fish Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Har ikke snø i Grenland enda, men regnglatte veier fikk meg til å slå av DTC og da kom jeg 'plutselig' sidelenges ut av rundkjøringen i dag på vei til fysio. Deilig følelse, men det er ikke på traffikert vei man skal kjøre slik. Gleder meg til vinter og håper det blir noe iskjøring. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Der var det mye lekkert må jeg si, hadde vært en aldri så liten drøm å få komme dit å ta en titt Mye skjulte skatter og one off biler der ser jeg. Har spesielt sansen for E32 767IL med V16 motor, sykt at BMW faktisk vurderte å produsere en slik bil på slutten av 80 tallet. Forståelig nok så ble det med prototypen, men den viser klart og tydelig hva BMW sine konstruktører er kapable til bare de får fritt nok spillerom. image.jpg Også er jo dette en litt spesiel E34 525I...om det er pent vet jeg ikke men det er iallfall en av BMW sine berømte Art Cars image.jpg E28 524td som taxi, de var faktisk ganske populære som drosje i Tyskland image.jpg Kan du ta med meg da? Har ikke snø i Grenland enda, men regnglatte veier fikk meg til å slå av DTC og da kom jeg 'plutselig' sidelenges ut av rundkjøringen i dag på vei til fysio. Deilig følelse, men det er ikke på traffikert vei man skal kjøre slik. Gleder meg til vinter og håper det blir noe iskjøring. Jeg kjenner i hvertfall at jeg må øve mer haha. Og få skiftet tårnlagrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Hvem driver Bimmers.no FB side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 118d på 122hk har liksom ikke siste 'spruten' for å få en pen kurve ut av sladden på dette føret. Da er det lettere på isbanekjøring og det 'ser' penere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 118d på 122hk har liksom ikke siste 'spruten' for å få en pen kurve ut av sladden på dette føret. Da er det lettere på isbanekjøring og det 'ser' penere ut. [emoji2]Tror det meste ser mer elegant ut på isbanekjøring. [emoji14] Ihvertfall med litt lav fart.Håper vi får skikkelig snø her i Bergen så jeg får prøvd meg litt (ikke i trafikken), men vi får vel som vanlig bare 2-3 dager [emoji23] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Noen her som har / har hatt e36 med FSU feil ? Mistenker min for å lide av dette. Ingen luft ut av viftene, viftene går ikke. Klima kontroll funker helt fint Alt for kaldt og vått for å klare seg uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Hvem driver Bimmers.no FB side? De samme som holder på her inne på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Noen som vet hva de stygge felgene her heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 er motoren i e36 323 m50 eller m52? 323 kom vel først til facelift modeller mener, og da blir det vel m52. hvis det er m52 er da en m52b28, samme ledningsett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 (endret) er motoren i e36 323 m50 eller m52? 323 kom vel først til facelift modeller mener, og da blir det vel m52. hvis det er m52 er da en m52b28, samme ledningsett? Er vel m52b25 motor i 323 (fra 95/96. sikkert noen andre som vet 100%) Endret November 17, 2015 av pautomagi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 mener det er det jeg og, bare annet innsug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 mett på kake nå år til neste gang, 2 til jeg "må" ha svær fest (30) ble å starte abonnement på hbo nordic nå, omsider se ferdig game of thrones.netflix ble avsluttet, da sett "alt" mest irriterende med sånn streamingssider er at ingen har "alt" og gidder ikke 6 forskjellige kontoer med mnd's beløp. så bytter litt imellom hvilken jeg har istedet jeg, blir vell hbo til jeg har sett "alt" der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 En kamerat og meg betaler på hvert vårt. Jeg har Hbo Nordic som tillater 2 parallelle streamer og han har Netflix som kan ha 4 brukere på det største abbonementet så utveksler vi bare passord. Ikke helt stuerent men det får så være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 Det er 100% helt lovlig. Jeg deler Netflix og Spotify med min datter, som bor for seg selv. Jeg betaler Spotify abonnementet og hun betaler Netflix abonnementet. Enkelt og greit... Hpi og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet November 17, 2015 Share Skrevet November 17, 2015 er motoren i e36 323 m50 eller m52? 323 kom vel først til facelift modeller mener, og da blir det vel m52. hvis det er m52 er da en m52b28, samme ledningsett? Er vel m52b25 motor i 323 (fra 95/96. sikkert noen andre som vet 100%) Skillet går på produksjonstidspunkt 09/95. Hvis begge ledningsnett er fra e36 er dem vel like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg