Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Håper på givekkpris på en 4K-tv i størrelse 65" :)

Evt trenger jeg veldig vannkjøling til pcen, og jeg takker aldri nei til ny Pc-mus osv :lol:

 

Jeg har enda min Logitech MX518 datamus, har vel hatt den i 6-7 år.

Musematten min er bare ei lørve igjen av, det er Qpad de som man rullet ut, største man fikk da, den er på 13. eller 14. året nå... Blir mobbet for den, men det er jo retro :D

Har ingen planer om å bytte ut heller..

 

Edit: Bilde:

 

post-43083-0-87473500-1448537780_thumb.j

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh jeg har faktisk samme musen som deg enda :lol:

Har vekslet mellom den og en Razer deathadder og nå er deathadderen døende så Mx518 er eneste jeg bruker :)

Hadde vært godt med en ny kjenner jeg :)

Hehe :) Før denne hadde jeg MX700(?) den samme bare trådløs, varte i 3-4år, men når den tok kveld så ville jeg ha lik, så derfor hang/henger jeg litt etter.

Blir ikke brukt noe mer penger på slikt :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få kjøpe min for en klem og en pose bamsemums når jeg finner en som kan overta :lol:

 

Marius: En slik har jeg og hatt, hehe. Har og en MX Revolution eller hva den heter (?) som jeg håpte skulle være arvtager til mine gamle.

Den var rett og slett helt ubrukelig :( Altfor tung og treg.

Endret av Julian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logitech leverer gode mus, men ledningene er helt ræva. Den tråden de har lagt rundt gjør at når ledningen inni bøyer seg så vil den ikke rette seg ut og etterhvert blir det brudd. Forrige musa mi fikk bruddet helt inne med USB-kontakten, den jeg har nå, G502, har begynt å få samme tedenser.. Skal få vekk den tråden tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en "bråta" med slike Compaq datamuser, hadde lyst til å ta den i bruk på Macen før det slo meg.. PS/2?? Hva er nå det igjen?! :huh:  :huh: Forsøket på å være litt retro gikk i vasken.. Så da bestilte jeg meg en Compaq t-skjorte på Ebay  :rolleyes:  :rolleyes: Det slo meg også at vi er ikke rent lite bortskjemte med presisjonen på nymotens datamus(Den velkjente ballen som setter to hjul i bevegelse(i x- og y-akse)+et støttehjul som regel). Minnes å måtte løfte musa når man "panorerte" pekeren over skjermen, og dersom man stilte opp følsomheten like mye som er vanlig idag, så blir den umulig å bruke :P En annen ting var regelmessig q-tips rens av hjulene med noe fettløselig.

 

CompaqMouse2.jpg

 

Edit: Nå ser jeg at PS/2 standarden benytter +5v, data(pulser), jord og en klokke til synkronisering.. Bør være mulig å bare lodde på en USB plugg :P

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har anbefaling av nyere pc-mus når vi først er inne på det? :lol:

Må være rettet mot gaming, men trenger ikke se slik ut.. Har sjekket litt på FinalMouse eller hva den heter, virker god.

Spiller mest FPS-spill så må være presis :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...