Fredrik Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Sympatisk type. Tenk å ha en bror som etter nesten å ha torpedert en politibil under en trafikkontroll stikker av fra politiet i 114 Km/t der det er 70-Km/t sone og deretter forsøker å overbevise politiet om at han er deg. Dette gjør han ved å fremvise et sykesikringskort som han har stjålet fra deg. Dette er et slags medlemskort i folketrygden som man her i Danmark bruker når man skal til legen, sykehuset eller kjøpe medisiner på apoteket. Kortet kan ikke brukes som identifikasjon uten annen godkjent identifikasjon (bankkort med bilde, førerkort, pass etc.). Det hører med til historien at fyren tidligere bl.a har fått fradømt førerkortet og ellers er en gammel kjenning av politiet her i Århus. For en tosk... http://stiften.dk/aarhus/ramte-naesten-fartkontrol-under-ulovlig-overhaling-skoed-skylden-paa-sin-bror tambur4 og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 På søndag våknet jeg 06.15 av et alvorlig bråk utenfor soveromsvinduet. Da jeg så ut var det en bil som hadde klart det utrolige, å kjøre av vegen i innkjøringa til naboen og ut på plenen, mellom to lyktestolper. Skjønte ut fra lydene å dømme at disse folka neppe var helt edru, de skrek og herja helt vilt. Fikk hivd på meg noe filler og gikk ut, da jeg nærmet meg bilen hadde de fått han på vegen igjen og hjelperne hadde forlatt stedet. I bilen satt det en fyr med håndbrekket på, og prøvde å kjøre fremover, noe som naturligvis gikk jævlig dårlig. Han sa til meg at han satt fast, jeg lurte på hvor jævla idiot han var som satt der med håndbrekket på. Var så trøtt at jeg hadde mest lyst til å stupe i snøen.. Endte opp med at jeg gikk inn for å ringe purken, han dro avgårde etter hvert, uten lys og alt, og ble stoppa 100 meter nede i vegen, blåste rødt og fikk beslaglagt foreørkortet på stedet. Etterpå fikk jeg greie på at han hadde sendt snapchats fra baki politibilen, hvor jævla dum er det mulig å bli? tambur4, liffi, Thundercoil og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Kjørende nedover mot meg så vrengte han plutselig til venstre mellom lyktene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Fikk en 216d active tourer som leiebil idag når jeg leverte inn e61'en til verksted på bavaria, gubban noa for en trist bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Nå var pine meg Sector Alarm på døra mi igjen. Først i sommer, så for tre månder siden i November og igjen i stad... Denne gangen sa jeg bestemt men høflig at jeg fortsatt ikke er interessert, men at jeg tar kontakt selv så fort jeg får lyst på alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 A classic in the making. Litt døll presentasjon, men jeg vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 (endret) Noen som har en formening om hvor alle de godkjente ombyggede e36 M3'ene er blitt av? Tidligere florerte det jo av dem, men når jeg brått må ha, da er det helt slutt... Endret Februar 22, 2016 av -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 Noen som tilfeldigvis vet hvilket merke Xenon pærer som sitter originalt i BMW'r? Står Osram pærer i min. Lurer på om de er originale eller bytta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 22, 2016 Share Skrevet Februar 22, 2016 24 minutter siden, -Erik- skrev: Noen som har en formening om hvor alle de godkjente ombyggede e36 M3'ene er blitt av? Tidligere florerte det jo av dem, men når jeg brått må ha, da er det helt slutt... Går vel litt i bølger, kanskje folk har innsett at å ha en bil som går godt, er godkjent og koster 80-120k er noe man kan ha selv som evt. bil nr. 2 enn å selge billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Tar seg gjerne opp igjen til våren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 hva skjer med dobbet poster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 Satt på med 740D Xdrive i går, det gikk ganske bra, skal si at jeg ble litt forelsket janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 2 timer siden, Hawkon88 skrev: hva skjer med dobbet poster? Dobbelposting skjer når man trykker flere ganger på post svar, gjerne i kombinasjon ved at det tar litt lang responstid. Opplever man at forumet "reloader" (dvs. det står "lagrer...") etter at man har trykket post svar, så holder det med at man refresher nettsiden eller går ut/inn igjen. Innlegget er da postet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 23, 2016 Share Skrevet Februar 23, 2016 11 minutter siden, Saltkjelen skrev: Dobbelposting skjer når man trykker flere ganger på post svar, gjerne i kombinasjon ved at det tar litt lang responstid. Opplever man at forumet "reloader" (dvs. det står "lagrer...") etter at man har trykket post svar, så holder det med at man refresher nettsiden eller går ut/inn igjen. Innlegget er da postet. Min erfaring er at dobbeltposter forekommer ganske tilfeldig. Jeg er klar over at jeg bare skal trykke "post svar" én gang, men allikevel blir det ofte laget en dobbeltpost og andre ganger ikke (jeg gjør det samme hver gang). Dobbelposten over her med den nye M2 modellen er et godt eksempel i så måte. Et litt annet merkelig fenomen er at denne videoen nå er "privat" her inne, men det er den ikke på Youtube (iallefall ikke akkurat nå)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Liker den nye looken Saltkjelen og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg