Jørgen Lie Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Rettelse. Vi må bare holde øyne og ører åpne. Politiet rundt her driver kun med én ting; å stoppe "småkriminelle" som kjører bittelitt fort (jada, vet at kanskje det er en ruskjører blabla, men dere skjønner) i stedet for å samle hodene sine for å hindre at noe skulle skje, virker det som. Er ganske sikker på at norsk politi generelt, og PST, gjør relativt mye mere enn å løpe etter småkriminelle og sitte i veikanten for å ta de som kjører fort.. Nytern, Fredrik, hsd og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Dere ene gangen jeg ikke tipper nabolaget er vinneren i nærheten av meg. Hadde vunnet 10000kr idag om jeg hadde fått inn kupongen....... Sendt fra min Sony Z5 via Tapatalk Tror jeg har postet dette før, men dette skjedde meg en gang: Og en gang hadde jeg denne: Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Den siste der har jeg hatt to ganger selv, ganske kjipt å tenke på hvor nær en har vært. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Jeg fikk 5+1 en gang og trodde et øyeblikk det var full pott. De ligger ofte mellom 100-200K, men flere delte, så vant 50K. Men har vel ikke rett til å klage på 50K man ikke har jobbet for Da shoppet vi litt klær, tur til Spania og betalte litt mer på billånet. -Roger- og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 (endret) Rettelse. Vi må bare holde øyne og ører åpne. Politiet rundt her driver kun med én ting; å stoppe "småkriminelle" som kjører bittelitt fort (jada, vet at kanskje det er en ruskjører blabla, men dere skjønner) i stedet for å samle hodene sine for å hindre at noe skulle skje, virker det som. Politi i de store byene gjør mye mer annet enn det. At det er stor aktivitet i PST, Etterretning og Politi om dagen er det ingen tvil om, og slik har det vært i mange år. Kommer litt ann på hvor man bor, da jeg bodde i Oslo, ble jeg tatt på fersk gjerning en gang. Da i altfor høy fart i en 50 sone på trimma moped. Kjørte senere rundt med BMW og fersk lapp.. Ble aldri stoppa. Politi har mer enn nok av andre ting å drive med, det hender de aksjonerer, men det er for å markere seg et par ganger i året. Politiet gjør en viktig jobb, og er aldri et problem dersom man faktisk ikke har gjort noe som helst galt. Endret November 14, 2015 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 (endret) Jeg ble stoppet av politiet hele tiden den gang jeg kjørte gammel BMW. Tuller ikke. Kompisen min bodde på Kjelsås (nesten bare nordmenn som bor der) og jeg kjørte til han hver dag i slitne E30 Touringen. Jeg ble stoppet i "kontroll" om natten over 5 ganger i løpet av ca ett år. Men, det varte aldri mer enn i 2-3 minutter. Når man svarer høflig med et smil og forklarer hvor man har vært og hvor man er på vei, lar de deg gå med en gang. Jeg har hatt nok kontakt med politi utenfor Norge til å kunne påstå at norsk politi er det beste med Norge. Alltid rettferdig og alltid hyggelige. Endret November 14, 2015 av noekult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 (endret) også for å toppe tragedien, en tog avsporet og fleire døde. Sikkelig dårlige 2 dager for Frankrike. Blir så provosert når mine "med"-normenn sei: "ja se, no veit dåkke korsen dei har det neddi syria. på tide å ta inn fleire "flykninger"." dei sjønner ikkje at det er der rota til denne terrororganisasjonen er og at vi er en liten tynn strek på et giganstikverdenskart. ka ansvart har vi oppi alt dette, vi som berre er 7 eller 8 million? Dei har allerede brøte mange lover med å gå gjennom mange trygge land til norge. blir så oppgitt av naiviteten i dette landet. du kan ikkje gå fra huset ditt ulåst lenger, du kan ikkje gå fra bilen med nøklene i, du kan ikkje legge nøkkelen under matta lenger. Dama mistet lommeboka i går også, var utrulig nok en som leverte den inn (Michal kors lommebok), men da var den ribbet for penger og hadde løgge i en dam. blir så kvalm av naivitet. dei stjeler, nekter å lære norsk, klager og er desverre FÅ untakk for dette. (sei ikkje det var en utlending, men statestikken sei imot) Endret November 14, 2015 av R4F431 BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 (endret) Norge er i hvertfall ikke et trygt land lengre.. http://acsalvorligetulleside.blogg.no/1367588931_tankekors_fra_en_iran.html Endret November 14, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Kan skje det samme her i landet som det som skjedde i går.. Er jo bra skrevet det innlegget der, ser det blir delt som en farsott på facebook etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Nå må vi huske at det nettopp er denne terrorismen flyktningene flykter fra. Hatet kan ikke gå ut over uskyldige mennesker. Dweezil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 For all del ikke. Men at den alvorlige kulturkræsjen og muligheten for ustabile mennesker som krysser grensen kan man rett og slett ikke overse, for ikke å snakke om et mulig alvorlig antall lykkejegere. Lovene og grensene må bli MYE strengere, og man må ha nulltoleranse. Personlig er eg ikke interessert å hjelpe andre om det skal tilføre muligheten for terrorisme eller folk som skal leve etter sine premisser på norsk jord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Dama mistet lommeboka i går også, var utrulig nok en som leverte den inn (Michal kors lommebok), men da var den ribbet for penger og hadde løgge i en dam. blir så kvalm av naivitet. dei stjeler, nekter å lære norsk, klager og er desverre FÅ untakk for dette. (sei ikkje det var en utlending, men statestikken sei imot) Så dama di har mista lommeboka si i en dam og du ser på det som en selvfølge at det er en utlending som har tatt lommeboka og tømt den å levert den inn? Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Så dama di har mista lommeboka si i en dam og du ser på det som en selvfølge at det er en utlending som har tatt lommeboka og tømt den å levert den inn?Mistet den på bussen [emoji33] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Greit nok at ikke etniske normenn er overrepresentert i kriminal stastistikk, men det er ingen automatikk i at det er en utlending som tok pengene. At det er denne terrororganisasjonen flyktningene rømmer fra forstår jeg godt. Problemet er ofte at det er andre og tredje generasjons innvandrere som blir ekstremister som følge av dårlig integrering og en følelse av å være ekskludert fra samfunnet. Da passer det godt å bli rekruttert til IS eller tilsvarende for mennesker som søker en identitet og mening med livet. Jeg mener vi har plikt til å hjelpe mennesker i nød uansett grunn, men løsningen med å flytte alle til vesten er et svært dårlig alternativ ettersom den muslimske kulturen blander politikk og religion, og derfor har grunnleggende problemer med de vestlige verdiene. Kulturer og religioner burde ikke vært krysset ved innvilgelse av asyl, og i tilfelle burde tiltaket vært midlertidig. De fleste krisene varer ikke over 10år, og det er trygt og returnere. Hadde imidlertid familiegjenforening ikke vært aktuelt, ville det vært langt færre muslimer her, og de som bor her hadde vært tvunget til å integrere seg bedre til den norske kulturen hvis de skulle stiftet familie- hvor andre og tredje generasjon vil ha norske navn og føle en norsk tilhørighet. Et langt bedre alternativ enn dagens grønland. Til info er det spådd å være 47% innvandrere i oslo innen 2040. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Greit nok at ikke etniske normenn er overrepresentert i kriminal stastistikk, men det er ingen automatikk i at det er en utlending som tok pengene. At det er denne terrororganisasjonen flyktningene rømmer fra forstår jeg godt. Problemet er ofte at det er andre og tredje generasjons innvandrere som blir ekstremister som følge av dårlig integrering og en følelse av å være ekskludert fra samfunnet. Da passer det godt å bli rekruttert til IS eller tilsvarende for mennesker som søker en identitet og mening med livet. Jeg mener vi har plikt til å hjelpe mennesker i nød uansett grunn, men løsningen med å flytte alle til vesten er et svært dårlig alternativ ettersom den muslimske kulturen blander politikk og religion, og derfor har grunnleggende problemer med de vestlige verdiene. Kulturer og religioner burde ikke vært krysset ved innvilgelse av asyl, og i tilfelle burde tiltaket vært midlertidig. De fleste krisene varer ikke over 10år, og det er trygt og returnere. Hadde imidlertid familiegjenforening ikke vært aktuelt, ville det vært langt færre muslimer her, og de som bor her hadde vært tvunget til å integrere seg bedre til den norske kulturen hvis de skulle stiftet familie- hvor andre og tredje generasjon vil ha norske navn og føle en norsk tilhørighet. Et langt bedre alternativ enn dagens grønland. Til info er det spådd å være 47% innvandrere i oslo innen 2040. Det er så sant at eg blir heilt mørkredd. Vi sitter på så lite. Vi kan ikkje ta inn store mengder, "flyktninger" (imegranter) og gi dem statsborgerskap osv. Når mohammed blir gjenforent med side 8 unger og kone og dei får 6-8 kvar igjen så ser du korsen ditta blir mot våre traudige 2 per familie. Og vips er det jalla lover og politikk her og. Steng ute alt. Vi har gjort vårt. Der er mange andre land så kan ta imot desse imegrantene, og i mange tilfeller lykkejegerene. Blir vanskelig og ikkje ta alle under 1 kam snart. Eg er selv kristen, men går ikkje å trykke det oppi trynet på folk. Du kan tru på julenissen for min del, eg dømmer deg ikkje. Så er det desse tolkingene av Koranen så også får mej fullstendig til å bikke. Meiner 40%at Koranen er en fredlig religion hjelper det ikkje når fleir tallet tolker den som dame-og-barne undertrykkelse 101. Der er enda muslimer så henger seg opp i korstoget hundrevis av år siden så eg ikkje har en drit med å gjøre. Eg bruker å sei det slik at. No er dei tildelt en klatt med land. Og med en gang noen prøver å ta det. Så flykter dei. Utrulig feigt av stridsdytktige menn. Hadde heller brent en sakte død mens eg forsvarte Norge enn å stikke av. Og bringe skam over meg og min familie. Dette er min meining om saken i ytringsfrie Norge. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg