316 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Ser ikke at det der var noe feil, akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 ..nei, enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Nå er jeg ikke så veldig kjent med E90, men er ikke fronten helt lik M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 I bunn og grunn. Selve fangeren er "lik", men e90 M3 har e92-front, så lyktene er annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Er nettopp det som var mitt poeng, synes det blir feil å ha feile lykter når alt det andre stemmer. Noe kun Awt skjønte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Så han som bygget om 1serien sin her til facelift eller no (husker ikke helt...blå bil iallefall) gjorde det helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Så han som bygget om 1serien sin her til facelift eller no (husker ikke helt...blå bil iallefall) gjorde det helt feil? 1-serie med 2-serie-front var det vel. Men her er det snakk om å sette på E92-fanger på E90 uten å montere E92-lykter, så vidt jeg har forstått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Sååå...det er feil å ha montere m5 facelift fanger uten AE på E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Da er egentlig hele E90 M3 feil, siden de bare bygget om fronten og dret i hekken. Kun CRT som er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Er nettopp det som var mitt poeng, synes det blir feil å ha feile lykter når alt det andre stemmer. Noe kun Awt skjønte. Jeg skjønte det nok ikke. Jeg synes ikke bilen var "feil", da jeg ikke har noe problem med at folk velger å bytte støtfanger på bilen sin. Skulle han gjort alt riktig måtte han ha byttet forskjermer og det hele, og da blir bilen plutselig litt rar bak, så da må bakskjermer sveises om og bakfanger byttet. ...og da er jo alt feil i følge mange, for hele bilen er stylet som en M3, mens den ikke er det. For ikke å snakke om pengene dette ville kostet. Da er egentlig hele E90 M3 feil, siden de bare bygget om fronten og dret i hekken. Kun CRT som er riktig CRT er jo tilnærmet identisk med vanlig e90 M3? Eneste forskjell er vel hovedsakelig frontleppen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 (endret) Jepp, jeg husket feil. Trodde den fikk E92 baklykter, men var visst bare E90 LCI lykter(?) I så fall er begge feil! Nei og nei Endret Juli 7, 2015 av Thundercoil awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Den ble lansert etter at e90 (inkl. M3) ble faceliftet, så den har facelift baklykter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Vil nå si e90 m3 lci er det riktigste e9x karrosseriet da e92 hekken ikke er no serlig fin.Finnes forresten massevis av "m3" fangere til e90 uten 92 front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå