Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

6 minutter siden, TRF-Racing skrev:

Nettopp ;) Og hos oss vet du hva du får, og det er ikke "nyovermalt special price for you my friend"

hehe :P
men hvis det er noe gænt med HT pumpa mi, så koster overhalinga i tillegg til oppgraderinga gjør den ikke? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nei" - Det aller meste av vitale deler byttes under oppgraderinga. Det er et sært tilfelle om det skulle kreve mer deler enn dette.  Også er det jo inkludert full test og kontroll i original Bosch testbenk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, TRF-Racing skrev:

"Nei" - Det aller meste av vitale deler byttes under oppgraderinga. Det er et sært tilfelle om det skulle kreve mer deler enn dette.  Også er det jo inkludert full test og kontroll i original Bosch testbenk.

ah okey! ^^ da veit jeg hvertfall :D takker TRF! :)

11 timer siden, Saltkjelen skrev:

Wow, denne har gått meg hus forbi, freakshow! Det nye interiøret du har handlet må være det desidert peneste interiøret man kan få til E39. Har du flere bilder? :)

Hei Saltkjelen! :D hyggelig av deg og stikke innom :P
skal sjekke hva jeg finner ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Freakshow skrev:

Farge forskjellene du tenker på? Nei er bare forskjellige kameraer og lite lys på noen bilder

Ja så ut som sånn saddle brown ish på noen av bildene og mer oransje aktig cinnamon farge på de andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Saltkjelen skrev:

Herregud, dette er bare griselekkert! Har du vurdert høyttalerdeksler fra E38 med chromering rundt? I så fall har jeg to stykk jeg gjerne skulle blitt kvitt. :)

takk for det! :D
nei du det har jeg faktisk ikke tenkt noe på! oO hvordan trur du det hadde blitt mtp resten av interiøret?

5 minutter siden, DanielStance skrev:

Ja så ut som sånn saddle brown ish på noen av bildene og mer oransje aktig cinnamon farge på de andre :P

det er cinnamon :) er nok bare stor forskjell på bildene mtp dårlig lys :P
hvis du ser på de 3 siste bildene så er fargen lik på de. det er sånn det ser ut i virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Liten update uten bilder

frakta bilen bort på verksted på søndag, og prata med de i dag. verksmesteren har hatt så mye å gjøre at han glemte å ringe meg i går.
men! det han har kommet fram til er at HT pumpa klarer bare å produsere 10bar trykk. og den skal vel ligge på over 300 hvis jeg ikke tar helt feil.
men! han har sjekka i tank osv og det er ikke spon en eneste plass! så det er jo positivt! :D

så han trur det er en ventil som er gåen eller solonid eller ja, jeg kan ikke de greiene så jeg hakke peiling!

han skulle sjekke opp litt priser osv for meg så får jeg forhåpentligvis svar ila morgen dagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Gabz skrev:

Nærmer seg iallefall da :lol: 

jada begynner hvertfall å få svar :P

28 minutter siden, sveigis skrev:

Gode nyheter dette forhåpentligvis :).

Er det noen jeg unner start på bilen er det deg .:).

Denne har stått for lenge :(

ja god nyhet i en dårlig nyhet! :P
gode nyheten er jo at jeg veit hva som er gærnt og at det ikke er spona. den dårlige er jo at pumpa er gåen og det blir dyrt xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...