mkj Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 16 timer siden, axept skrev: Synes det er noe vanskelig å navigere seg rundt i selve forumet på mobilen. Mulig det bare er meg, men finner ikke listen over emner/topicer etc? Må søke etter ting for å finne den riktige tråden eller topic. Du må trykke på menyknappen helt til venstre, så "Hjem"(ja, litt merkelig ord. Kanskje bytte med "hoved", "Start" eller noe), så "Forum". Da får du opp forumoversikten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 On 10.2.2016 at 9.11, mkj skrev: Du må trykke på menyknappen helt til venstre, så "Hjem"(ja, litt merkelig ord. Kanskje bytte med "hoved", "Start" eller noe), så "Forum". Da får du opp forumoversikten. Her her hva jeg ser på mobilen, øverst har jeg 3 valg. 1 er "discover" som viser nylig aktivitet, 2 søk og 3 profilsaken. Finner ikke den "Hjem"-knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Beklager dobbelpost, men fikk ikke "lagret" når jeg redigerte innlegget (?), knappen funka ikke. Men den "Hjem"-muligheten finnes nok ikke på mobil-versjonen av siden. Så vidt jeg kan finne ut i såfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 @axept Her er slik jeg finner frem på mobil. Veldig tingvindt syns jeg. Venter på knapp til webutgaven som en unge venter på nissen til jul. Øverst til høyre er det 3 horisontale streker ved siden av søk knappen. Klikk der. Da kommer denne menyen opp. Klikk på Hjem. Da kommer du hit. Klikk på forum. Vipps. Så er du her. Cab3serie2009 og axept reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Haha, så lett.. Hvorfor har jeg ikke lagt merke til den? Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Bare hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 Noe som irriterer meg angående nye versjonen er at enkelte linker ikke funker. Virker som forumet ikke vet hvor de gamle trådene ligger i systemet, får "Invalid IPB path" feilmeldinga på ekstremt mange linker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Februar 26, 2016 Share Skrevet Februar 26, 2016 Hei. Er det bare jeg som sliter med at når jeg skal lese tråder som jeg har lest på før blir jeg sendt til siste side og ikke til sist lest innlegg som jeg blei før? Er dette en innstilling jeg må slå på? Er irriterende å måtte bla seg tilbake til siste innlegget du kjenner igjen istedenfor at du havner der når du trykker deg inn på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet Februar 26, 2016 Share Skrevet Februar 26, 2016 On 11.2.2016 at 23.45, Poppy skrev: Noe som irriterer meg angående nye versjonen er at enkelte linker ikke funker. Virker som forumet ikke vet hvor de gamle trådene ligger i systemet, får "Invalid IPB path" feilmeldinga på ekstremt mange linker. Hei @Poppy! Denne skal nå være fikset. Gamle linker som henviser til tråder skal være i orden nå. mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Savner en oversikt over ubesvarte tråder, det var det før. Det er sikkert mulig å se, men jeg finner det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 Er det håp for tapatalk eller er det 100% vekke? BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Det må være en bug her. Hvis jeg ikke er innlogget så får jeg kun sett den siste siden i en tråd, prøver jeg og se på tidligere sider så kommer det kun en hvit side med noe reklame øverst og den står og laster konstant. Hvis jeg er innlogget så er det ikke noe problem og se på tidligere sider. Er det forresten noen mulighet til og forhåndsvise innlegg før man poster de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Mars 22, 2016 Share Skrevet Mars 22, 2016 Det er en gjenganger siste tiden. Så lenge jeg er logget inn fungerer ingen sider uten oppdatering/gå tilbake i browser. Det har blitt et prosjekt å surfe her. Ved et tilfelle fikk jeg kun opp reklame, og måtte lukke nettleser og åpne på nytt for å få opp siden. Oppdateringen er en eneste stor fiasko, og personlig er jeg dritt lei - forumet blir verre å surfe på måned for måned full av reklame. Så jeg tar nok en pause nå. Er møkk lei av arrogant eiere som drar forumet ned i gjørma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 Er dere sikker på at problemene isolert sett ligger i forumet og ikke deres datamaskin/nettleser/younameit? Jeg bruker Mac/Safari, og kjenner meg overhodet ikke igjen i det dere presenterer her. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 Samme her, jeg bruker Sony Z3 med Android 6 beta, og Chrome, ingen problemer. PCen er Windows 10 med Chrome og ingen problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå