Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Huff, sitte i en 30 års dag for søstra til dama.

Og no skal folk fra 30-50 snakke om alt så ikkje intreserrer meg [emoji30] (unger, 40 årskrise og om dinna gangen dei gjorde ditt og datt når dei var ung og lovende.) og en god dose alkohol i det hele. #LivetSomUngAvholds

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynne å drikke da ;) hehe

Blæ, aldri vært min greie. Drøkke mej drita, kose drøkke og det som er. Har aldri sett gleden i å kjøpe alkohol for å være seg selv.

Men kan sjønne folk like det [emoji12]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dsg er helt konge. Spesielt sammen med 2,0tdi er det en gøy og fornuftig pendlerbil syns jeg. Eneste er jo selvsagt risikoen dersom kassen må byttes. De er vel ikke akkurat billig..

Er avholds jeg også.. For noen år siden kritiserte en kollega meg for budsjettet jeg hadde på bil. Han kunne ikke forstå at jeg brukte så mye penger på en bil som var eldre enn meg selv. Han ble stille når jeg spurte om hva han brukte på byn pr mnd..

Endret av Hawkon88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min genrasjon (1995) er det faktisk større part avholds enn ikkje.

Rart. Noen folk har jo det sikkelig gøy. Personlig har eg det akkurat like gøy uten som med.

Og heile vennekretsen drikker ytterst skjeldent. Som regel berre for å få seg nokke og drikker seg aldri fulle

[emoji18]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker heller ikke :) Føler at nesten alle rundt min alder (1995-1999 kullene) drikker rimelig mye. Skulle nesten tro det var en trend. Tror det meste jeg drakk var når jeg var i Danmark, og det var ikke mye engang xD

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker heller ikke :) Føler at nesten alle rundt min alder (1995-1999 kullene) drikker rimelig mye. Skulle nesten tro det var en trend. Tror det meste jeg drakk var når jeg var i Danmark, og det var ikke mye engang xD

Huff, har selv dårlige minner etter en natt på glattcella i Aalborg. Var 19 år og hadde lite erfaring med store mengder alkohol. Men turen var knall, bortsett fra blåveis, kvalme, bot, og vondt i armen en måned etterpå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol er helt greit det, sålenge man har et sunt forhold til bruken :) Heller alkohol enn alle andre rusmidler mange putter i seg i en eller annen form!

Jeg liker å smake på forskjellige ting, men unner meg sjeldent noe til vanlig. Blir jo typisk bare på nyttårsaften og ferie i Kroatia.. I Kroatia går det gjerne i Øl og hvitvin som tørstedrikke, vanner gjerne ut vinen også. Når kvelden faller på og man drar på barer og nattklubber går det for det meste i ulike sprittyper, tequilla, vodka og ulike blandinger.. Bartendere liker å lage show, men få som kjøper "dyrt" så er gøy å bestille ting som brenner, da blir det ofte skikkelig god stemning :)

Etter middag spaserer vi gjerne ned til sentrum og tar en Irish Coffee og en dessert, ulike likører, brandy, cognac og grappa.. Alt ettersom :)

Folk kan gjerne være avholds for min del, men da skal de ikke kritisere meg for å kose meg med en tynn en i festlige lag eller litt likørdrikke eller cognac til kaffen :)

Sånn røffelig regnet bruker jeg mye mer penger på kaffe enn alkohol på et år, slutter jeg å konsumere kaffe, så tror jeg allikevel ikke det vil gjøre store utslaget på hva som blir igjen til annet :P Kaffe kjøper jeg i Sverige, handler fort 10kg kaffe i slengen og har en stund :)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alkohol er helt greit det, sålenge man har et sunt forhold til bruken :) Heller alkohol enn alle andre rusmidler mange putter i seg i en eller annen form!

Jeg liker å smake på forskjellige ting, men unner meg sjeldent noe til vanlig. Blir jo typisk bare på nyttårsaften og ferie i Kroatia.. I Kroatia går det gjerne i Øl og hvitvin som tørstedrikke, vanner gjerne ut vinen også. Når kvelden faller på og man drar på barer og nattklubber går det for det meste i ulike sprittyper, tequilla, vodka og ulike blandinger.. Bartendere liker å lage show, men få som kjøper "dyrt" så er gøy å bestille ting som brenner, da blir det ofte skikkelig god stemning :)

Etter middag spaserer vi gjerne ned til sentrum og tar en Irish Coffee og en dessert, ulike likører, brandy, cognac og grappa.. Alt ettersom :)

Folk kan gjerne være avholds for min del, men da skal de ikke kritisere meg for å kose meg med en tynn en i festlige lag eller litt likørdrikke eller cognac til kaffen :)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Akkurat [emoji106] er selv fristet på ferie. Men orker ikkje maset om eg tar meg en en plass at det blir press andre plasser heime og [emoji12]

Som sagt tidligere. Har viktigere ting å bruke peng på.. Og det er bilen min [emoji23] ingenting er som å fikse på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av medlemmene her inne er faktisk avholds, tro det eller ei. Jeg selv drikker nesten ikke, men vet feks at Fredrik90 er veldig anti ;)

Jeg er ikke veldig anti, andre folk må få lov å drikke men jeg lar være :) Ved å ikke drikke alkohol, snuse eller røyke så sparer jeg en del penger i måneden som jeg bruker på bil heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå og cruiset på motorveien utenfor Alnabru i stad, og jaggu møtte jeg ikke på M|Fjeld der også :shock: Tok et par dragrace mens vi var i gang. 150 hesters E39 med automat og 5 passasjerer var ikke mye match for en 420 hesters M3 E90 manuell akkurat :lol:

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...