Julianv Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Nei dessverre, fikk den hjem i går kveld og jeg var så sliten etter tur til London at jeg ikke orket Håper å få litt tid etter jobb i dag til å starte en tråd iallefall. Fant ut av AUX problemet. Det er mobilen min.. Sony har et eller annet system som gjenkjenner når noe er koblet til, men den vil ikke gjenkjenne bilen. Prøvde med headset og det funker. Får leke med noen instillinger, vis ikke må den svindyre mobilen byttes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Finnes helt sikkert en eller annen adapter på eBay til $1 som fikser problemet. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Det er ikke uvanlig at mobiler har sine særegne utganger, i verste fall kan du kjøpe en kabel som passer halvveis og lodde om litt. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 4 timer siden, Julianv skrev: Nei dessverre, fikk den hjem i går kveld og jeg var så sliten etter tur til London at jeg ikke orket Håper å få litt tid etter jobb i dag til å starte en tråd iallefall. Fant ut av AUX problemet. Det er mobilen min.. Sony har et eller annet system som gjenkjenner når noe er koblet til, men den vil ikke gjenkjenne bilen. Prøvde med headset og det funker. Får leke med noen instillinger, vis ikke må den svindyre mobilen byttes ut Noen av de nyere smarttelefonene må ha en viss motstand før de gjenkjenner at hodetelefonene er koblet i. På gamle bilen måtte jeg ta å lodde motstand imellom aux kabelen og head uniten. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Velosterbaserte RM16 ble vist idag http://www.whowired.com/407818.htm Ellers kom finværet endelig fram her som etter noen dagen med uventet regn. Ser ut til at lørdagen blir fin uti Bud på GS-treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Ett greit eksempel på at bakhjulstrekk fortsatt er best Iallfall på en bane.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 12 timer siden, Melanki skrev: Noen av de nyere smarttelefonene må ha en viss motstand før de gjenkjenner at hodetelefonene er koblet i. På gamle bilen måtte jeg ta å lodde motstand imellom aux kabelen og head uniten. Ah, er det mye styr? Jeg har ikke helt teken på lodding Kanskje jeg bare kjøper en Bluetooth til Aux sak midlertidig. Får vel slik Dension eller hva det heter som passer til E61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 Ble plutselig varmt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melanki Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 5 timer siden, Julianv skrev: Ah, er det mye styr? Jeg har ikke helt teken på lodding Kanskje jeg bare kjøper en Bluetooth til Aux sak midlertidig. Får vel slik Dension eller hva det heter som passer til E61? Se side 12 på denne fra BMW, og her er DIY Er jo ikke verre enn å lodde på kondensator og motstand super easy. Verre på E39 hvor jeg måtte åpne tape spilleren å lodde på der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 Tråd laget for de som savnet det Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 Hvem kledde rødfargen best? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 On 27.5.2016 at 9.01, Julianv skrev: Klarer av en eller annen idiotisk grunn ikke å fjerne sitatboksen! Likte begge deler! Men bmw'en hadde sikkert gitt like god kjøreglede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 6, 2016 Share Skrevet Juni 6, 2016 9 timer siden, DanielStance skrev: Hvem kledde rødfargen best? Haha Ville heller spurt hvem tror du er raskest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 6, 2016 Share Skrevet Juni 6, 2016 (endret) 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Ville heller spurt hvem tror du er raskest? Her er testen for de to aktuelle bilene: https://drive-my.com/en/test-drive/item/2200-ferrari-testarossa-vs-bmw-m5-e34-1990-giant-road-test.html 😊 Endret Juni 6, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg