Frode D Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Du får prute på han her http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=57283607&searchclickthrough=true&searchQuery=interi%C3%B8rlister+bmw+ Det var merkelige lister, haha. Kan også ha grått i emblemet istedenfor blått Emblemet blir blått, liker det sånn. Jeg var litt skeptisk med frozen på leppa i begynnelsen, men synst det kom seg mye når du photoshoppa kanten på nyrene i samme farge.. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Det var det som endret mitt syn også. Chromen ble litt dominerende på bildet. Jeg stemmer for frozen + diffuser i samme farge. Om du eventuelt ombestemmer deg og skal selge. Si ifra. Har muligens en kjøper til deg Den blir nok beholdt uansett. Okei, slik å forstå. Jeg synes fortsatt at Frozen grey på leppa vil bli bra Ja, tror det jeg også. Får folie imorgen til å teste. Spotta bilen din 22sec inni videoen:) Nice Jeg syns også frozen grey ja! Jævla kul leppe!! Takker! Frozen grey! Tror det blir perfekt match Stemmer også for Frozen grey på diffuser, grill og leppe Nye volvo v60 r design har noe ala dette.. Synes det ser meget bra ut på sort bil vertfall Ser ut som at dere er enig hvertfall. Skulle kjøpe folie idag men de var nesten tom og trengte resten til en bil de holdt på med. De skulle få inn senere idag så da henter jeg imorgen. Fikk med meg noen rester så jeg fikk prøvd meg på nyrene og diffuseren. Fargen er "3M Matte Dark Grey" og er tilnærmet lik BMW sin "Frozen Grey". Diffuseren er nesten samme farge som felgene, men fargen er veldig flat i forhold. Er første gangen jeg gjør dette så det tok litt tid, men det gikk overraskende greit med litt tolmodighet og varme. Satser på alt er montert imorgen Designer, Skulebollen og danskiii reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 9, 2015 Share Skrevet Juni 9, 2015 Det er utrolig pen farge, fikk en utstillings-BRZ på gamlejobben foliert i den fargen Blir nok seenes bra ut det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2015 Det er utrolig pen farge, fikk en utstillings-BRZ på gamlejobben foliert i den fargen Blir nok seenes bra ut det der! Ja, det er det. Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 (endret) Fikk litt hjelp av Thomas så nå er leppen foliert. Må ta den opp igjen pga lakken løsnet på en liten del under.. Men prøvemonterte leppen sammen med foliert grill og jeg er veldig fornøyd Den henger litt løst siden det bare er 4 skruer i den. Kjørehøyde All down Endret Juni 11, 2015 av Frode D BjornarHS, APedersen, Designer og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Fortsatt usikker på om jeg liker den best i grå eller svart, jeg.. Vipper mer mot svart, egentlig. Men smaken er som baken, og leppa sitter flott på bilen hvertfall Fine bilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Synes det såg veldig bra ut med lippen til nyrene og felgene! Hadde ikke det vært for felgene ville jeg hatt den svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Synes det ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Jepp, så veldig pent ut Ikke for mye heller, men skiller seg ut på en diskre måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Ble meget bra! Gjorde seg sammen med nyrene! Felgene er jo innertier uansett! Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 RÅTT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Skamdigg rett å slett!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Meget, meget bra! Hipp Hipp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Det ble knall ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 leppa vart veldig bra i grå! men nyrene burde vere sorte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Enormt bra, Frode! Skikkelig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå