Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her

mkj
 Share

Anbefalte innlegg

mulig jeg er tilbakestående, men jeg syns det er vanskelig å se når jeg trykker på inbox hvilken melding som er lest, og som er ny.

det er ofte mer enn en melding. Videre, om jeg trykker på inbox, så ønsker ikke jeg  en popopp meny, men jeg ønsker meg til inboxen..

Dette er ekstra irriterende med treigt nett, noe som noen plages med ute på sjøen i hvertfall. vanligvis åpner jeg det meste jeg skal vente på i nye faner, men det funker ikke det heller, ikke før jeg får opp valget "vis alle beskjeder"

som nevnt syns jeg fremdeles det er uhyre tungtvindt, og lager mye ekstra jobb, at man ikke kan trykke på PM ved et innlegg fra en annen bruker, og deretter komme rett til PM funksjon, med tilhørende emnetitel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få notifications når noen quoter ens egen kommentarer? Ganske vanskelig å holde følge med om du har fått svar når det kommer til blant annet off topic tråden. :)

Dette er mulig. Jeg trodde dette lå som en default, men dette kan du fint endre i kontrollpanelet selv.

Kontrollpanel > Varslingsinnstillinger > "Tråder & innlegg" > "Send meg et varsel når noen har svart på en av mine innlegg med "Svar"-knappen." (huk av for varsel) og "Varsle meg når noen liker mine poster." (huk av for varsel). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mulig. Jeg trodde dette lå som en default, men dette kan du fint endre i kontrollpanelet selv.

Kontrollpanel > Varslingsinnstillinger > "Tråder & innlegg" > "Send meg et varsel når noen har svart på en av mine innlegg med "Svar"-knappen." (huk av for varsel) og "Varsle meg når noen liker mine poster." (huk av for varsel). :)

Tusen takk, nå blir det litt lettere å følge med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke ut til at søkefunksjonen fungerer (ihvertfall ikke for meg), og ja, jeg har valgt "forum" i rullegardinen.

Samme her.. Altså, søkefunksjonen fungerer ikke. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Hei, dette ser ut til å være i orden nå :-)

\\ Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ett lite "problem".

forumet lagger for min del.

bruker mozilla.

iløpet av en CA 7 dagers periode har forumet begynt å henge seg for min del, kan bruke opptil 30 sekunder å laste opp en side, hele nettleseren har låst seg.

kun på bimmers.

flere me samme greiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske tragisk at jeg bruker 10 min på å søke i forumet etter en tråd jeg selv har skrevet, uten hell.

siste innlegg er datert 18.04.14

mens det tok meg ganske nøyaktig 2 sekunder i google å finne den.

når jeg trykker på mine emner, på brukerprofilen, så kommer det kun opp noen få nylige emner.  alle burde vel kommet opp? (her kan jeg ta forbehold om at det er noe kluss med nettet mitt (?))

Klart jeg kunne blad langt bak i mine innlegg, men det skal jo strengt tatt ikke være nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mange som er innom og leser denne tråden lengre, men:

Jeg var veldig positiv til en "liker" knapp, men har i det siste sett en del begrensninger ved denne. Dette dreier seg i stor grad om(meg selv inkludert)at den brukes når man leser noe man er enig i, eller noe som var morsomt. Dette er flott og fint rent sosialt sett, men flere andre tekniske forum har en annen knapp som jeg synes gir mye mer igjen når man som ny bruker (eller erfaren for den saks skyld) leser hva andre skriver, og det er en "Takk" knapp. Denne kan brukes når folk svarer/hjelper andre, når noen gidder å skrive et interessant innlegg (typisk Fredrik sine greier) osv. Da får man et reelt bilde av troverdigheten til folk, i stedet for slik det er nå, hvor det gir et reelt bilde av hvem som er morsomme.

Som sagt så bruker jeg "liker" på akkurat samme måte som alle andre, og har etter noen runder med meg selv begynt å tenke at den ikke er hensiktsmessig i et forum som dette, men at dog en "Takk" knapp er noe jeg ofte savner når jeg leser hjelpsomme innlegg.

Andres synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...