Stilig :)

Hadde gleden av å nyte godlyd fra Duevel for etpar uker siden. Jeg har alltid hatt en greie for omnipolare høyttalere, så det å snuble innom en liten lydsjappe på landsbygda i Tyskland som faktisk hadde agentur på denne produsentens høyttalere, det var spesielt. Tror faktisk at jeg bestiller høyttalere fra denne sjappa. Duevel Planets hørte jeg, referanselyd for en beskjeden sum :)

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitsubishi delekatalog på nett vakke like fin som realoem altså :P

litt mer "kaos" om jeg kan kalle det,

fikk ivaffall bytta girkasse på nye pajero'n så alle 5+rev gir funker :)

men speedo døde etter 25km, så får se om det er sensoren eller bare den som løsna elns :P (derfor jeg måtte finne delenr på nett :P

kosta ikke værre enn 275kr på ebay da :D

edit:

skruvat er ubrukelig side å finn deler på om man ikke vet hvam an skal ha,

finner jo mange forskjellige ting som ikke passer om hverandre som de påstår er til bilen din :P

fant sikker 3 forskjellige typer (forskjellige mål) til bremseklosser bak på pajero'n.

får ut å måle de imorra da.

Endret av janerik171187
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke så ekstremt mange som bryr seg om drifting her, men rimelig digg at Fredric Aasbø vant FD og ble verdensmester i drifting :D

11224860_10208053563601472_5446019104689

Skulle akkurat til å legge ut samme bildet! Helt rått av Aassboouuuuuhh

Endret av Torjusd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drifting ser jeg på som totalt meningsløst og bortkastet, men artig at en nordmann har klart å gjøre seg til verdensmester i det da :) Vi har jo ikke så mange verdensmestere i bilting herfra så det er jo bra ;)

drifting er morro å se på (når det går gærlig :lol: )

foretrekker å kjøre spor selv mindre som kan gå gæærnt bla :P og ekke ute etter å finne en måte og bruke mest mulig penger, heller mest morro for penga :P

kan for all del kjøre drifting "billig" og men er jo mye mer som ryker enn på sporkjøring, 

og stoler rett og slett ikke på de andre "idiotene" på banen :P

ikke har jeg drifta no serlig heller :P så kan liksom ikke bare hoppe ut i det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majoriteten av de som kjører på bane i Norge idag på trackdays og klubbtreff sladder/drifter stort sett alt dem klarer. Så helt klart at det er dette mange synes er morsomst å drive med. Selv har jeg kjørt litt på bane og må si at det gav meg overhodet ingenting :P Som publikumsport er helt klart drifting/alternativt sporvalg helt klart å foretrekke :) Aller helst rallycross..!

Drifting-sporten er imponerende å se til, og Fredric Aasbø har god kontroll :) Det er vel fortjent at han har blitt verdensmester. Han begynte i sin tid i en E30 som han hjulkjørte til events, kjørte som en gal og hjulkjørte hjem. Veien dit han er idag har vært hard mener jeg på.

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...