Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Over årene har jeg også hatt lyst på tættis. Men i løpet av vurderingstiden har jeg mistet lysten på samtlige jeg hadde lyst på i utgangspunktet.

Jeg fikk en kompis til å tatovere Made in Lithuania på ræva (før noen undrer, han er fra Litauen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatovering er noe jeg aldri kommer til å ta tror jeg, vet ikke hva jeg skulle ha tatovert og jeg tørr heller ikke gjøre det ;) Men det er mange kule tatoveringer ser jeg, ville bare aldri hatt de på min egen hud :)

Du hadde tatt bmw-logoen på høyre skinke, tenker jeg ;) eller på armen, kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man sjømann, så er det vel obligatorisk med en på skuldern, ellers klarer ikke jeg personlig å finne en god grunn til å tatovere meg :) Hva skal grunnen være, og hva skal det utrykke? En del kamerater har fått barn, og da er det rett på studio og fylle hele armen med tatoveringer relatert til barnet rett etterpå. Jeg ser ikke helt greia, men kanskje jeg gjør det etterhvert :)

En stor greie for meg, er å ha muligheten til å skjule tatoveringen totalt når man "må", men man tar vel ikke tatovering for å skjule den?

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har alltid likt historie og mest pirater og sjørøvere. Helt siden jeg så på kaptein sabeltann og kaptein rådskjegg til den dag i dag. Nå er jeg 20 år og syntes det er fortsatt like spennende og interessant  å lese om. 

Så er det er det min tatovering, skal være om. pirat tema. 

FredrikE24: Jeg kunne aldri tenkt meg en tatovering i ansiktet, halsen eller på henda. Jeg må kunne skjule den, men det er med tanke på jobb og jobbintervju og den slags :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde tatt bmw-logoen på høyre skinke, tenker jeg ;) eller på armen, kanskje :P

Nei takk, det hadde blitt for harry. Men madammen tatovere noen små stjerner nederst på leggen, jeg foreslo BMW emblemet med "Freude am fahren" under :P Merkelig nok ble det nedstemt umiddelbart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man sjømann, så er det vel obligatorisk med en på skuldern, ellers klarer ikke jeg personlig å finne en god grunn til å tatovere meg :) Hva skal grunnen være, og hva skal det utrykke? En del kamerater har fått barn, og da er det rett på studio og fylle hele armen med tatoveringer relatert til barnet rett etterpå. Jeg ser ikke helt greia, men kanskje jeg gjør det etterhvert :)

En stor greie for meg, er å ha muligheten til å skjule tatoveringen totalt når man "må", men man tar vel ikke tatovering for å skjule den?

Man tar ikke tatovering for å skjule den, men det kan være lurt å tenke gjennom plasseringen, slik at man kan skjule den om man føler for det, i enkelte situasjoner (jobb, intervju o.l.) Derfor er håndledd, hals/nakke og ansikt "off limits" for meg. Så lenge man kan se "normal" ut i skjorte eller dress. Kommer så klart an på yrke og omgangskrets. Bryr seg nok mindre på bilverksted enn blant leger og professorer. Er alltid unntak og tidene forandrer seg :P

Til det andre vil jeg gjerne si at nymotens Miami/La ink osv. Gir et litt feil bilde. Man må ikke ha en grunn, annet enn at man liker motivet. Og det trenger absolutt ikke å ha en mening/betydning eller trist/positiv historie bak seg. Dette er helt opp til hver enkelt og har ingenting med noe eller noen å gjøre :)

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis tok tatovering på ene overarmen,

bmw rondellen/merket, bra det ;)

nå kjører han ford :lol: eier ikke bmw, og har bare eid den første e30 316'i'n han hadde en gang i tia.

en annen kompis har tatt tribal på hele ene armen, (ingen fantasi kaller de vell det)

litt lyst på tatovering, men så er det hva da, så blir nok ikke noe av,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt fornøyd med kameraet på Z5 :)attachicon.gifDSC_0266.JPG

Sendt fra min Sony Z5 via Tapatalk

Det så jo veldig bra ut :o

en kompis tok tatovering på ene overarmen,

bmw rondellen/merket, bra det ;)

nå kjører han ford :lol: eier ikke bmw, og har bare eid den første e30 316'i'n han hadde en gang i tia.

en annen kompis har tatt tribal på hele ene armen, (ingen fantasi kaller de vell det)

litt lyst på tatovering, men så er det hva da, så blir nok ikke noe av,

Var ikke sånn tribal veldig populært for noen år siden? Var jo så mange som ville ha sånt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør kanskje dumt nå, men jeg er (veldig) langt fra en mekaniker.

1-serien begynte å gå veldig dårlig i går, sånn plutselig, så jeg prøvde meg litt på feilsøking.

Det første jeg gjorde var å sjekke coilene (disse er kjent for å være litt så som så), og merket fort at den ikke gikk på sylinder #1 (ihvertfall #1 for meg), jeg byttet så om på to coiler, for å se om problemet flyttet seg, noe det ikke gjorde. Da gjenstår det (i mitt hode) noe før coilen, tennpluggen, eller noe som har med drivstofftilførselen å gjøre. Sistnevnte tviler jeg litt igrunn på, da den går fint på de andre sylinderene, men jeg har heller ingen kjennskap til hvordan noe slikt fungerer.

Likevel, tennpluggpipen min passet dessverre ikke, så jeg fikk ikke sjekket så mye mer der, men er det sannsynlig at en tennplugg går fra ok til helt defekt sånn plutselig?

Bilen er kjørt 160K km, og jeg aner ikke om de har blitt byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel knapp du kan aktivere foran med.

Evnt hvis du nettopp har hatt den i revers skal den også være aktiv en liten stund etterpå tror jeg.

Grunnen til at den ikke er aktiv hele tiden er vel pga køkjøring o,l

Ok, så om jeg trykker på knappen da så skal den slå seg på? Da er jo det greit :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...