Gå til innhold

Ny look på bimmers, jeg hater det !!!!!!!!

M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Det første jeg tenkte da jeg leste at forumet skulle "forbedres" var: "Håper ikke de drar igang med en eller annen teit forum plattform nå!" og tror du jammen ikke de gjorde nettopp det.. Personlig liker jeg ikke denne plattformen i det heletatt, jeg har brukt den i andre sammenhenger og syns den bimmers hadde før var mye bedre enn denne. Kommentarer som "grow up..", "why change a winning formula" osv. støtter jeg fullt ut, for det var nettopp det bimmers var (og er), a winning formula.. Oppsettet slik det er nå virker veldig fjortis både med tanke på utseende, smileys og diverse annet.. Det minner alt for mye om sider som mopedportalen, freakforum og diverse diskusjonsforum for mannen i gata som liker å skrive og diskutere opp og i mente om alt imellom himmel og jord og personer som ikke oppholder seg særlig lenge på forumene. Bimmers slik det var før hadde en mye voksnere og mer seriøs layout, riktignok ikke like mange muligheter som denne forum plattformen har men det enkle ER ofte det beste og det er slik bimmers har vokst seg stor. Slik jeg ser det er de nye eierene mest interesserte i hvordan de kan gjøre bimmers om til noe de på sikt kan tjene penger på, det er kanskje tomme anklagelser men det er det magefølelsen min tilsier. De nye eierene virker ikke dødsinteresserte i BMW som sådan og gjør nok ikke dette ene og alene kun pga. hobbyen og interessen for BMW, også her kan det hende jeg tar feil men sånn er det bare.. No offence.. ;)

Der traff du spikeren, Den gamle layouten er også mye mer behagelig for øynene, i  hvertfall mine?. blir helt gåen av denne layouten.

Savner  bosted\reg,dato  under avatar, greit å ha når man  skal kjøpe\selge.

Mulig jeg har  blitt for gammel :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er igrunn enig med Dirty. Man blir sliten av denne layouten og det hele virker egentlig ganske rotete. Jeg syntes det er dårlig skille mellom trådene og det er vanskelig å tyde hvilke tråder man har kommentert i.

Når man klikker på en URL-link i en tråd ender man bare opp på førstesiden av tråden. Blir dette rettet opp i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skal man si? Jeg har mistet avataren min, profilinformasjon og antall innlegg er redusert til 7. 

Og ikke minst, så har brukernavnet mitt blitt endret til thewiz7 ? 

er det deg, thewiz? fra fr.stad? hehe, drøyt hvis profilen din har blitt tilta så mye

nei, bytt tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrggghhhhh, drit å dra!!!!!!!!!

Sitter her og laster opp bilder fra photobucket, siden bildelinken fra bimmerpost nå bare er en link og ikke søren om jeg vil ha bimmers logo på bildene min,

og så kommer det opp at jeg har lastet FOR MANGE bilder.

VIser seg at jeg ikke kan linke til mer enn 10 bilder fra photobucket i en post. :grr:

Det er jo gøy når man redigerer gamle poster med mer enn 10 bilder. :angry:  :angry:  :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 innlegg.. ingen tråder startet.. Har vært medlem siden den spede oppstart.. ikke spesielt aktiv den siste tiden men.. Der trur jeg att siste rest av BMW interesse forsvant.

Hvis det var kun en forumoppdatering som skulle til, så var det vel dårlig med interesse fra før vil jeg tro! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der traff du spikeren, Den gamle layouten er også mye mer behagelig for øynene, i  hvertfall mine?. blir helt gåen av denne layouten.

Savner  bosted\reg,dato  under avatar, greit å ha når man  skal kjøpe\selge.

Mulig jeg har  blitt for gammel :kose:

Synes den nye layouten er ubehagelig jeg og. Klarer bare et par minutter av gangen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig med Moepower og Dirty over her, blir rett og sett sliten og forvirret. MEN jeg velger å gi forumet litt tid for jeg vet jeg er skeptisk til nyere ting. Men det er noen punkter som MÅ ordnes opp i så fort som mulig.

Jeg satt nå og leste i denne tråden som gjest, så ville jeg skrive men fant ingen "svar" knapp. Jeg måtte helt ut og logge meg inn for så å finne tråden igjen. Så når jeg sitter her å skriver så finner jeg pokker ikke smilyene, er jeg blind eller er de gjemt godt? Helt på trynet er det også at bilder lastet opp med Photobucket nå kun er linker, kjipt for meg som blandt annet hadde en reise tråd jeg la MYE timer ned i for å sette i sammen. Jeg savner registrerings datoen i profilen og kjøretøy, kjenner plutselig ikke igjen mange av brukerene her og det er håpløst. Også forbasket dette med at det er flere sider per side, Seriøse/Useriøse selgere tråden er jo helt ødelagt og krever MYE arbeid for å fikse opp i

"Never change A winning team"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skal man si? Jeg har mistet avataren min, profilinformasjon og antall innlegg er redusert til 7. 

Og ikke minst, så har brukernavnet mitt blitt endret til thewiz7 ? 

Da skulle denne være rettet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte helt ut og logge meg inn for så å finne tråden igjen. 

Du kan ikke bare klikke "logg inn" oppe til høyre? Det er nå det jeg nettopp gjorde for å svare deg her nå. 

(tommel opp for multisitat forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrrggghhhhh, drit å dra!!!!!!!!!

Sitter her og laster opp bilder fra photobucket, siden bildelinken fra bimmerpost nå bare er en link og ikke søren om jeg vil ha bimmers logo på bildene min,

og så kommer det opp at jeg har lastet FOR MANGE bilder.

VIser seg at jeg ikke kan linke til mer enn 10 bilder fra photobucket i en post. :grr:

Det er jo gøy når man redigerer gamle poster med mer enn 10 bilder. :angry:  :angry:  :angry:

Dette justerer vi :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...