papertiger Skrevet i går, 08:26 Skrevet i går, 08:26 Synes dette ser veldig bra ut. Likte F26-ish designet på iX4. M60-utgavene gir det lille ekstra på utseende, og felgene og grønnfargen og baklyktdesignet var et spesielt høydepunkt her. Endret baklyktdesign for M60 er også nevnt i pressemelding. mr.pingu, Walkabout, Heik80 og 3 andre reagerte på dette 5 1
mr.pingu Skrevet i går, 08:31 Skrevet i går, 08:31 Aaah, den grønnfargen vil jeg ha! Elsker den 😍 Baklyktene er også mye bedre Marius2002 reagerte på dette 1
fupsaker Skrevet i går, 08:41 Skrevet i går, 08:41 Blir spennende å se prisen. For den der gav må-vibber. Heik80 og Marius2002 reagerte på dette 2
Marius2002 Skrevet i går, 08:47 Skrevet i går, 08:47 (endret) Ja, ser ut som nye handleposeholdere også Jeg liker de flip-inn/ut, estetisk… men det er kanskje vel så praktisk dette. Kan ikke se at disse piggene skal ha andre formål. Endret i går, 08:49 av Marius2002 Ron Jeremy og fupsaker reagerte på dette 2
papertiger Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Kunne de bare kommet med en skikkelig rollo, i stedet for det i3-dekselet som også blir brukt i golf og corolla. Marius2002 og Eystein Ose reagerte på dette 1 1
Marius2002 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 1 time siden, papertiger skrev: Kunne de bare kommet med en skikkelig rollo, i stedet for det i3-dekselet som også blir brukt i golf og corolla. Eeh ja. Enig!
Ron Jeremy Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden 6 timer siden, papertiger skrev: Kunne de bare kommet med en skikkelig rollo, i stedet for det i3-dekselet som også blir brukt i golf og corolla. Rolle føler jeg er litt 80 tall, første jeg røsker ut av bilen! iX4 så meget bra ut, klart best av iX generasjonene til nå. Er denne grønn fargen dedikert til iX4 tro, eller M60?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå