Patteyh Skrevet Mai 27, 2017 Share Skrevet Mai 27, 2017 Ikke hver dag man dytter en bil verdt 25 millioner Da er disse to flotte transportmidlene kjørt til eier i Stavanger. fupsaker, gallay, Supercars_no og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 Syntes litt synd på denne stakkaren... Mp4-12c https://www.moss-avis.no/nyhet/e6/follotunnelen/krasjet-i-follotunnelen-skrapet-opp-tunnelveggen-i-flere-hundre-meter/s/5-67-439801 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 Leste her om dagen at Arne Fredly har kjøpt seg en Chiron, men jeg vet ikke om den havner på norske skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 11 minutter siden, ogee1 skrev: Leste her om dagen at Arne Fredly har kjøpt seg en Chiron, men jeg vet ikke om den havner på norske skilt. Han bor vel mest i Monaco og under F1 helgen kjørte han en på Monaco skilter, mest sannsynlig demobil ut i fra skiltene på den. olenikolai og ogee1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Juni 4, 2017 Share Skrevet Juni 4, 2017 (endret) 6 timer siden, Tyggern skrev: Syntes litt synd på denne stakkaren... Mp4-12c https://www.moss-avis.no/nyhet/e6/follotunnelen/krasjet-i-follotunnelen-skrapet-opp-tunnelveggen-i-flere-hundre-meter/s/5-67-439801 Er en 650s Spyder dette men.. Bilen kommer til å bli sendt til McLaren, kommer tilbake igjen til Norge når den er ferdig. Endret Juni 4, 2017 av Patteyh Tyggern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 8 timer siden, Patteyh skrev: Er en 650s Spyder dette men.. Bilen kommer til å bli sendt til McLaren, kommer tilbake igjen til Norge når den er ferdig. Det ser jeg nå når du skriver det, var bare lite bilde bakfra i starten og bilde forfra.... Det ligger litt mer info og bilder i Vestby avis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 Jeg er ganke sikker på hendelses forløpet. Han har gitt full gass i tunnelen for å nyte gjenklangen av lyden i eksosen, så har bakhjulene mistet feste og han har skrenset i tunnel veggen mcelg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRL Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Jeg er ganke sikker på hendelses forløpet. Han har gitt full gass i tunnelen for å nyte gjenklangen av lyden i eksosen, så har bakhjulene mistet feste og han har skrenset i tunnel veggen Vannplaning. Min bil, men ikke jeg som kjørte Har tracker i bilen, så har sett på hastighetene og ikke noe utenom det vanlige. Kun felger som røyk, så blir et par nye fete ADV felger snart fupsaker, Patteyh, sandersander og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2017 On 5/1/2017 at 11.53, Supercars_no skrev: https://www.autogespot.com/ferrari-458-speciale/2016/10/11 kom forresten denne noen gang på norske skilter bmwz? edit: og er det skrevet noen kontrakter på 812 superfast? Nei, desverre og solgt videre utenfor Norge nå. 812 Superfast er ikke samme karen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 5, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2017 Går rykter om LaFerrari som skal på norske skilt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juni 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2017 Veyron på norske skilt awt, DonaldT, Patteyh og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patteyh Skrevet Juni 7, 2017 Share Skrevet Juni 7, 2017 Stemmer det med LaFerrari, Ertvaag som har bestilt (forøvrig også eier av Veyron'en, Enzo, EB110, F12 TDF og masse mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supercars_no Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 Ser forresten ut som vi får 2 McLaren P1 til landet, en hvit og en svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 13, 2017 Share Skrevet Juni 13, 2017 Teller du da med den som er her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornarlaland Skrevet Juli 7, 2017 Share Skrevet Juli 7, 2017 Vennen min så en laferrari på tirsdag i Stavanger ved oljemuseumet, hvet noen hvem denne er sin? Den var rød, men han fikk ikke ta bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå