Thundercoil Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Kjøp kalde katoder for pc/kabinett-pimping! Kan klistres overalt og er 12V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Tenk å voldta et kunstverk på fire hjul til 1 millio Euro på denne måten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Tenk å voldta et kunstverk på fire hjul til 1 millio Euro på denne måten... Ja ganske sykt! De bilene er vel ifra Japan, hvor de elsker pynte og jalle opp allerede perfekte biler xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Neonlys i/på biler har jeg faktisk ikke sett på noen år. Kanskje jeg må få meg sånn både inne og under 740'n Jah, og under panser, gjerne med rosa farge i tillegg med blink. Satan da får du den fineste E38n her på forumet hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Ja. Og slikt i felgene or også et must. http://m.youtube.com/watch?v=-cPPFjTL4Cc Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Jeg vil ha sånne hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 E46 DTM kan være tøft iblant det, men ikke på en gateregistrert cab... heldigvis er det iallefall m3, og ikke 320d eller noe For en gangs skyld står "UFO stylinga" i forhold til det som er under panseret Vil bare først ha på det rene at jeg ikke liker cab på generelt grunnlag, og er derfor tilbøyelig å være enig med dere. Men: Flossmann GTR kit (som faktisk blir brukt på svært mange e46 m3 i konkurranse) er ikke DTM (e46 har aldri vært i dtm), og i alle fall ikke UFO Det er jo et vanvittig dyrt og flott kit, dog ikke på en cab (av tidligere nevnte årsaker), og gjerne ikke på en gatevennlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 ...... Dette synes jeg er helt feil.. Bilen er fin helt du ser bakfelgene 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Ser ut som bilen veier flere tonn for mye og falt sammen! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48113910 veldig bra beskrivelse av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Haha. Den har jeg ikke sett på veien, men det er sikkert fordi "det er mulig at alt er døde" M|Fjeld, RF91, Sondre92 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mai 1, 2014 Share Skrevet Mai 1, 2014 Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Vel, feil og feil. Han dobla jo verdien ved å sette på bmw front på en gammel volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Blir vel en Volvo 246 det der da. Sandviiik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Blir vel en Volvo 246 det der da. i så fall blir det vel heller 146? noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå