Hawkon88 Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 6 timer siden, DanielStance skrev: Å kjøre gamle biler uten noe som helst (kun ABS), på vinter er mye mer spennende enn å kjøre biler med masse sikkerhet systemer Mon tro hva som hadde skjedd med alle de ungdommene som får nesten nye biler av foreldrene om de skulle kjørt en gammel bil på vinterføre. Jeg har ikke abs på e30 engang og merker at vinterføret gjør at jeg er langt mer konsentrert enn hva jeg pleier å være når jeg kjører. Farten er også vesentlig lavere. Det er vel en grunn til at dødsstatistikkene går nedover. Jeg vet hvertfall at jeg har blitt reddet fra fjellveggen noen ganger pga elektronikken i bilene jeg kjørte da jeg var yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Jeg kommer også sannsynligvis til å kjøpe xdrive på min neste bil. Ikke på grunn av vinteren som ikke er noe særlig av her på vestlandet men som Fredrik 90 skrev lenger oppe å få kreftene i bakken på tørr og våt vei (og på glatta som en bonus) Kjører e39 nå 530D med DSC og trf steg4 og antispinn slår stadig inn ved full pedal. Irriterende å vite at en mister krefter og akselsrasjon pga manglende grep. Uten å ha prøvd xdrive ser jeg for meg at det må hjelpe på å planta kreftene bedre i bakken på allslags føre Marius2002 og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Hva synes folk om hvit tekst på dekk? Type KUN logoen til dekkprodusenten i hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Kommer helt ann på bilen og evt. stilen på bilen generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Jeg er enig der. Jeg føler også det er en typisk ting som er tøft når andre gjør det, men så ble det liksom ikke like vellykket på egen bil. Jeg husker jeg gjorde dette på en Primera jeg hadde, og det så jo ikke så aller verst ut, men jeg tror ikke det blir gjort igjen. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Passer f.eks veldig bra på eldre Amcars, og eldre pickup/suv fra Amerika. Også litt sånn "banebiler" etc ser det stort sett bra ut. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Jeg er enig med dere begge, og pickuper med all terrain /mud terrain-dekk skal ha dette. Men jeg leker med tanken på å gjøre dette selv, men redd for at jeg vil synes det er "tacky". Vet ikke hvor lett slikt er å fjerne om det blir mislykket? Bilen blir ikke senket eller noe, så utgangspunktet er slik, siden alt er sort tenker jeg det vil lyse opp: Som sagt, jeg bare leker med tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Prøv med blanco først Jeg prøvde meg på blå E46 med sorte felger, men fikk det ikke så bra, så lot være Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Hvit skrift på dekksidene er utrolig harry på alt annet enn gamle Amcars. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 (endret) Jeg liker generelt ikke hvit tekst på dekk... det blir veldig gammeldags amcar. Det jeg imidlertid synes at er litt kult er tydelig preget tekst på dekkene uten at det blir brukt farge, som f.eks på disse Hoosier dekkene på en av Magnus Walker's 911'er... Endret Februar 14, 2016 av Fredrik Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 15 minutter siden, Marius2002 skrev: Jeg er enig med dere begge, og pickuper med all terrain /mud terrain-dekk skal ha dette. Men jeg leker med tanken på å gjøre dette selv, men redd for at jeg vil synes det er "tacky". Vet ikke hvor lett slikt er å fjerne om det blir mislykket? Bilen blir ikke senket eller noe, så utgangspunktet er slik, siden alt er sort tenker jeg det vil lyse opp *bilde* Som sagt, jeg bare leker med tanken! Tror ikke det blir så fint på en helt original E91, men for all del, prøv deg fram Nå, Fredrik 90 skrev: Hvit skrift på dekksidene er utrolig harry på alt annet enn gamle Amcars. Nja, det passer på bane biler også. Men du er jo Originalpolizei, så ja.. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Takk for tilbakemeldinger, jeg er redd for at det blir tacky / harry på en kliss original E91. Derfor jeg spurte litt Jeg synes det er kult på noen biler, mens på noen er det stygt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 17 minutter siden, DanielStance skrev: Nja, det passer på bane biler også. Men du er jo Originalpolizei, så ja.. Ja det passer på Nascar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 (endret) Edit. Jaha. Dobbelposter for meg mens jeg er på andre sider på forumet, flere minutter etterpå Endret Februar 14, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralphh Skrevet Februar 14, 2016 Share Skrevet Februar 14, 2016 Fikk opp motorvarsellampen i min e46 i går, da forstår jeg det slik at man egentlig ikke har noe valg utenom å ta en feilsøking? Er det greit å skaffe seg en feilsøker eller er det folk i Bergensområde(helst nord) som gjør dette? Et annet spørsmål, girspaken har slark fra side til side i gir og mistenker at foringene er slitne. Hvilke foringer trenger jeg? http://www.koed.no/no/Catalog/Car/BMW/E46/Tou/318i%20N42/ECE/L/N/20020300/25/05/1/25_0375/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg