Werther Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Bimmers-brukere som vanker på Oslo Øst får passe på seg og bilen sin. I går kveld var det 4 innvandrere med kniver som truet til seg en Mazda 6 utenfor Meny Vollebekk. Er ikke det nye berikede Norge et herlig sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 55 minutter siden, Werther skrev: Bimmers-brukere som vanker på Oslo Øst får passe på seg og bilen sin. I går kveld var det 4 innvandrere med kniver som truet til seg en Mazda 6 utenfor Meny Vollebekk. Er ikke det nye berikede Norge et herlig sted? Fæle greier dette her. Ser nok ut som om vi langsomt går i samme fella som Sverige og andre land som har hatt dørene vid åpnende for innvandrere. Noe innstramminger har jo kommet men de er enten for sene eller ikke effektive nok.. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 30 dager uten snus nå Lurer på å kjøpe ny bil, da de 1500kr jeg brukte i måneden kommer godt med. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 On 23.2.2016 at 14.16, Fredrik skrev: Min erfaring er at dobbeltposter forekommer ganske tilfeldig. Jeg er klar over at jeg bare skal trykke "post svar" én gang, men allikevel blir det ofte laget en dobbeltpost og andre ganger ikke (jeg gjør det samme hver gang). Dobbelposten over her med den nye M2 modellen er et godt eksempel i så måte. Et litt annet merkelig fenomen er at denne videoen nå er "privat" her inne, men det er den ikke på Youtube (iallefall ikke akkurat nå)... Den videoen er privat også på YouTube for meg. Du har rett i at det kan oppleves tilfeldig med dobbeltposting, men jeg vil tro det er på grunn av sporadiske overbelastninger på webserveren vår. Vi har noen topper vi ikke har blitt helt kloke på enda. Her fra i ettermiddag. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Takk for god feedback Marius (dere gjør en fin jobb med forumet). Jeg tror at greia med den aktuelle videoen er at man skal være logget inn på Youtube/gmail for å kunne se den. Jeg kan forestille meg at dette er noe de gjør for ikke å få for mye trafikk fra bl.a fora etc. (litt som med bilder). mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Ikke alt er like seriøst på den internasjonale romstasjonen (ISS)... Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Lurer på noe angående eu godkjenning, noen som vet. Bilen min ble førstegangs registrert i Norge 26.6-2015 også skal den på eu allerede 31.08-2016? Er ikke Eu hvert 2år? Neste frist for godkjent EU-kontroll 31.08.2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Sikkert noe med når den sist var eu-godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 55 minutter siden, BmwChris skrev: Lurer på noe angående eu godkjenning, noen som vet. Bilen min ble førstegangs registrert i Norge 26.6-2015 også skal den på eu allerede 31.08-2016? Er ikke Eu hvert 2år? Neste frist for godkjent EU-kontroll 31.08.2016 Pkk følger skilt nr og reg år. Dvs hvis du har 5 som siste tall i regnr og bilen er registrert i 2001 som er oddetall skal den inn nå neste gang mai(5) 2017(oddetall) Har du XE47538 2004 mod. Så skal du inn August 2016 (partall) Osv.. Cbrooen og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lukstinsk Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Hei alle sammen! Jeg er et nytt medlemmet her, så ville jeg først introdusere meg. Mitt navnet er Kristians og kommer fra Latvia. Lurer på en ting egentlig - registrering av biler i Norge. Har noen av dere peiling på hvor mye man må koste for å registrere en bil i Norge? Eksempel kunne være en BMW E90 320d som er produsert i 2006. Litt mer presis - jeg tenker å eksportere en bil fra Latvia til Norge, derfor spør jeg hvor mye koster det omtrent å registrere en brukt bil, som ikke var kjørt i Norge før. Tusen takk på forhånd! tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Hei og velkommen til forumet! Dyrt med bil i Norge, ikke alle biler det lønner seg å importere. Du kan bruke kalkulatoren på denne linken. lukstinsk reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lukstinsk Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 (endret) Takk for svaret! Sjekket linken, tilsammen blir det nesten 10 000 Eur (90 000 Nok). Det er utrolig mye.. Jeg begynte å sjekke bil priser i Norge, skjønte at dere har veldig dyre biler, i Latvia bilen som jeg har koster ca 7 000 Eur, men i Norge dobbelt så mye. Var litt overrasket. Takk, E.C. Endret Februar 25, 2016 av lukstinsk ville ikke sitere mitt post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Noen med tips til pose til å ha 1 liter olje i? Tenker å ha med en litersflaske, men hadde vært kjipt hvis korken hadde skrudd seg opp Den ene Opelen i gården har en slik pose som ser original ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 37 minutter siden, lukstinsk skrev: Takk for svaret! Sjekket linken, tilsammen blir det nesten 10 000 Eur (90 000 Nok). Det er utrolig mye.. Jeg begynte å sjekke bil priser i Norge, skjønte at dere har veldig dyre biler, i Latvia bilen som jeg har koster ca 7 000 Eur, men i Norge dobbelt så mye. Var litt overrasket. Takk, E.C. Biler er dyrt i Norge, men så har vi ett litt høyere lønnsnivå enn Latvia også da Du burde nok bruke bilen din i Norge uten å importere den, iallfall for en periode. Ett annet alternativ er vel å selge 320en hjemme i Latvia og kjøpe en tilsvarende bil her i Norge, iallfall hvis du jobber og bor i Norge. Da blir nok dette billigere lukstinsk reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lukstinsk Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Hei, Fredrik! Jo, det er helt korrekt! Alt hos dere er litt høyere nivå, ville jeg si Hvis vi snakker om bilen min, da blir den kjørt i Latvia - jeg jobber og bor her i Latvia, har aldri vært i Norge, men jeg planlegger å gjøre det. Bare tenkte det er rart at det finnes ingen som eksporterer biler til Norge, siden bil priser hos dere er så store. Men nå skjønner jeg, det er ikke så lett, som jeg tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg