Gå til innhold

Du gjør det helt feil!-tråden


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Så han som bygget om 1serien sin her til facelift eller no (husker ikke helt...blå bil iallefall) gjorde det helt feil?

1-serie med 2-serie-front var det vel. Men her er det snakk om å sette på E92-fanger på E90 uten å montere E92-lykter, så vidt jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp det som var mitt poeng, synes det blir feil å ha feile lykter når alt det andre stemmer.

Noe kun Awt skjønte.

 

Jeg skjønte det nok ikke. Jeg synes ikke bilen var "feil", da jeg ikke har noe problem med at folk velger å bytte støtfanger på bilen sin.

 

Skulle han gjort alt riktig måtte han ha byttet forskjermer og det hele, og da blir bilen plutselig litt rar bak, så da må bakskjermer sveises om og bakfanger byttet.

 

...og da er jo alt feil i følge mange, for hele bilen er stylet som en M3, mens den ikke er det. For ikke å snakke om pengene dette ville kostet.

 

Da er egentlig hele E90 M3 feil, siden de bare bygget om fronten og dret i hekken. Kun CRT som er riktig :P

 

CRT er jo tilnærmet identisk med vanlig e90 M3? :) Eneste forskjell er vel hovedsakelig frontleppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...