HMW Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 "bumping" hører ikke noe sted hjemme. Du har lagt ut det du vil, alle kan finne det ved et søk. Man kan ikke støtt være på toppen, innse det. Jævlig frustrerende å lese salgstråder som er fulle av "bump". Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Jeg er ikke enig, 80% av mine kjøp er ting jeg ikke lette etter i utgangspunktet, men som jeg kom over nærmest tilfeldig. Skulebollen, handsome og -Roger- reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Også uenig med deg HMSW Det er det som gjør det fint med å annonsere i forum i stedet for annonser. Når jeg trykker "vis nytt innhold" får jeg opp salgstråder som nylig har vært aktive og kommer da over mye som jeg ellers aldri hadde kommet over. Har faktisk kjøpt biler til over 100 000 på impuls her inne fordi jeg kom over salgstråden tilfeldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Man burde kunne bumpe salgstråder, av samme grunn som håskjold sa -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Det kan jo enkelt løses i det nye systemet http://community.invisionpower.com/files/file/5496-classifieds-push-ad/ Med andre ord en knapp som fører annonsen til toppen. Bruken av knappen kan også tidsbegrenses, til f.eks en gang i uken. Knappen vil da vise en nedtelling til neste gang du kan bumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Høres ut som en mye bedre løsning. Vil da tro dette ikke påvirker antall innlegg. Lite imponerende når 70% av innleggene til noen av brukerene er "bumping". Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Lite imponerende når 70% av innleggene til noen av brukerene er "bumping". Eller innlegg i Tulletråden..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Der er jeg enig.. Burde ikke være teller for antall innlegg i tulletråden. Og dumt det teller med bumping. Men nå er jo ikke kjøp og salg trådbasert lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Mkj: Hva er din mening når det er moderatorer her inne som også er moderator på bimmeren.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Mkj: Hva er din mening når det er moderatorer her inne som også er moderator på bimmeren.no? Hvem er det?Edit; ser det står moderator over bildet i avateren min, men er ikke moderator her lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 R Andersen er vel ikke lenger moderator her? Edit Der kom han meg i forkjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Alt for treig! Dirty reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Hvem er det? Edit; ser det står moderator over bildet i avateren min, men er ikke moderator her lenger. Da tok jeg feil. Men ikke lett å vite om du ikke er det når det står at du er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Nei, det har du helt rett i! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Tittelen din kan du endre i profilinnstillingene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå