Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Det var et stikk til denne Fredrik90 som postet en helt grei x3. Som langt ifra hører hjemme i denne tråden. Selvsagt er det ikke noe feil med en orginal F10. Tråden her er vel ment som et morro innslag i hverdagen med ekstreme tilfeller av styling. Ikke et hån av hverdagslige bmw'er som kunne ha hørt hjemme her på bimmers. Blir litt som og henge ut den 550d som er på forumet, M5 wannabe, taper!

Godt poeng! Helt enig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke likt at Ivanrogov kommer med et stikk deg om at han synes din smak er på jordet, akkurat som du kommer med et stikk til eieren av X3'en om at du synes han har stylet bilen sin helt feil med fire eksosutløp og sotede baklykter, Fredrik 90?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vel du Fredrik90 som tar feil. Du poster jo feil bilder i feil tråd. Du gjør jo forumet dårligere. Som om jeg skulle postet bildet av bilen din i Stancetråden, den hører jo ikke hjemme der. Eneste som sutrer her er den påståelige barnerompa di :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke likt at Ivanrogov kommer med et stikk deg om at han synes din smak er på jordet, akkurat som du kommer med et stikk til eieren av X3'en om at du synes han har stylet bilen sin helt feil med fire eksosutløp og sotede baklykter, Fredrik 90?

Du kan jo selvsagt vri og vende på det akkurat som du vil, men poenget er at jeg la kun ut bilde av bilen og det helt uten tekst. Det er ganske utrolig at det har blitt fire sider med dette nå, i utgangspunktet så får det være opp til en og enhver å mene om bilen er feil eller ei. Jeg synes det, så får andre vurdere hva de synes. Men jeg må minne om at jeg ikke har kritisert eiernes smak direkte i første post.

Her er det vel du Fredrik90 som tar feil. Du poster jo feil bilder i feil tråd. Du gjør jo forumet dårligere. Som om jeg skulle postet bildet av bilen din i Stancetråden, den hører jo ikke hjemme der. Eneste som sutrer her er den påståelige barnerompa di :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Du er egentlig ganske frekk som prøver å fortelle meg hva jeg skal like å ikke, hva med å bare slutte å sutre og akseptere at folk har forskjellig smak. Jeg gjør forumet dårlig? Jeg har vel bidratt mer til dette forumet enn hva du noen gang kommer til å gjøre. Det som derimot ødelegger forumet er troll som sitter trygt bak sitt nick og forteller aldre hva og hvordan ting skal være. Jeg respekter at du er uenig med meg, noe annet ville være urimelig av meg. Men da må du respektere igjen at jeg ikke deler samme syn som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortelle deg hva du skal like? Hvor har jeg skrevet det? Sa bare du har postet på feil plass jeg. Takk for det enorme bidraget du har gitt bimmers.no! Fortsatt ikke et troll som forteller hva du skal like, hvor har du lest det? Jeg er ikke uenig med deg, men du poster i feil forumtråd. Det var jeg uenig i. Med ditt bidrag, så kunne hele tråden her vært fyllt opp med 1000vis av bilder fra bimmers.no. Her postes det ekstremt usmakelig og overdrevet stylede biler, ikke bare bmw heller. De aller fleste som bruker tråden her, vil nettopp se det. Hadde tråden vært fyllt opp med random mildt stylede bmw'er, så hadde den dødd ut rimelig raskt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortelle deg hva du skal like? Hvor har jeg skrevet det? Sa bare du har postet på feil plass jeg. Takk for det enorme bidraget du har gitt bimmers.no! Fortsatt ikke et troll som forteller hva du skal like, hvor har du lest det? Jeg er ikke uenig med deg, men du poster i feil forumtråd. Det var jeg uenig i. Med ditt bidrag, så kunne hele tråden her vært fyllt opp med 1000vis av bilder fra bimmers.no. Her postes det ekstremt usmakelig og overdrevet stylede biler, ikke bare bmw heller. De aller fleste som bruker tråden her, vil nettopp se det. Hadde tråden vært fyllt opp med random mildt stylede bmw'er, så hadde den dødd ut rimelig raskt..

Da må jeg spørre, hvor står kriteriene for å poste i denne tråden? Hvor står det hvor grensen går for hva som hver enkelt synes er feil eller ikke? Jeg postet ikke feil så lenge den X3en var feil i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...